Στο Πλοίο!!!

588 19 6
                                    

Το κεφάλι μου πονάει τρέλα.Αχ τι το ήθελα το ξενύχτι.Ξύπνησα στις 2 το μεσημέρι.Και τώρα είναι και μισή.Ο πατέρας μου δεν ξέρω που είναι,μάλλον θα τον πήραν τηλέφωνο από τη δουλειά.Έφτιαξα να πιώ έναν καφέ μπας και ξυπνήσω.Αύριο το πρωί φεύγουμε και πρέπει όλα να είναι τέλεια.Για να μην με έχουν πάρει ακόμα τηλέφωνο κάποια από της τρελές,πάει να πει ότι κοιμούνται.Έβαλα τον καφέ μου σε μια και ανέβηκα στο δωμάτιό μου για να φτιάξω και τα τελευταία πράγματα.Όταν τελείωσα η ώρα είχε πάει 6 και δεν είχα όρεξη για να κάνω τίποτα άλλο παρά μόνο να κάνω μπάνιο και να ξεκουραστώ γιατί αύριο είχε πρωινό ξύπνημα.Μπήκα στο μπάνιο και άφησα το νερό να τρέξει πάνω στο κορμί μου.Σκηνές από χθες ήρθαν στο μυαλό μου . Αχ τι άραγε να κάνει ο Νίκος;;;Αχ ήταν πολύ όμορφος,αλλά σιγά μην τον ξαναδώ.Τέτοιοι άντρες δεν γυρνούν να κοιτάξουν κορίτσια σαν εμένα.Σίγουρα εκείνη η σπαστική κάτι θα του είναι.Αλλά τι κάθομαι και σκάω.Συνέχισα το μπάνιο μου.

Μεριά Νίκου!😍

Ξύπνησα από το κλάμα της μικρής.Ήθελα να ξερά η μάνα του δεν το ακούει το κέρατο μου.Γυρίζω και κοιτάω δίπλα μου την Ειρήνη να κοιμάται.Έλεος ποιά αυτή η γυναίκα.Σηκώνομαι και πάω στο δωμάτιο της μικρής.Την περνώ αγκαλιά και προσπαθώ να την ηρεμήσω.
Ε:Τι έχει το κοριτσάκι μου;;;
Μαρία μ(ικρή):Ζεν σέλω να πάω διακοπές στην ζαζα ,μόνη μου.
Ε:Αγάπη μου,θα δεις που θα σου αρέσει ,θα παίζεις και με την Νίκη την αδερφούλα σου.Θα δεις και τον Μπάμπη😉!!!
Μαρία μ:Σα είναι και ο Μπάμπης;;;
Ε:Ναι αγάπη μου,πάντα το καλοκαίρι πάει δίπλα στην δική του γιαγιά!!!
Μαρία μ:Εντάσει ... αν σέλετε αφήστε με και περισσότερο.Εγώ ζεν έχω θέμα.
Ε:Εντάξει αγάπη μου,άντε έλα πάμε να σου φτιάξω το γάλα σου.
Αφού πήγαμε στην κουζίνα και της έφτιαξα το γάλα,πήγα να ξυπνήσω την Ειρήνη.Αφού σηκώθηκε,πήγα να μας φτιάξω καφέ και έβαλα την μικρή να δει παιδικά στην τηλεόραση.Πήρα τον καφέ μου και πήγα στο δωμάτιο να ετοιμάσω την βαλίτσα μου.Ναι θα πάω καλοκαιρινές διακοπές με τον κουμπάρο μου,τους κολλητούς μας και τον νονό της μικρής ,αδερφό του κουμπάρου μου.Τώρα θα μου πείτε και η γυναίκα μου δεν θα έρθει μαζί μας;;;Όχι δεν θα έρθει,θα πάει διακοπές με τις φίλες της.Είπαμε φέτος να κάνουμε μια αλλαγή.Αφού έφτιαξα την βαλίτσα μου μπήκα για μπάνιο.Βγήκα και τυλίχτηκα με μια πετσέτα.Στο μυαλό μου ήρθε εκείνη η κοπέλα από χθες.Κόλαση ήταν,ωχ τι είπα;;;Σοβαρέψου Νίκο είσαι παντρεμένος.Αλλά πάντως ήταν μουνάρα.Αχ πως μιλάω έτσι καθηγητής πράμα.Άνοιξα λίγο το laptop να δω καμία ταινία με την ησυχία μου όσο η Σοφία έκανε μπάνιο την Μαρία.Όταν η ώρα πήγε 11 έπεσα για ύπνο.Αύριο το πλοίο έφευγε στις 9 και εγώ έπρεπε να ξυπνήσω από τις 6 για να πάω την Μαρία στους γονείς μου.Και την Ειρήνη στο αεροδρόμιο.

''Καθηγητής κόλαση''Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon