Καψούρα Καρράς!!!

573 22 6
                                    

Αφού πέρασαν 3 ώρες βγήκα πήγα γρήγορα να δω τι θα βάλω.Μετά από πολύ ψάξιμο και πολλά συνολάκια να βάζω και να βγάζω κατέληξα σε ένα Μπορντό βελούδο στραπζες κοντό φόρεμα,τα μαλλιά μου τα έκανα κυματιστά βάφτηκα και έβαλα τις μαύρες στιλέτο γόβες μου.Πριν πάει η ώρα 11 έβαλα στο μεσαίο δάχτυλο του αριστερού μου χεριού έβαλα ένα δαχτυλίδι που μου είχε πάρει ο μπαμπάς μου για τα γενέθλιά μου.

Πριν πάει η ώρα 11 έβαλα στο μεσαίο δάχτυλο του αριστερού μου χεριού έβαλα ένα δαχτυλίδι που μου είχε πάρει ο μπαμπάς μου για τα γενέθλιά μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Κοιταχτήκαμε στον καθρέπτη.Είμουν εκθαμβωτική.Έβαλα κολόνια πήρα την γούνα που μου είχαν κάνει δώρο οι παππούδες μου.Αυτό πάει να πάει βαριέμαι να βγω.Κατέβηκα κάτω.Ο Μπαμπάς μου ήταν έτοιμος φορούσε ένα μαύρο παντελόνι και ένα λευκό πουκάμισο.Κούκλος όπως πάντα,φτου του.
Μπ:Έτοιμο το κοριτσάκι μου.Κούκλα όπως πάντα.Φεύγουμε μην περιμένει το παιδί.
Ε:Φύγαμε!!!
Περάσαμε από το σπίτι της Μαρίας και την πήραμε.Ήταν πολύ ωραία ντυμένη.Φορούσε ένα κόκκινο ριχτό φόρεμα μαζί με μαύρες γόβες στιλέτο.Κρατούσε και μια πανομοιότυπο χρώμα τσάντα φάκελο.Και έχει συνδυάσει και κάποια κοσμήματα.Το μαλλί της το είχε ίσιο.

Έξω από το μαγαζί μας περίμεναν και οι άλλες,αλλά και οι φίλοι-συνάδερφοί του πατέρα μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Έξω από το μαγαζί μας περίμεναν και οι άλλες,αλλά και οι φίλοι-συνάδερφοί του πατέρα μου.Μπήκαμε μέσα και αφήσαμε τα παλτά μας (Όσοι φορούσαμε)στην κοπέλα στην γκαρνταρόμπα.Εμείς πήγαμε στο τραπέζι μας και οι άλλοι στο δικό τους έτσι σε λίγο η διασκέδαση θα βαρούσε κόκκινο.Ο Σερβιτόρος μας έφερε ποτήρια, και το μπουκάλι ουίσκι.Αρχίσαμε να τα πίνουμε και να γελάμε.Όταν ήρθε η ώρα να βγει ο Καρράς(εμείς το περιμέναμε πως και πως)Τα φωτα έσβησαν και μέσα από τους καπνούς βγήκε ο Μπιλαρας.Αφού είπε 2τραγούδια μετά είδαμε κάτι γυναίκες από μία παρέα να ανεβαίνουν στην πίστα.Έτσι και εμείς για να τους μπούμε στο μάτι ανεβήκαμε στην πίστα.Αρχίσαμε να το κουνάμε και εμείς και κάποιοι να μας ρίχνουν λουλούδια(η παρέα του πατέρα μου ήταν τελικά).Η μία από εκείνες μας κοίταξε νευριασμένη και πήγε και είπε στο αυτί του Βασίλη τι να πει.Ξεκίνησε και έλεγε το "Θα μου κλείσει το σπίτι".Αφού χορέψανε πήγα και του είπα να πει το "Ποτέ Βούδας Ποτέ Κούδας".Άρχισα να κουνιέμε στο ρυθμό μαζί με τις άλλες.Από κάτω ακούγονταν σφυρίγματα και καφάσια με λουλούδια πηγαινοέρχονταν.Αυτές αν κατάλαβα καλά μέσα από τον χορό μου κάθισαν κάτω νευριασμένες αλλά να μου.Μετά από 3τραγούδια έκατσα κάτω.Οι άλλες χόρευαν.Από την θέση που καθόμουν παρατήρησα έναν άντρα.Καθόταν στην παρέα με εκείνες και κάτι άλλους.Εκείνες ξανά σηκώθηκαν και έμειναν οι άντρες στο τραπέζι.Μάλλον κοιτούσα πολύ ώρα προς το μέρος τους γιατί ο ένας άντρας σκούντιξε τον ομορφούλι και γύρισε και μου χαμογέλασε.Πάω στοίχημα ότι κοκκίνισμα.Είπα στα κορίτσια ότι πάω στο μπάνιο.Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και άφησα έναν αναστεναγμό να φύγει.Θυμήθηκα τις φωτογραφίες της μητέρας μου που μου είχε δείξει ο μπαμπάς.Της έμοιαζα πολύ.Γιατί να φύγει από την ζωή μου τόσο νωρίς.Ένα δάκρυ κύλισε.
?:Είσαι καλά;;;
Ε:Ναι μια χαρά...Εμμ εδώ είναι η τουαλέτες των γυναικών.
?:Το ξέρω.
Ε:Ααα οκ.Να πηγαίνω εγώ τώρα.
?:Νίκος χάρηκα.
Ε:Α...Αγγελική...χάρηκα.
Ν(ίκος):Το κουνάς καλά😉
Ε:Εεεε ευχαριστώ!!!
Ν:Έλα καλέ μην κοκκινίζεις.Την αλήθεια σου λέω.
Ε:Ευχαριστώ...Συγγνώμη αλλά πρέπει να φύγω με περιμένουν...Και πάλι Χάρηκα.
Δεν τον άφησα να πει τίποτα άλλο.Σηκώθηκα και έφυγα σαν κυνηγημένη.Η βραδιά κύλισε ομαλά ξανά χορέψαμε,ήπιαμε και τον είδα να με κοιτάει κάνα 10 φορές.Φύγαμε στις 6το πρωί λιώμα.Ευτυχώς που ήταν και ο μπαμπάς μου εκεί.Όταν πήγαμε σπίτι έπεσα ξέρει στον ύπνο.Απορώ πως ανέβηκα τα σκαλιά.




Επππ δεύτερο παρτ σε μία μέρα ρε ποιος είμαι ρε ο μάντης βαφλας είμαι;;;Vote παίδες!!!

''Καθηγητής κόλαση''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora