Τέλος?!?

416 17 2
                                    

Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σας Όχι μόνο σε αυτή την ιστορία αλλά και στις άλλες 2😘😘 #6 nightΔεν έχω τι να πω σας ευχαριστώ για όλα

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σας Όχι μόνο σε αυτή την ιστορία αλλά και στις άλλες 2😘😘 #6 night
Δεν έχω τι να πω σας ευχαριστώ για όλα... είστε ο Λόγος που συνεχίζω και δεν τα έχω παρατήσει ακόμα❤Δεν θέλω να σας κουράσω πάμε στο κεφάλαιο μας...

Μεριά Αγγελικής😍

Οι μέρες πέρασαν και όλα ήταν ήσυχα.Είμαι πολύ μπερδεμένη και φοβάμαι ότι αυτό που γίνεται ανάμεσα σε εμένα και τον Νίκο είναι ένα λάθος...Ένα λάθος που θα στοιχίσει και στους δύο μας πολλά.Γι'αυτό πήρα την απόφαση και το τελείωσα.Δεν ξέρω αν τον πλήρωσα και δεν θέλω να μάθω γιατί με πονάει όλη αυτή η κατάσταση.Πιστεύω θα ήταν καλύτερα έτσι ... έχει την οικογένειά του, την δουλειά του και γενικά το δική του ζωή... που εμένα δεν με χωράει.Έκλαψα πολύ , πόνεσα πολύ και κατάλαβα ότι όλο αυτό δεν βγάζει πουθενά...Καταστρεφόμαστε κάθε μέρα και οι δύο και αυτό τα κάνει όλα να μου φαίνεται λογικό το να ξεκόψουμε.Στην αρχή ο Νίκος προσπάθησε να μου αλλάξει την απόφαση,αλλά με έκανε να πειστώ περισσότερο ότι ήταν ένα λάθος.Σήμερα είναι Τετάρτη και βαριέμαι πολύ να πάω σχολείο.Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο.Σήμερα θα ζητήσουμε περίπατο γιατί με τέτοια νύστα δεν μπορώ να κάνω μάθημα.Οπότε βγήκα από το μπάνιο και βρήκα ένα σορτσάκι και ένα φούτερ,  γιατί θα παίξουμε βόλεϊ.

Οπότε βγήκα από το μπάνιο και βρήκα ένα σορτσάκι και ένα φούτερ,  γιατί θα παίξουμε βόλεϊ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ντύθηκα και κατέβηκα να φάω κάτι πριν πάω σχολείο.Έχει κρουασανάκια και καφέ έτοιμα στο τραπέζι και ένα χαρτάκι που έλεγε:"Καλημέρα αγάπη μου έφυγα για δουλειά...Φάε πρωινό πριν φύγεις και το μεσημέρι θα αργήσω να γυρίσω... Σ'αγαπώ μικρούλι μου".Το διάβαζα καθώς έτρωγα ένα κρουασάν.Ήπια λίγο καφέ και κοίταξα το ρολόι ... Έλεγε 8:10 πήρα την τσάντα ,κινητό ,κλειδιά και έφυγα για να μην αργήσω.Έφτασα στο σχολείο 8:15 άντε μπράβο μου νέο ρεκόρ.Πήγα και έκατσα στο παγκάκι και περίμενα την Μαρία να έρθει.Παράξενο πως και άργησε, συνήθως Εγώ Αργώ.Το κουδούνι χτύπησε αλλά η Μαρία πουθενά.Θα μας τρελάνει αυτή η κοπέλα.Πήγα στην σειρά μου και περίμενα να τελειώσεις η προσευχή.Όταν τελείωσε και ο διευθυντής είπε "Καλημέρα, καλό μάθημα!".Όπως είχαμε πει κανένα παιδί δεν κουνήθηκε από την θέση του.Μαζευτήκαμε κάποια παιδιά από το 15 μελές και πήγαμε να του εκφράσουμε το αίτημα μας.Όπως κάθε φορά πήρε τους καθηγητές και πήγαν και καλά να συνεδριάσουν.Μετά από κάνα 15 λεπτό βγήκε έξω και μας είπε να πάμε πάνω για παρουσίες και να κατεβούμε κάτω να παίξουμε.

Πέρασε μισή ώρα μέχρι να ξεκινήσουμε να παίζουμε.Πριν από εμάς έπαιζαν αλλά τμήματα γι'αυτό και πήγα για λίγο στο κυλικείο.Πήρα ένα σάντουιτς και ένα κρύο μπουκάλι νερό.Η γυμνάστρια ήθελε να της περάσω κάτι τραγούδια στο στικακι για την γιορτή που θα κάναμε.Πήγα στο γραφείο των καθηγητών(1) και για κάποιον παράδοξο λόγο δεν ήταν κάνεις εκεί.Κάθισα στην θέση της και άνοιξα τον υπολογιστή.Περνούσα τα τραγούδια χαλαρά μέχρι που στο γραφείο μπήκε ο Νίκος μιλώντας με τον κ.Λάζαρο .

Ν: Άντε ρε θα μου πεις ποιά είναι;
Λα(ζαρος): Όχι που να σκάσεις δεν σου λέω.
Ν: Καλά καλά...
Λα: Επ Αγγελική πως και από εδώ;
Ε: Γεια σας κύριε Λάζαρε , εδώ μωρέ κάνω μία δουλειά της κυρίας Μαρίας εσείς καλά είστε;
Λα: Καλά μωρέ όπως τα ξέρεις.
Ε: Ναι αυτά ...

Πήγαν και έκατσαν ακριβώς απέναντί μου. Τι φταίω ο άνθρωπος να βλέπω αυτή την γουρουνόφατσα συνέχεια;;;Μετά από λίγο ο κ.Λάζαρος έφυγε και μείναμε μόνοι μας.Δεν τον κοιτούσα.Αλλά με την άκρη του ματιού μου τον είδα να σηκώνεται και να έρχεται προς το μέρος μου.Ήρθε και έκατσε δίπλα μου.Γύρισα και τον κοίταξα με σηκωμένο το φρύδι και ξαναστράφηκα στην δουλειά που είχα.Δεν μίλησε στην αρχή... μετά δεν κρατήθηκε.

Ν: Πως είσαι;
Ε: Καλά είμαι εσείς;

Ν: Χάλια...
Ε: Και του χρόνου...

Ν: Αφήνεις την ειρωνεία να μιλήσουμε σαν άνθρωποι;
Ε:  Πρώτον δεν θα μου πείτε εσείς τι να κάνω και δεύτερον δεν έχουμε να πούμε κάτι κύριε καθηγητά!

Ν: Εσύ μπορεί να μην θες εγώ θέλω γιατί δεν έκανα κάτι και με διέγραψες...
Ε: Νομίζεται ότι μόνο εγώ φταίω για την κατάντια μας, γιατί κατάντια είναι αυτό το πράγμα!

Ν: Δεν ξέρω καν τον λόγο που με παράτησες και θες να σου πω ποιος φταίει;
Ε: Θες να μάθεις ... θα μάθεις αλλά όχι εδώ γιατί ακριβώς δίπλα είναι ο διευθυντής...

Ν: Το απόγευμα στο πάρκο;
Ε: Εντάξει στις 6:00 θα είμαι εκεί...

Πριν πει το οτιδήποτε ο κ.Λάζαρος ήρθε πάλι στην αίθουσα.Έβγαλα το στικακι και άκουσα τα παιδιά να φωνάζουν ότι παίζουμε.Νικήσαμε όλα τα τμήματα και το κουδούνι χτύπησε.Πάνω στην Ώρα.Πήραμε τσάντες και βγήκαμε για καφέ στην πλατεία.Δεν είπα σε καμία για το ραντεβού με τον Νίκο το απόγευμα.Γιατί ξέρω ότι όλες θα μου πουν να τα ξαναβρούμε και ότι είναι άδικο να μην είμαστε μαζί και ότι ταιριάζουμε.Και αλλά αυτά γιατί νομίζουν ότι ακόμα τον θέλω και ότι με κάνει να κλαίω για αυτόν.Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει, αλλά είμαι αλλού πλέον.Δεν θα εμένα κολλημένη πάντα μαζί του.Έτσι και αλλιώς αυτός έχει γυναίκα και παιδί εγώ δεν ήμουν ,δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ κάτι σημαντικό στην ζωή του.



HEY BABY'S😘😘... νέο κεφάλαιο;;; πως το έπαθα;;; Μετά από καιρό νέο κεφάλαιο ... Σορρυ παιδιά αλλά έχω διαβάσματα και δεν προλαβαίνω...Η Αγγελική τελείωσε τα πάντα με τον Νίκο;;; Για πόσο;;; Θα είναι πάλι μαζί;;; τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει είμαι αλλού πλέον;;; Θα μάθουμε σύντομα...Κάντε ένα VOTE ⭐ ... Αφήστε και ένα σχόλιο να μου πείτε την γνώμη σας!!! SEE YOU SOON😘

''Καθηγητής κόλαση''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin