Σαν Ραντεβού #1

470 20 0
                                    

Μεριά Αγγελικής😊

Δεν πρόλαβα να αφήσω τα πράγματα μου και επέσαν να με φάνε.Γιατί πήγα μόνη μου;;;Που ήμουν τόση ώρα;;;Αν ήμουν μόνη;;;Αν ήταν κρύα η θάλασσα;;; και τέτοια.Αφού τους απάντησα σε όλες τους τις ερωτήσεις πήγα να κάνω ένα μπάνιο.Τόση ώρα με το αλάτι πάνω μου θα πάθω τίποτα.Έκατσα για κάνα 3ώρο εκεί μέσα.Οι άλλες βγήκαν για μπάνιο.Εγώ βγήκα από το μπάνιο στις 4.Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει και πήγα να δω ποιος είναι.Αχχχ ο Νίκος είναι!!! Το άφησα να βαράει λίγο και το σήκωσα.
Ε:Παρακαλώ!!!
Ν:Γεια σου Αγγελική,εγώ είμαι ο Νίκος.
Ε:Ααα γεια σου Νικολάκη μου!!!
Ν:Εμ ναι πήρα να σε ρωτήσω αν ισχύει αυτό για το βράδυ!!!
Α:Εμμ ... περιμένεις λίγο...
Ν:Ναι!!!
Κράτησα για λίγο το κινητό και του το έκλεισα.Χαχαχα να σε δω τώρα Νίκο μου.Περίμενα και μετά από λίγο με ξαναπαίρνει.Αχχ το ήξερα.
Α:Ναι!!!
Ν:Εμ ... γιατί το έκλεισες;;;
Α:Ααα συγγνώμη...Ναι τι λέγαμε;;;
Ν:Λέγαμε ότι αν δεν θες ,δεν βγαίνουμε.
Α:Ααα έτσι οκ...
Ν:Σορρυ...Έλα πες μου τελικά τι θα κάνουμε;;;
Α:Εντάξει ναι ... Τι ώρα;;;
Ν:Ωραία...θες να έρθω να σε πάρω από το δωμάτιό σου στις 8:30 ;;;
Α:Ναι ... θα σε περιμένω!!!
Ν:Φιλία γλυκιά μου!!!
Α:Φιλία ....... γλυκέ μου...
Αχ ποτέ θα προλάβω να ετοιμαστώ;;;Θεέ μου.Τώρα τρέχουμε.Το μαλλί θα το κάνω ίσιο και θα τα πιάσω έναν ψηλό κόστος.Αχχχ τι να βάλω;;;Δεν θέλω να με περάσει για μην πω...Πουφφφ... Τελικά έβαλα ένα γκρι κοντό φόρεμα και κάτι δαχτυλιδαλάκια και το αγαπημένο μου,μπρασελέ ρολόι.Βάφτηκα απαλά,να δει την φυσική μου ομορφιά.

Βάφτηκα απαλά,να δει την φυσική μου ομορφιά

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Δεν ξέρω μπορεί να θεωρείται και προκλητικό,αλλά υγεία πάνω απ'όλα

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Δεν ξέρω μπορεί να θεωρείται και προκλητικό,αλλά υγεία πάνω απ'όλα.Η ώρα ήταν 8και εγώ έβαζα κολόνια.Μπόλικη να χω.Τώρα θα περιμένω λίγο.Να δούμε τι θα κάνουμε και σήμερα.

Μεριά Νίκου😍

Δεν ήξερα τι να κάνω.Έπρεπε να μιλήσω στους άλλους για αυτό που νιώθω για εκείνη;;; Μήπως όλα είναι ένα λάθος;;;Αν αυτή με βλέπει απλά σαν έναν φίλο;;;Θα τρελαθώ γαμώ την πουτάνα μου.Καλά ας πάω να ντυθώ τώρα και αύριο τα σκέφτομαι αυτά.Ας το ζήσω σήμερα.Έβαλα μια από τις πολλές γκρι κοντομάνικες μπλούζες μου,ένα μπλε τζιν ,τα χακί παπούτσια και το μπρασελέ αγαπημένο μου ρολόι που δεν ρο βγάζω ποτέ από πάνω μου.

Έβαλα μια από τις πολλές γκρι κοντομάνικες μπλούζες μου,ένα μπλε τζιν ,τα χακί παπούτσια και το μπρασελέ αγαπημένο μου ρολόι που δεν ρο βγάζω ποτέ από πάνω μου

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Έβαλα κολόνια και κοίταξα το ρολόι μου.8 και 20 .Ώρα να φύγω.Για καλή μου τύχη τύχη τα ρεμάλια έλειπαν και γλύτωσα.Έφυγα και στις 8 και μισή ακριβώς έφτασα έξω από το δωμάτιό της.Πήρα μια βαθιά ανάσα και χτύπησα την πόρτα.Μέρα από λίγο η πόρτα άνοιξε και μπροστά μου εμφανίστηκε μία πανέμορφη Αγγελική.Την κοιτούσα με το στόμα ανοιχτό.Ήταν τόσο σέξυ.Αλλά έπρεπε να συγκραντηθώ.
Ε:Έτοιμη;;;
Α:Ναι φύγαμε;;;
Ε:Βεβαίως!!!Είσαι πολύ όμορφη!!!
Α:Σ'ευχαριστώ ... και εσύ!!!
Αρχίσαμε να περπατάμε.Πήγαμε σε ένα μαγαζί για φαγητό.Δεν ήξερα γιατί αλλά μου άρεσε να περνάω χρόνο μαζί της.Καθίσαμε και παραγγείλαμε μα φάμε.Γελούσαμε και λέγαμε διαφορά πράγματα.Εκτός από ωραία είναι και καλή γενικότερα.Μόνο και μόνο ότι βλέπει ποδόσφαιρο την βάζει ψηλά στην καρδιά μου.Είπαμε και αλλά πράγματα η ώρα πέρασε ωραία και φύγαμε από το μαγαζί.
Ε:Θες να βγούμε για κάνα ποτάκι;;;
Α:Εγώ θέλω...εσύ μπορείς;;;
Ε: Για να στο προτείνω λες να μην θέλω;;;
Α:Οκαυ,τότε πάμε;;;
Ε:Φύγαμε.

HEY BABY'S... νέο κεφάλαιο...ξέρω,ξέρω είναι μικρό...σορρυ αλλά έχουν live οι Καρπάδες μου ,με τους Μαλιατσουρέιρος και τον Λιάκο μου.Αύριο σας υπόσχομαι να γράψω ένα μεγάλο...αλλά κάντε και κάνα vote και ενα σχόλιο ... Δεν κοστίζει!!!SEE YOU SOON.

''Καθηγητής κόλαση''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum