Μεριά Αγγελικής😊
Ο ήλιος σιγά-σιγά άρχισε να ξεπροβάλλει.Ένιωθα ένα βάρος στο στήθος μου.Αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι είναι.Μετά από πολλές προσπάθειες,άνοιξα τα μάτια μου.Και μου λύθηκε η απόρροια,όταν είδα τον Νίκο να κοιμάται πάνω μου.Ένα πλάτη χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου.Ήθελα να σηκωθώ αλλά θα τον ξυπνούσα και δεν το ήθελα γιατί κοιμόταν σαν άγγελος.Του χαΐδευα τα μαλλιά και τον χάζευα.Πόσο μπορεί να είναι άραγε;;;Δεν παίζει να είναι πάνω από 36-37.Γιατί το έκανα μαζί του πριν καλά καλά τον μάθω.Και αν έχει σχέση;;;Πω σκατά τα έκανα όλα. Λάθος, ήταν όλα, λάθος μου!!!Αλλά έκανα αυτό που ένιωθα.Αν το μετανιώσει ή το μετανιώσω θα δω τι θα κάνω.Άνοιξε τα ματάκια του δειλά δειλά και ήταν τόσο γλυκός αγουροξυπνημένος .
Ν:Καλημέρα!!!
Ε:Μέρα!!!
Του είπα και φιλιθήκαμε.Αχ αυτά τα.χείλι του χθες με έκαναν ότι ήθελαν.Σηκώθηκα ντύθηκα και πήγα να φύγω.Αλλά μου είπε να πάμε μαζί,για να πηγαίναμε να φάμε μαζί μετά.Φτάσαμε έξω από το δωμάτιό μου και λογικά σκέφτηκα η Μαρία θα έχει φύγει.Μπήκαμε μέσα και δεν την βρήκα στο δωμάτιο άρα έχει βγει.Αλλά έλα μου όμως που δεν είχε βγει.Ήταν στο μπαλκόνι και καθόταν στα πόδια κάποιου...Ώπα....Ώπα ώπα...ο Αλέκος είναι αυτός;;;Παναγία και Χριστέ!!! Αυτοί οι δύο...μαζί ;;;Μπα μάλλον λάθος κάνω.Κάτσε...ώπα τον φιλάει...Βλέπω καλά;;;Εεε τι γίνεται;;;Καλέ εκεί θα το κάνετε;;;Παναγία μου!!!Μαμά ένα χέρι έχει τυλιχτεί γύρο μου.Εξωγήινοι...ναι τώρα εξηγείται αυτό που βλέπω.Αααα σόρρυ λάθος παιδιά ο Νίκος μου είναι!!!
Ν:Πάμε να αλλάξεις και να φύγουμε μην τους το χαλάσουμε...
Μου είπε στο αυτί ψιθυριστά και εγώ του έγνεψα καταφατικά.Έβαλα στα γρήγορα ένα σορτσάκι και ένα κοντό μακριμάνικο φούτερ.Έβαλα τα πέδιλα μου και φύγαμε.Αχχχ βρε Μαρία...Καλά θα σε φτιάξω εγώ το βράδυ να βρεις δηλαδή χρόνο από τα σιρόπια.Όχι ότι εγώ πάω πίσω.Αυτή την στιγμή είμαι με έναν άντρα.Που δεν ξέρω πόσο είναι,ούτε τι δουλειά κάνει.Και ήταν και ο πρώτος μου!!!Περπατούσαμε χεράκι χεράκι στα σοκάκια.Δεν ξέρω γιατί αλλά ένιωθα πολύ άνετα.Αν και δεν τον ήξερα σχεδόν καθόλου.Αγοράσαμε κάτι ο ένας στον άλλον για να θυμόμαστε!!!Πήγαμε να φάμε κάτι γιατί η κοιλίτσα μου ,όπως και η δική του διαμαρτυρόταν.Αφού φάγαμε πήγα με πάλι βόλτες.Καταλήξαμε στε μια παραλία,να καθόμαστε αγκαλιά στην άμμο και να κοιτάζουμε το κύμα να σκάει.Είδαμε μαζί το ηλιοβασίλεμα,αγκαλιά όπως στις ταινίες.Μου πρότεινε να πάμε στο δωμάτιο του.Έστειλε μήνυμα στον Αλέκο να φύγει αν είναι εκεί.Χιχιχι στην Μαρία τον βλέπω να την βγάζει...Όχι ότι θα τους χαλάσει.Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να φιλιόμαστε.Σταμάτησε και εγώ πήγα να κάνω ένα ντουζακι και ο Νίκος παρήγγειλε να πιούμε κάτι.Δεν με νοιάζει αν είναι λάθος όλο αυτό...εγώ θα συνεχίσω να κάνω αυτό που νιώθω.Βγήκα με το μπουρνούζι και πήγα και έκατσα μαζί του στο κρεβάτι.Βάλαμε να δούμε μια ταινία με τον Gerard Butler και την Jennifer Aniston.Έτσι μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά.
Μεριά Μαρίας 😘
Μετά από το σοκ που περάσαμε όλοι με αυτούς τους δύο να φιλιούνται σε κοινή θέα και να φεύγουν μαζί κατάλαβα πως το πράγμα είναι σε καλό δρόμο.Συνεχίσαμε να χορεύουμε και να περνάμε καλά.Αυτός ο Αλέκος σαν βδέλλα πάνω μου έχει κολλήσει.Αλλά μου αρέσει που είναι τόσο κοντά μου.Αλλά τι λέω εγώ πρέπει να τον μισώ.Την ψυχή μου έχει βγάλει 2 χρόνια τώρα.Εφιάλτης στα όνειρά μου.Φύγαμε γύρο στις 3από το μπαρ.Ο Αλέκος προσφέρθηκε να με γυρίσει στο δωμάτιο.Μπήκαμε μέσα και η Αγγελική έλειπε.Ωχχχ μάλλον δεν έχει που να κοιμηθεί ο κακομοίρης.Αλλά καλά να πάθει του αξίζει.Το λάδι μου έχει βγάλει τόσο καιρό.Αλλά επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα του πω να μείνει εδώ.
Ε:Μάλλον στο δωμάτιό σας θα είναι τα παιδιά και θα έχουν δουλειά...οπότε αν θες μπορείς να μείνεις εδώ.
Αλ(έκος): Ναι σωστά έχεις δίκιο... Ε'ευχαριστώ!!!
Πήγα να αλλάξω και όταν βγήκα αυτός είχε βγάλει τα ρούχα του και είχε μείνει με το μποξεράκι...Παναγία μου (φανταστείτε που έφτασα... ποιά εγώ...να αποζητώ βοήθεια στην Παναγία...άρε Αλέκο τι μου κάνεις) τι κορμί είναι αυτό μάνα μου.Που το κρύβεις τόσο καιρό.Συγκεντρώσου Μαρία...Πήγα και έκατσα στο κρεβάτι στην άκρη.Έκατσε και αυτός.Κλείσαμε τα φώτα και έκλεισα τα μάτια μου.Και αυτός άρχισε να ξεφυσάει.Τα νεύρα μου.Σταματά καλέ μου.
Ε:Μπορείς να σκάσεις;;;
Αλ:Πολύ ευγενική είσαι...
Ε:Σ ευχαριστώ... μου το χουν ξαναπεί!!!
Αλ:Να σε ρωτήσω κάτι;;;
Ε:Ωχ ναι για ρωτά...
Αλ:Πάντα τόσο σκύλα είσαι;;;
Ε:Άντε μου στο διάολο μαλακά...
Αλ:Μόνο αν έρθεις μαζί μου...
Πριν προλάβω να πω κάτι...με έπιασε και με φίλησε...ένιωσα πεταλουδίτσες στο στομάχι μου να πετούν ανέμελα...Αχχ που κατάντησαν...που σε μωρή Αγγελική να με δεις... Που να είναι με τον Νίκο θα το κάνουν.Σταμάτησε λίγο και με κοίταξε εγώ εγώ χωρίς να το πολύ σκεφτώ του έριξε χαστούκι.
Ε:Πας καλά άνθρωπε μου;;;
Αλ:Μαρία σταματά να υποκρίνεσε...Το ξέρω πως και εσύ με θες...
Ε:Μάλλον θα ονειρεύεσαι...Και εγώ να σε θέλω εσύ σιγά μην με θες.
Αλ:Καλά αν σου πω Να γίνεις το κορίτσι μου;;; τι θα πεις;;;
Ε:Ότι έχεις πυρετό😛
Αλ:Μαρία σε θέλω... μου το παίζεις τόσο καιρό σκληρή και απόμακρη και με φτιάχνεις ακόμα πιο πολύ...από τότε που σε πρώτο είδα δεν έχω πάει με καμία...Αυτό εμένα μου λέει πολλά...
Δεν τον άφησα να πει τίποτα άλλο απλά ανέβηκα πάνω του αναζητώντας τα φιλιά του ... Αλλά και τον ίδιο μέσα μου...Και ναι αφού αφήσαμε τα προκαταρκτικά περάσαμε και στο κύριος πιάτο...Αν και δεν ήξερα αν ήταν σωστό του επέστρεψα να μπει μέσα μου.Έγινα δική του.Και όταν τελειώσαμε απλά κοιμηθήκαμε αγκαλιά.Το πρωί ξύπνησα στην αγκαλιά του.Αν και δεν πίστευα ότι θα κρατούσε για πολύ ήθελα να το ζήσω...Όταν ξύπνησε και αυτός πήγαμε και αράξαμε στο μπαλκόνι σε μια καρέκλα.Έκατσα στα πόδια του και απλά φιλιόμασταν.Βγήκαμε να φάμε κάτι και μετά βγάλαμε όλη την ημέρα στο δωμάτιο κοιτώντας ταινίες.Θα κοιμόταν μαζί μου και άλλο βράδυ μιας και ο Νίκος του είπε ότι θα πάνε στο δωμάτιό τους αυτοί...HEY BABY'S😘... νέο κεφάλαιο... Αλέκος και Μαρία μαζί...Νίκος και Αγγελική μαζί... Καλά πάνε τα πράγματα...Θέλω VOTE και σχόλια ξέρετε... μόνο που σχόλια δεν βλέπω ρεε γιατί... θας σας πέσει ο κώλος;;;Δεν κοστίζει... τζάμπα είναι...
SEE YOU SOON😘❤
ESTÁS LEYENDO
''Καθηγητής κόλαση''
RomanceΗ Αγγελική είναι μία όμορφη κοπέλα που θα πάει στην Τρίτη Λυκείου.Μαζί με τις φίλες της θα ζήσει κάτι πρωτόγνωρο για εκείνη μέχρι τότε.Τι πάει να πει αληθινή αγάπη.Αν και ερωτεύεται συχνά ποτέ πριν δεν είχε νιώσει έτσι. Ο Νίκος είναι ένας 40άρης Καθ...