×Κεφάλαιο 1×

105 18 97
                                    

ᵛⁱᵒˡᵉᵗ

Καθώς η νύχτα υποδεχόταν τη μέρα, οι δρόμοι άρχιζαν σιγά-σιγά να παίρνουν χρώμα, εγκαταλείποντας το σκοτάδι της νύχτας. Τ' αστέρια άρχιζαν να εξαφανίζονται δειλά-δειλά, καθώς το φεγγάρι έδινε τη θέση του στον ήλιο. Το κελάηδισμα των πουλιών ήταν τόσο σαγηνευτικό την ώρα σηματοδοτούσε την έναρξη μιας νέας ημέρας. Ακόμα και οι μη λάτρεις της φύσης θα συγκινούνταν από αυτό το ειδυλλιακό τοπίο, που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από τον παράδεισο.

Και τότε, απ' το πουθενά, η τέλεια εικόνα άρχισε να ξεθωριάζει, σαν σύννεφο που διαλύεται. Ο ήχος των αυτοκινήτων άρχισε να γίνεται όλο και πιο έντονος, δημιουργώντας σου αυτομάτως άγχος, σαν να σου υπενθύμιζε πως έχεις τόσα πράγματα να πετύχεις μέσα στη μέρα και δεν έχεις καν σηκωθεί απ' το κρεβάτι.

«Σκάστε επιτέλους! Ήμαρτον πια!» έκανε νυσταγμένα η Βάιολετ, που είχε αρχίσει, δυστυχώς, να ξυπνά. Γιατί δυστυχώς; Γιατί η ζωή της ήταν χάλια, και ο μόνος τρόπος απόδρασης ήταν τα όνειρά της.

Σηκώθηκε βαριεστημένα από τα ζεστά σκεπάσματά της (μη μπαίνοντας στον κόπο να τα στρώσει), έπλυνε το πρόσωπό της στο μπάνιο, πήρε την τσάντα της και κατέβηκε τις σκάλες. Βέβαια, παραπάτησε και παραλίγο να πέσει αρκετές φορές από τη νύστα, αλλά η ουσία είναι ότι, εν τέλει, τις κατέβηκε.

Η μητέρα της είχε ήδη φύγει για τη δουλειά — πράγμα καθόλου ασυνήθιστο, καθώς η ψιλόλιγνη γυναίκα με τα καρέ, μαύρα μαλλιά έβαζε πάντοτε τη δουλειά της πάνω απ' όλα. Αυτές οι δύο σπάνια βλεπόντουσαν.

Φτάνοντας προς την πόρτα που τη χώριζε από τον έξω κόσμο, ψιθύρισε στον εαυτό της, «Άλλοι οκτώ μήνες σχολείου ακόμη, αν αφαιρέσουμε τις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων, Βάιολετ. Μπορείς να το κάνεις», τονίζοντας έντονα τις τέσσερις τελευταίες λέξεις.

Ένιωθε έναν κόμπο στην κοιλιά της, και καθώς πλησίαζε περισσότερο προς το σχολείο, εκείνος, αντί να χαλαρώνει, έσφιγγε. Βέβαια, ήταν μόλις η τρίτη μέρα μαθημάτων, οπότε ήταν δικαιολογημένη.

Paper HeartsOnde histórias criam vida. Descubra agora