13.Bölüm

32 8 20
                                    

Multimedia:Gece

Selamlar nasılsınız?.

Yeni bir kitap yazmak istiyorum farklı bir konu var aklımda ama okuyucu yok diyede yayımlamıyorum:(

"Yaşam Öpücüğü"kitabının finalinden sonra yayımlarım belki.

İyi okumalar...

Şimdi Okan benden mi hoşlanıyor? Acaba şaka falan mı yapıyor. Daha önce şaka yaptığını gördün mü Gece? iç sesim haklı. Okan şaka yapmaz ki

"N-nasıl y-yyani sen şimdi benden mi hoşlanıyorsun?"dedim kekeleye kekeleye. Rezil oldum yaaa ne bu heyecan sanki ilk kez biri benden hoşlanıyor.İlk kez biri senden hoşlanmıyor canım ilk kez sen birinden hoşlanıyorsun)iç sesim fazla haklı son zamanlarda.

"Hayır Düş senden hoşlanmıyorum" boğazımda bir yumru oluştu ne yani hoşlanmıyor mu? hoşlanmıyorsa neden yanımda olmanı istiyorum Düş dedi. Gözlerim yanmaya başladı. Off gerizekalı Gece ağla bide. Ya da dur yalvar bide tam olsun belki sever seni. Gözümün dolduğun anlamasın diye bakışlarımı yere çevirdim.

Elini çeneme koydu kafamı kaldırdı.
Gözlerine bakmamı sağladı."Ben sana karşı hoşlanmaktan fazlasını his ediyorum Düş"boğazımda ki yumru o anda geçti. Gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Yüzüme karşı koyamadığım bir gülümseme yerleşti.

"Ama ya Sena?"dedim birden aklıma gelerek of tüm romantikayı bozdum dimi?"Hiç kimseyi istemiyorum,
senin gözlerin,senin dudakların, senin saçların,senin kokun ben bir tek sana karşı koyamıyorum."

"Ben sana aşık oldum"dediğinde yüzüm düştü hayır ya ilk itirafini lavobada mı söyledi ama ben farklı hayal etmiştim."Anlıyorum,benim gibi bir adamı sevmeyi isteyemem senden zat-"cümlesini yarıda bırakan benim kahkaham olmuştu."Ben böyle hayal etmemiştim ya ondan düştü yüzüm"dedim kahkahamı zorla bastırıp.

"Nasıl?"dedi anlamaz gözlerle bana bakarak."Boş ver"dedim dudağımı büzüp. Bakışları dudaklarıma kaydı ani bir hareketle dudaklarıma yapıştı.
Ani hareketi karşısında afallasamda ellerimi boynuna götürüp öpüşüne karşılık verdim.

Dudaklarımdan ayrılan dudaklarıyla ne zaman kapadığım bilmediğim gözlerimi açtım. Dudaklarına bakınca kıkırdadım kırmızı rujum dudaklarına bulaşmıştı çok tatlı duruyordu böyle.

"Of yaa rujumu yeni tazelemiştim" diye mızmızlandım. Kolları arasından çıkıp aynanaın karşısına geçtim. Kırmızı rujum neredeyse çeneme karşı yayılmıştı oflayarak küçük el çantamdan ıslak mendil çıkarıp temizledim,rujumu tazeleyip Okana döndüm.

Kapıya yaslanmış beni izliyordu. İşaret parmağımı uyarıcı tonda salladım önünde"Bi daha öpmek yok"dedim kaşlarımı çatıp. Onu kapının önünden ittirip tam çıkacakken arkadan sarıldı,başını boynuma gömüp kokumu çekti
"kendimi tutamaya bilirim"diye mırıldandı.

Onun bu hallerine kıkırdayıp kendimi ondan kurtardım. Onun dudaklarına bulaşan ruju söylemeyecektim kendine bu düşünceyle kendi kendime kıkırdadım.

Lavobadan çıkıp içeri doğru yürüyecekken elimde his ettiğim buz gibi ellerle duraksadım. Bakışlarım bir birine kenetlenmiş ellerimize gitti.
Okansa duruşundan ödün vermeyip karşıya bakıyordu. Ellerini sıkı sıkı tutdum.

"Okaan"dedim uzatarak,cevap vermeyip yüzüme baktı sadece "Biz şimdi sevgili miyiz?"diye sordum
"Sevgililik mi teklif ediyorsun bana Düş"dedi ciddi bir ifadeyle tek kaşını kaldırıp. Dediğiyle ağzım şakşınlıkla açıldı"Aaa ne münasebet canım" diye cırladım"Canın mıyım?"dedi bu seferde oflayıp elimi çekecekken elinden izin vermedi"Seni hak etmeyecek bu adamın,çilek kokulu kadınısın sen"dedi ve ben sanki ılık duşa girmişim gibi gevşedim. Ben bu adama ne zaman böyle tutulmuştum?

Yaşam ÖpücüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin