Od incydentu w Kamino nie został ogłoszony rankind bohaterów. Tym razem będzie on bez All Mighta który tak długo zajmował pierwsze miejsce.
Siedzieliście całą klasą w salonie przed telewizorem aby każdy widział.
Zaczęło się...
Prowadząca ogłosiła już początek rankingu:
10. Smocza bohaterka, Ryuukyuu
9.Bohaert w zbroi, Yoru Musha
8. Piorący bohater, Wash (co to kurwa jest to ja nie mam pojęcia, kończy im się kreatywność jak mi na rozprawkach)
Kolejny wszedł na scenę bohater drewno czyli Shinrin Kamui.
6. Shield Hero, Crust
5. Rabbit Hero, Mirko
4. To Ninja Hero, EdgeshotSiedziałaś wtulona w Bakusia na kanapie wśród innych osób.
Przyszła kolej na podium, gdzie na miejscu 3 znalazł się opiekun Bakugo Best Jeanist!
Gdy tylko na ekranie pojawił się nr 2 dziewczyny zaczęły piszczeć - no kto to widział. Wing Hero, Hawks...
- No, no, no jest niczego sobie - zostałaś odrazu mocniej przytulona aż całe powietrze z ciebie uciekło - Ty jeśli nikogo nie chcesz zabić to jesteś lepszy, nie aby mi to przeszkadzało... - I znów poczułaś jak ręce blondyna cie gniotą.
- Ciii! - zostaliście uciszeni przez wszystkich by zobaczyć kto zostanie w tym półroczu nr 1.Na scenę został zaproszony tata Todoroki ego, Flame Hero, Endeavor!
Jakoś nikogo to nie dziwi. Dziewczyny obok Shoto szybko go przytuliły gratulując, chociaż chłopaka raczej to nie ruszyło.Przemówienie zaczął Hawks... Podobało Ci się jednak i tak go nie lubisz poniekąd. Jak można w tym wieku coś osiągnąć? Jest trochę jak Bakugo, ma swoją ścieżkę która chce iść, planuje być innym bohaterem. Kachian jest straszny i często chce mieć rację a bohater nr 2 jest arogandzki i czasem bezczelny. Są zdecydowanie podobni.
Deku coś intensywnie notował, po takim czasie jednak każdy już się przyzwyczaił.
Twe myśli wróciły jednak do dnia poprzedniego gdy to rozmyślałaś nad przyszłością.
Zabrakło tam Bakugo. Celowo? A może wzięłaś relacje z nim za taki pewnik o którym nie warto nawet wspominać. Czy on jako bohater będzie barierą między tobą a Tenko? W życiu nie powinno się dokonywać takich wyborów.Przyszedł Aizawa.
Odwróciłaś się by zobaczyć po co przyszedł. Złapałaś z nim kontakt wzrokowy.
- Choć za mną.
Poczułaś jak uścisk wokół ciebie się rozluźnia. Zdziwiona spojrzałaś na Bakugo ten jednak z dziwną miną patrzył się na ekran mimo iż leciały tam już tylko reklamy które tak go irytują.
On coś wie jednak o tym pogadacie potem. Bez słowa wstałaś i poszłaś za nauczycielem. Inni byli pogrążeni w rozmowach chyba nie zdziwiła wizyta wychowawcy.Poszliście do jego gabinetu, zajęliście odpowiednie miejsca po obu stronach biurka.
A już myślałaś, że jak razem siedzieliście na widowni podczas egzaminów to jakaś niewidzialna więź przyjaźni zaiskrzyła.
Kto jak kto ale ten nauczyciel jest straszny.
Jak wieżyc w to, że na szkolnym spotted są osoby które wypisują o nim takie szczegóły, że naprawdę to podchodzi pod stalking. Ty najczęściej pomijach te hot newsy o nowych kotach i domniemanym fetysz nauczyciela.
-Bakugo się spytał, czy mozemy pomóc bo nie czuł się odpowiednio. - Odrazu pomyślałaś, że ten wybuchowy blondyn to trzęsiportek i musisz mu to wypomnieć
CZYTASZ
Rodzeństwo, które zmieni wszystko.( Bakugo x Reader)
FanfictionA co gdyby Tomura Shigaraki miał siostrę o mocach przeciwnych do jego? Jedno ma władzę nad przestępcami a drugie nad czarnym rynkiem. Historia złych bohaterów i Katsukiego. #1 bokugoxreader - 11.09.2020 ( 26.09 i nadal numer 1 😁) #1 allmight - 19...