ʲᵘᵈʸ
Μπορεί η Τζούντι να μην είχε δει από κοντά το βόρειο σέλας, μπορεί να μην είχε ταξιδέψει στο ανεξερεύνητο διάστημα και να μην είχε κάνει κατάδυση στα απόκρημνα βάθη του ωκεανού, αλλά εκείνη τη στιγμή, εκείνο το συγκεκριμένο δευτερόλεπτο που αργότερα θα χανόταν στην αχανή δίνη του χρόνου, έχοντας τον νυχτερινό ουρανό της Νέας Υόρκης πάνω από το κεφάλι της κι έναν φορητό υπολογιστή στα πόδια, ένιωθε πως ο κόσμος τής ανήκε, ότι είχε ταξιδέψει παντού, διότι, στην τελική, όλα τα μέρη αυτού του πλανήτη μοιράζονταν τον ίδιο ουρανό και το ίδιο έδαφος.
Η ώρα ήταν περασμένες έντεκα και η επόμενη μέρα ήταν καθημερινή, αλλά έπρεπε να τελειώσει ένα κείμενο πέντε χιλιάδων λέξεων με θέμα τη γενική παρακμή του κόσμου και το τι σήμαινε αυτό για την ίδια, και παρότι δεν της καιγόταν καρφί για τους πάγους του βόρειου πόλου που έλιωναν, την επιδημία ναρκωτικών της Αμερικής, τους διαρκείς πολέμους στη μέση Ανατολή ή τα παιδιά που λιμοκτονούσαν στην ήπειρο ονόματι Αφρική, η διορία ήταν μέχρι την επομένη και η έφηβη με τα πράσινα μάτια έπρεπε να βιαστεί για να τελειώσει το θέμα που της είχε αναθέσει ο Όντεν, όπως και στους υπόλοιπους τριάντα οκτώ υποψήφιους. Τρεις χιλιάδες εννιακόσιες πενήντα δύο λέξεις.
Έγραψε πως, για την ίδια, η παρακμή ήταν μία κατάσταση του μυαλού και πως ο ίδιος ο κόσμος ήταν μία κατάσταση του μυαλού, πως κάθε φορά που πέθαινε ένας άνθρωπος χανόταν ένας κόσμος και, συνεπώς, πως, για εκείνη, η απώλεια της νόησης ήταν η απόλυτη παρακμή, πως ο κόσμος δεν ήταν τίποτε πέρα από μία παραίσθηση, πως κάποιοι άνθρωποι δεν είχαν άλλη επιλογή από το να ζουν κολυμπώντας μέσα στην παρακμή, πως το επακόλουθο της ακμής δε θα μπορούσε να είναι τίποτε πέρα από το αντίθετό της.
Και μετά από περίπου δύο ώρες γραψίματος και σβησίματος και διορθώσεων και ξανά απ' την αρχή, το αρχείο στο Word ήταν έτοιμο για αποθήκευση. Ο αρχικός τίτλος που έβαλε ήταν Κείμενο Που Ο Ηλίθιος Όντεν Σπίγκελμαν Με Έβαλε Να Γράψω, αλλά ήταν υπερβολικά μεγάλος με αποτέλεσμα το κείμενο να μην μπορεί να αποθηκευτεί, οπότε απλώς τον άλλαξε σε Κείμενο Για Την Εφημερίδα. Έγραψε ένα μέιλ στον Όντεν και επισύναψε το αρχείο με το κείμενό της.
Καλησπέρα (μάλλον καλημέρα),
βασικά δεν έχω ιδέα τι γράφει κάποιος σε ένα μέιλ, οπότε απλώς σε ενημερώνω πως σου στέλνω το κείμενό μου σε Word.
Τα λέμε αύριο (δηλαδή, σήμερα).
ESTÁS LEYENDO
Paper Hearts
Novela JuvenilΣ' έναν κόσμο γεμάτο σκοτάδι, είναι δεδομένο ότι το λιγοστό φως που υπάρχει θα ξεχωρίσει αμέσως. Ωστόσο, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Ίσως το σκοτάδι να είναι απλώς το φως που δεν άντεξε άλλο να λάμπει. Το υπέροχο εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από την...