Εξελίξεις!

221 9 3
                                    

Στο αμάξι για το μαγαζί άρχισα να μιλάω με τον Αλέκο. Την κουβέντα άρχισε αυτός.

Αλ: Και τώρα;

Ε: Τώρα κολλητέ είμαστε ζευγάρι.

Αλ: Δεν το θέλει ούτε ο Θεός αυτό το πράγμα.

Ε: Πρέπει να είσαι πειστικός.

Αλ: Νταξει δεν είναι κάτι δύσκολο. Πάντα ήμουν κοντά σου.

Ε: Τώρα όμως πρέπει να είσαι σαν αγόρι μου.

Αλ: Θα το παλέψω.

Ε: Θα είναι δύσκολο.

Αλ: Ότι ο πατέρας σου  είπε να μείνεις σπίτι μου με ξεπερνάει.

Ε: Αφού ξέρεις πόσο σε συμπαθεί. Τώρα που σε θεωρεί και γαμπρό του.

Αλ: Ο Νίκος έχει πεθάνει από την ζήλια του. Το βλέπω στα μάτια του. Απορώ πως δεν τον έχουν καταλάβει.

Ε: Ο Πάνος ξέρει.

Αλ: Όταν λες ξέρει; Τι εννοείς;

Ε: Μας είδε το μεσημέρι. Έμπαινα στο αμάξι του για να πάμε βόλτα να μιλήσουμε. Και του έλεγα ότι θα του πω πιο είναι μετά το τραπέζι. Αλλά τελικά ήρθε εκείνος και καταλαβαίνεις. Τον αναγνώρισε και κοντεύει να τρελαθεί που με βλέπει να υποφέρω.

Αλ: Μωρό μου τώρα έχεις εμένα. Θα στους κάνω όλους άνω κάτω.

       Δεν ήξερα τι άλλο να πω. Τους έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο καθώς οδηγούσε και εγειρα στον ώμο του. Στην υπόλοιπη διαδρομή ήμασταν σιωπηλοι. Πάρκαρε και κατεβήκαμε. Με έπιασε πάλι από την μέση και περπατήσαμε μέχρι την είσοδο του μαγαζιού. Μπήκαμε όλοι μαζί μέσα και κάτσαμε στο τραπέζι που είχαν κλείσει. Τον έπιανα να με κοιτάει και δεν άντεχα. Είχα τον άνθρωπο που είμαι ερωτευμένη δίπλα μου. Σε απόσταση αναπνοής. Και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Έμεινα να τον βλέπω να φιλιεται με την Σοφία. Ασυναίσθητα ο Αλέκος μου χαϊδέψω το μπούτι. Γύρισα και τον φίλησα απαλά στα χείλη. Δεν ήταν ψεύτικο φιλί για τα μάτια του κόσμου. Ήθελα να το κάνω. Αρχίσαμε να πίνουμε. Η μουσική ήταν υπερβολικά δυνατά πράγμα που με έκανε να χαλαρώσω. Ίσως χαλάρωσα πιο πολύ αποτι θα έπρεπε. Διότι άρχισα να χορεύω τσιφτετέλι πάνω στην πίστα. Άκουσα τον Βέρτη να μου ψιθυρίζει μέσα στο αυτί '' Μας άναψες! ''. Η ιδέα μου σκέφτηκα θα ήταν και συνέχισα να χορεύω. Έκατσα στο τραπέζι και ήπια ένα ποτήρι ακόμα. Πήγα στο μπάνιο για να ηρεμήσω λίγο. Μάλλον δεν πήγα μόνη τελικά. Από πίσω μου ερχόταν ο Νίκος εμφανώς νευριασμενος.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

''Καθηγητής κόλαση''Where stories live. Discover now