Το επόμενο πρωί δεν ήθελα να ξυπνήσω καθόλου. Η χθεσινή ημέρα ήταν μία από τις πιο δύσκολες και παράξενες. Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι γύρισα τα αδέρφια μου σπίτι. Ξέρω ότι δεν θα είναι για πολύ αλλά κάτι είναι και αυτό. Στο άκουσμα του ξυπνητηριού μου αναστέναξα. Το έκλεισα και γύρισα από την άλλη. Δεν θέλω να σηκωθώ. Με βίαιες κινήσεις ο αδερφός μου τράβηξε το πάπλωμα μου. Μόλις το κρύο διαπέρασε το σώμα μου άρχισα να φωνάζω.Ε: Είσαι ηλίθιο παιδί μου άσε με να κοιμηθώ!
Χ: Σήκω τεμπέλα έχεις σχολείο!
Ε: Παραταμε ρε βλήμα σου λέω.
Συνεχίσαμε να τσακωνομαστε με τον Χάρη για κάνα 3λεπτο μέχρι που στο δωμάτιο μπήκε ο Παναγιώτης και άρχισε να μας βρίζει και τους δύο. Κατεβήκαμε τα σκαλιά και οι τρεις γελώντας με τον τραγικό τσακωμό μας. Πως τα καταφέραμε πάλι και μας άκουσε όλη η γειτονιά. Ο μπαμπάς μας καθόταν στην καρέκλα και διάβαζε την εφημερίδα του. Καθίσαμε στο τραπέζι. Μας κοίταξε επικριτικά και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του.
Μπ: Σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα!!! ... αστειεύτηκε με τον τσακωμό φιάσκο που είχε προηγηθεί.
Μπ: Το μεσημέρι σας ενημερώνω ότι θα φάμε με την κόρη της συγχωρεμένη της αδερφής μου. Είναι κρίμα τόσο καιρό έχει που ήρθε στην Αθήνα και δεν την έχουμε δει καθόλου.
Ε: Και πότε θα έρθει;
Μπ: το μεσημέρι αλλιώς το βραδάκι σίγουρα!!!Σας το ξανά λέω θα είστε όλοι παρόντες.
Π: Έλεος ρε μπα το είπαμε δνε είμαστε μωρά πια.
Ε: Καλά όλα αυτά. Εμένα ποιος θα με πάει σχολείο;
Χ: Ντύσου μικρή θα σε πάω εγώ.
Έφυγα από το τραπέζι και ανέβηκα τα σκαλιά. Άνοιξα την ντουλάπα και κοίταξα τα ρούχα μου εξεταστηκα. Τίποτα δνε μου άρεσε. Δεν ήξερα τι να βάλω. Σήμερα θα τον έβλεπα μετά τα χθεσινά και δεν ξερω πως θα τον αντικρύσω. Έπιασα τα πρώτα που βρήκα μπροστά μου και τα έβαλα.
VOUS LISEZ
''Καθηγητής κόλαση''
Roman d'amourΗ Αγγελική είναι μία όμορφη κοπέλα που θα πάει στην Τρίτη Λυκείου.Μαζί με τις φίλες της θα ζήσει κάτι πρωτόγνωρο για εκείνη μέχρι τότε.Τι πάει να πει αληθινή αγάπη.Αν και ερωτεύεται συχνά ποτέ πριν δεν είχε νιώσει έτσι. Ο Νίκος είναι ένας 40άρης Καθ...