- Zamknijcie mordy i nie gadajcie o czymś w co jesteście lepsi odemnie!
No jakież cudowne rozpoczęcie dnia.
Siedziałaś znów w swojej ławce obok Kirishimy i wspominałaś jak to było cudownie parę miesięcy temu gdy nikt o tobie nic nie wiedział. Teraz chociaż nie musisz kłamać to przeszkadza Ci ciągła obserwacja ze strony innych. Jednak teraz masz dam dam dam Bakugo!...który chwilowo znów drze ryja na całą klasę bo nie mógł iść na praktyki.
Pierw mieliście podzielić się wiedzą z pierwszego dnia na zajęciach. Było to zajęcie chwilowe ponieważ tylko Midorijia, Kirishima, Ochacho i Tsui się załapali. Też dostałaś chwilę na opowiastki o szpitalu i co dziwne tu też każdemu się to podobało.
Uważają, że to coś dla ciebie a ty mówiąc w stresie przed całą klasą zwróciłaś uwagę jak Twój uroczy blonyn się uspokoił i z głową wspartą na ręce słucha cie uważnie.Z ciekawszych rzeczy to ptaszek wyfrunął z gniazda jak się okazało. Będzie co opowiadać jak wróci.
Przyszedł dziś po was All Might i po przebraniu w stroje zrobił wam jogging na zajęcia treningowe z Trzynastką.
Znów byliście na tej sławnej sali gdzie pierwszy raz spotkaliście złoczyńców.
Szłaś na przedzie rozglądając się wokół i wspominając odległe wydarzenia. Poczułaś na sobie wiele spojrzeń. Wszyscy się zatrzymali za tobą i patrzyli. Tylko tyle.Wiesz o czym myślą. Ile się zmieniło od tego czasu... Nikt cie z nich nie pytał ile wiesz o planowaniu tego ataku, nie chcą wiedzieć czy obrażenia Aizawy były wymyślone przez ciebie.
W duchu ci smutno. Teraz gdy stoich przed nimi na schodach a za tobą jest miejsce pełne tych złych wspomnień mam żal do siebie.Chcesz do brata.
Gdy już czułaś jak łzy napływają ci do oczu poczułaś ciepło. Zamrugałaś i uścisnęłaś Bakugo.
Twój słodki wybuchowy człowiek właśnie okazał ci wsparcie. Po chwili z boku pouczyłaś kolejny uścisk i zobaczyłaś czerwoną czuprynę. Zaraz wraz z radosnym okrzykiem podleciała do ciebie Mino i choć aby cie przytulić przytuliła Kacciana to... On nic sobie z tego nie robił.Zaraz dołączyła do was cała klasa a tę uroczą chwilę przerwał nauczyciel.
Zostaliście podzieleni losowo na trzy grupy i mieliscie zadania z Trzynastką, All Mightem lub Erater Headem.
Akurat byłaś z Wszechmocnym i innymi w górach. Znów mieliscie próbne wyciąganie rannych z wąwozu.
Gdy tak kilka osób z waszej grupy miało robić zadanie ty byłaś przy krawędzi i patrzyłaś jak Izuku prawie się utopil. Okropnie się rozprasza ostatnio, ciągle jest myślami w chmurach.Przyszła kolej na ciebie. Aby nie było z twoją lewitacją za łatwo to teraz ty leżysz na dole i krzyczysz, że boli.
Śmieszne uczucie.
Chwilę jesteś sama, na dole jest ciemno i o dziwo to krawędź wąwozu jest bardzo wysoko. Przez nią wylatuje powietrze i światło.
Możesz tu zostać, uczucie, że nikt nie wie gdzieś jesteś i nic cie nie rusza.Jednak po chwili u góry widzisz postać Momo i Denkiego z którymi ćwiczysz.
Zaczęłi coś krzyczeć abyś nie panikowała i, że pomoc jest już w drodze.Za co można cenić UA? Do wiarygodności twojej postaci moglas wybrać czy mały czip na skórę emitujący uczucie złamania czy jakiś płyn co powoduje, że niby że zemdałaś... Takie bajery. Wzięłaś opcje z emitacią bólu w nodze. Teraz odczuwasz lekki ból ale przy każdym ruchu i napięciu mięśni on się nasila.
Po chwili oboje twoich ratowników spuściło się na dół po linach i już byli przy tobie wypytując się o wszystko...
Jak z zasach zmyśliłaś historyjkę o wycieczce w góry i straceniu równowagi.
Mimo lekkiego bólu łatwo dałaś się usadzić na stworzonej przez Momo ala huśtawce i po 15 minutach byłaś już u góry.Dzisiejsze zajęcia były miłe i spokojne. Na arenie się pożegnaliście i reszta dnia była dla was.
Podbiegłaś do Bakugo i złapałaś go za rękę z wielkim uśmiechem na ustach.
- Co będziesz robić teraz?
Spojrzał się na ciebie jak na wariatkę... No tak on nadal ma mentalnego doła.
- Idę z dziewczyną na lody do praku.
Jak to tak. Tzn z tobą? Czas na wewnętrzną rozkminę. Z dziewczyną co to znaczy. Że z tobą? Bo to ciebie za rękę trzyma. Czy z kimś innym a ta odpowiedź jest na tyle nie dokładna, że nie chce Ci podawać szczegółów.
- Z moją dziewczyną.
Co. Halko nooo. Ma na myśli ciebie? Jesteście razem? Na pewno? Albo może nie... To Bakugo, jest idealny ma pewnie setki fanek jednak to, ty się zawsze przy nim budzisz.
- Z tobą idiotko. - dodał gdy tylko zobaczył, że nadal nie ogarniasz co się dzieje.
Ehhh. Baka.
CZYTASZ
Rodzeństwo, które zmieni wszystko.( Bakugo x Reader)
FanfictionA co gdyby Tomura Shigaraki miał siostrę o mocach przeciwnych do jego? Jedno ma władzę nad przestępcami a drugie nad czarnym rynkiem. Historia złych bohaterów i Katsukiego. #1 bokugoxreader - 11.09.2020 ( 26.09 i nadal numer 1 😁) #1 allmight - 19...