Μεριά Αγγελικής😊
Ε: Τι χάλια είναι αυτά παιδάκι μου;;;
Τον ρώτησα δείχνοντας του το τραπέζι και κάτω από αυτό.Απάντηση δεν πήρα όμως.Όλο το τραπέζι πάνω και κάτω γεμάτο με τελειωμένα κουτάκια μπίρας.Πήγα στην κουζίνα πήρα μια τσάντα και έβαλα μέσα όλα τα μπουκάλια και τα πέταξα.Αυτοί κοιμούνται του καλού καιρού , στους καναπέδες.
Πήρα μια βαθειά ανάσα και πήγα στην κουζίνα να τους φτιάξω καφέδες.Σκέτους μπας και συνέλθουν.Τους έβαλα σε κούπες να κρυώσουν και έφτιαξα και έναν γλυκό για εμένα.Πήγα και έκατσα σε μία καρέκλα δίπλα.Ο Νίκος σιγά-σιγά άνοιξε τα μάτια του . Αλλά δεν μπορούσε να τα κρατήσει για πολύ ανοιχτά.
Ν:Τι ώρα είναι;;;
Ε:7 Το απόγευμα...Πιές τον καφέ...θα σου κάνει καλό...Του είπα και έτεινα την κούπα που κρατούσα στο χέρι μου,προς την μεριά του.Την πήρε και ήπιε μια γουλιά.Φαινόταν ότι πονάγε ... αλλά καλά να πάθει που μου ήθελε και να μεθύσει μεσημεριάτικα.Ο Αλέκος ξύπνησε και ήπιε και αυτός τον καφέ του.Κάνεις δεν μιλούσε...ώσπου χτύπησα η πόρτα.
Ε: Περιμένεις και άλλους;;;
Αλ:Όχι !!!Πήγαινε να ανοίξεις γιατί εγώ δεν μπορώ...Σηκώθηκα και προχώρησα προς την εξώπορτα.Άνοιξα την πόρτα και μπροστά μου εμφανίστηκε μια γυναίκα.Ήταν ψηλή με καστανά μαλλιά.Είχε πιασμένο το μαλλί σε μια χαμηλή αλογοουρά.Φορούσε μαύρα γυαλιά ηλίου,ένα άσπρο φούτερ over size και μία μπλε σκούρα παντελόνα.
Ε:Γεια σας!!!Θέλετε κάτι;;;
Ειρ(ήνη): Γεια ... Είναι εδώ ο Αλέκος;;;
Ε:Εδώ είναι περάστε...
Ειρ: Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Έκανα άκρη για να περάσεις.Αφού την είδα να κατευθύνεται προς το σαλόνι, έκλεισα την πόρτα.Άλλο και τούτο πάλι.Ποιά είναι αυτή;;;Πήγα και εγώ στο σαλόνι και αυτό που αντίκρισα έκανε την καρδιά μου να σπάσει σε 1.000 κομμάτια.
Τα πόδια μου καρφώθηκαν στο πάτωμα και δεν μπορούσα να κάνω ούτε βήμα.Η καρδιά μου,για λίγο πρέπει να σταμάτησε να χτυπάει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''Καθηγητής κόλαση''
RomantizmΗ Αγγελική είναι μία όμορφη κοπέλα που θα πάει στην Τρίτη Λυκείου.Μαζί με τις φίλες της θα ζήσει κάτι πρωτόγνωρο για εκείνη μέχρι τότε.Τι πάει να πει αληθινή αγάπη.Αν και ερωτεύεται συχνά ποτέ πριν δεν είχε νιώσει έτσι. Ο Νίκος είναι ένας 40άρης Καθ...