☃ 30 days left ☃

216 21 1
                                    

"Heey! Dikkat edin!" Diye bağırdı Maggie, ıslak eldivenleri yüzünden elleri buz gibiydi ama bu anları kaydetmek istediğinden dolayı kamera ile kayıda alıyordu.

Herkes elinde bir büyük bir poşetle dağın yukarısına doğru çıkıyor ve kaymamak için tanrıya dua ediyorlardı. Ashton kızak diye tuttursada grubun diğer üyeleri boşuna masraf olacağını söylemişti. Ayrıca Maggie, küçüklüğünde yokuşlardan poşetle kaydığını anlatmıştı.

"Calum! Kamerayı tutar mısın? Bu şehir çocuklarına nasıl poşetle kayılacağını göstereceğimde."

Calum kamerayı kavrayıp düzgün bir biçimde tutmaya başladığında, Maggie siyah poşetin üstüne oturmuştu bile. "Şimdi, poşetin tutulacak kısımlarını önünüze alın ve onları kavrayarak kendinizi öne itin." Sözünü tamamladıktan sonra poşetin tutacaklarını sıkı bir biçimde kavradı ve kendini ittirerek uzun yokuştan hızla kaydı.

Kaydığı sıradı yaptığı sürat karşısında deliler gibi çığlık atmaya başladı. Korkmuyordu, küçüklüğünde olduğu gibi hissettiği için mutluydu. Yavaşlayan Maggie, kalın botlarını kar tabakasına batırdığında tam olarak durdu.

"Bu harika!!!" Diye bağırdı, grubundan uzakta kalmıştı ama onların ellerini kaldırıp salladıklarını görebiliyordu.

"Harikasın Maggie!!" Diye bağırdıklarını duyduğunda hafif bir biçimde gülümsedi.

"Sıra sende Luke," Maggie yokuşu kayma korkusuyla zar zor çıkmıştı ve yağan karın sert bir biçimde yüzüne çarpmasi işi daha da zorlaştırmıştı. "Bende senin arkandan gele-"

"Hepimiz aynı anda kayalım?" Michael'ın sesi siyah kaşkolu yüzünden zar zor gelsede bu ıssız dağda tek oldukları için herkes kolaylıkla duyabilmişti. "Tehlikeli," dedi Maggie.

"Herhangi birimiz yönünü değiştirirse birimizin üstüne gelip her şeyi mahvedebilir."

"Hayata eğlence eklemek istiyorsan, risk almalısın. Aslında hayatın her saniyesi risk. Arabaya bindiğin anda, yüzmeye başladığın saniyede ölme veya sakatlanma olasılığın var. Araba ani fren yapamayıp başka birisini de öldürebilir, yüzerken ani kramp yüzündem boğulabilirsinde. Detaylara takılma Maggie. Detaylar seni sevindirebilirde, üzebilirde. Aşk olduğunda detay ararsın, ölümü ararkende." dedikten sonra az önce gösterilen oturma şeklini uyguladı. "Hadisenize?" tek kaşını kaldırdı, söylediği söz yüzünden etkilenmiş olan grup kendine geldikten sonra dikkatli bir biçimde poşetlerine oturdu. Luke, ölüm lafını duyuduğu anda kaskatı kesilmişti.

"Kamera?" Calum elinde hala kayıtta olan kamerayı tutuyordu. "Biraz risk almak gerek değil mi?" Soğuktan dolayı moraran dudaklarını yukarı doğru kıvırdıktan sonra göz kırptı.

"3!" Diye bağırdı Ashton, "2!" Hepsi birden geri sayıma katıldığında kalpleri güm güm atıyordu; Maggie hariç. O zor zamanları yaşamış, zenginlik ve fakirlik görmüş biriydi. Aralarında en güçlüsü oydu. Ruhsal bakımdan da, fiziksel bakımdanda. Arkadaşları her üzüldüğünde onlara destek oluyor ve her zaman bir çözüm yolu buluyordu. Michael bir şey yapmaya çalışırken her şeyi mahvettiğinde, sadece kendisi çalışarak olayı düzeltiyordu.

"1!"

Hepsi tutacakları sıkı bir biçimde kavradıktan sonra heyecandan dolayı sallanan bacakları ile kendilerini ittirdiler.

Donmuş, kaygan kar üstünde jel gibi akarlarken, kimisi heyecandan çığlık atıyordu kimisi ise soğuk havanın burun açıcı keskin kokusunu solarken, kar tanelerini yüzlerinde hissettikleri için gülümsüyordu.

"Michael! Sağa kay! Çarpacaksın!" Deli gibi gülerken hem yola bakıyor hemde ona gittikçe yakınlaşan Michael'a göx atıyordu. "Git şuradan!"

"Peki peki!" Yaptıkları hız yüzünden rüzgar sert bir biçimde yüzlerine çarpıyordu. Bu yüzden kimse kimseyi duyamıyordu. Kulaklarında olan rüzgar sesi yüzünden herkes bağırmak zorunda kalıyordu.

Yavaşladıklarında herkes nefes nefese kalmış ve az önce yaşadıkları adrenalin dolu anı düşünüyorlardı. "Bir daha yapalım!" diye bağırdı Michael.

"Yo-" dedi Luke kalkarken, ellerini tutunmak için bir yer arıyorcasına kaldırmıştı. Sesin geldiği yöne doğru baktıklarında gülen dudakları yavaş bir biçimde düşerken, Luke'a yardım edemeyecek kadar hızlı gelişti olay.

"Ben- benim başım dönüy-" dedi beyaz montlu çocuk ve karın üstüne sert bir biçimde düştü.

Anlatım bozukluğu olabilir, acile yazdım.

Geç geldi, üzgünüm :(

x-mas // l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin