"Kustu," dedi Maggie gözlerini koridorda bulunan resimlere sabitlemiş bir biçimde. "Nefesi derinden ve oldukça hırıltılı geliyor." Kafasını iki yana salladı, gözleri dolmaya başlamıştı. "Zayıflıktan artık karnını bile içine çekemiyor."
"Onun böyle yaşamasını istemiyorum, acı çekiyor." Gözlerini bir anlık kapatıp neler söyleyeceğini düşündü. "Fiziksel olmasa bile ruhsal bakımdan her dakika parçalanıp, ölüyor." Kaşlarını çatıp, göz yaşlarının akmasını engelledi. "Onu tanıyorum, insanları üzmeyi sevmez."
Herkes Luke'un kapısının önünde durmuş az önce neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Kriz geçirdiğinden şüpheleniyorlardı.
"Maggie, cidden yeter." Calum uzun zamandan beri ilk kez bu kadar ciddi gözüküyordu. Elleri ile tişörtünün yakalarını sıkı bir biçimde tutup, Maggie'ye dehşet verici bir biçimde bakıyordu. Michael ile Ashton ise ne olacaklarını merak ettikleri için duvara yaslanmış ve olacakları izliyorlardı.
"Üzgünüm ama belli oluyor ki Luke'u önemseyen tek benim. Sadece izliyorsunuz!" Sinirli bir biçimde bağırırken, yüzü kızarmış ve boyun damarları belirginleşmişti. Parmağı ile karşısında duran 3 erkeği tek tek gösterdi. "Kahrolası kaç haftadan beri izliyorsunuz! Arada bir sohbet ile geçişeceğini mi sanıyorsunuz?"
"Yeter, anladın mı yeter!" Tıpkı Maggie'ninkiler gibi damarları belirginleşmişti. Uzun zamandan beri sıktığı tişörtü bıraktığında o kısmının kırış kırış olduğunu fark etti.
"Ne var biliyor musun Maggie? Kendini beğenmişsin! Sadece kendinin hissettiğini düşünüyorsun! Arkadaşım, benim en yakın dostum gözümün önünde eriyor ve ben bir şey yapamıyorum çünkü ne yapacağımı bilmiyorum!" Uzun zamandan beri biriktirdiği şeyleri kusarken, gözleride birkaç damla göz yaşı döktü. "Elim ayağıma dolaştı! Ben bir şey yapamam, doktorlar yapamıyorken ben bir şey yapamam!" gözlerini hızlı bir biçimde sildi, "Eğer yapabilme şansım olsaydı, emin ol ki ilk ben gidip yardım ederdim. Senden bile önce!"
Taş, soğuk duvara yaslanıp, yavaşça kendini aşağı kaydırdı. Yüzünü avuçlarının arasına alıp hıçkırmaya başlarken, ayrı bir odadan da hıçkırık sesleri yükseldi.
Luke'un bilinci yerine gelmişti ve o konuştukları olayı net bir biçimde duymuştu.
☃
Gittikçe kısalan ve sık paylaşılan bölümler, bir şeyin sinyali...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
x-mas // l.h
Fanfiction"Noel'e 12 gün kaldı ve sen yoksun. Noel Baba yılbaşında seni bana geri getirebilir mi? Bütün yıl uslu davrandım, bence güzel bir hediyeyi hak ediyorum." ☃ Tüm hakları saklıdır. ☃ Luke Hemmings Fan Fiction ☃