"Aman Tanrım! Luke kameradan ne istiyorsun?" Kameranın kaydını durdurmadan, lensine yapışmış ve şu an erimekte olan kar tanelerini, minik elleri ile nazikçe sildi.
"Kameranın canı cehenneme!!" Kalın ses boş sokakta yankı yaratırken Luke siyah yün eldivenleriyle büyük bir kartopu yapmış, kameraya atmaya başlamıştı bile. "Gittikçe huysuzlaşıyorsun Luke. İlaçlarını düzenli almalısın."
Kendini korumak için yaptığı kardan duvarı yumruklarından yardım alarak yıktı ve süperkahramların yüzünde bulunan gülümsemeyi takındı ayrıca göğsünü kabartmayı da unutmadı, "Erkek arkadaşın bu durumda bile duvarları yıkabiliyor."
Maggie kıkır kıkır onun şapşallığına gülerken, Luke yanına gelmişti bile.
Geniş omuzlarını boş yere silkti ve Maggie'nin soğuktan kaskatı kesilmiş, pembe yanaklarını öptü.
"Seni seviyorum," diye fısıldadı Luke, gözleri kalbine işleyecek bir biçimde bakıyordu.
"Kameranın önünde bunu yapma." Kansızlıktan dolayı solgun dudakları geniş bir biçimde kasıldı. "İstersem bu kameraya oldukça güzel şeyler gösterebilirim." dedi ve hızla kendini Maggie'den uzaklaştırıp daha önce hiç ayak basılmamış kar bloğuna attı. Ayaklarını ve ellerini genişçe açtığında melek işareti yapmak için onları yukarı aşağı doğru hareketlendirdi.
Kamerayı şu an karda bir şey yapmakla uğraşan Luke'tan çekip, kendine çevirdi.
Makineyi kendine çok yakın tuttuğundan dolayı ekranın büyük bir alanını kapladığını düşünerek biraz uzaklaştırdı ve içten bir gülümseme ile klasik sözlerini söyledi.
"Noel'e 41 gün kaldı."
☃
Bazen günleri atlayabilirim, 41'den 38'e mesela
abaza luke
Nys bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
x-mas // l.h
Fanfiction"Noel'e 12 gün kaldı ve sen yoksun. Noel Baba yılbaşında seni bana geri getirebilir mi? Bütün yıl uslu davrandım, bence güzel bir hediyeyi hak ediyorum." ☃ Tüm hakları saklıdır. ☃ Luke Hemmings Fan Fiction ☃