Α ρε Αλέκο

352 19 6
                                    

Δεν σταματήσαμε να φιλιόμαστε...Αν ήταν ο διευθυντής;;;Ωχχχ Θεέ μου γιατί κάνω βλακείες...Η πόρτα ξαναχτύπησε αλλά ο Νίκος δεν έδωσε πάλι καμία σημασία...Ρε πάει καλά αυτός ο άνθρωπος;;;Τον έσπρωξα από πάνω μου και τον κοίταξα για λίγο... Μετά κοίταξα προς την πόρτα που κάποιος την ξαναχτύπησε...Ρε κοίτα να δεις επίμονη οποίος και αν είναι...
Ε:Θα ανοίξει την πόρτα;;;
Ν:Όχι,σε θέλω!!!
Ε:Σταματά...και μην τολμήσεις να ακουμπήσεις τα χείλι μου με τα δικά σου...
Ν:Είπα συγγνώμη...Ήταν μαλάκια μου ρε γαμώτο...
Ε:Ξέχασε Ότι έγινε... και γαμώτο άνοιξε αυτή την γαμημένη πόρτα...δεν αντέχω άλλο...
Ν:Καλά... δεν θέλω να χαθούμε όμως...
Δεν του απάντησα...Πήγε προς την πόρτα και έβγαλε από την τσέπη τα κλειδιά...με κοίταξε καλά καλά,λες και πρόκειται να μην με ξαναδεί...και άνοιξε την πόρτα...Πίσω από την πόρτα εμφανίστηκε ο Αλέκος...
Αλ(έκος):Βρε βρε τα παιδιά τα δικά μας ... Τι γίνεται εδώ μέσα;;;Λέτε να το κάνετε το σχολείο μπουρδέλο;;;
Ν:Αλέκο μάζεψε τα λόγια σου ... δεν είμαστε όλοι σαν εσένα...
Αλ:Ναι σωστά... Επειδή σας ξέρω πολύ καλά και τους δύο είστε χειρότεροι από εμένα!!!
Α:Αλέκο... θα σε κανονίσω μετά...
Του είπα και έφυγα από την τάξη με νεύρα...Ευτυχώς η ώρα πέρασε γρήγορα και ο Μπαμπάς μου ήρθε να μας πάρει...Πήγαμε τα κορίτσια σπίτι τους και πήγαμε σπιτάκι μας.Πέταξα τα βιβλία πάνω στο θρανίο μου και πήγα κάτω να φτιάξω φαγητό...Έφτιαξα μακαρόνια με κιμά και στις 1:30έστρωσα να φάμε...Μάζεψα και έπλυνα τα πιάτα...Η ώρα είχε πάει 4:00και εγώ ήμουν στο κρεβάτι και άκουγα μουσική.Ώσπου άρχισε να χτυπάει το κινητό μου.Ο Αλέκος...μάλιστα τώρα τον ξεχέσω...

Μεριά Νίκου😍

Την έβλεπα να φεύγει μακριά μου και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει αργά...Πολύ αργά...ένιωθα ότι θα σταματήσει να χτυπάει...Έλεος και αυτός ο Αλέκος τώρα βρήκε να έρθει...
Ν:Αδερφάκι μου είσαι Μεγάλος μαλάκας...
Αλ:Γιατί το λες αυτό ρε;;;Σου έκανα χαλάστρα με την Αγγελική;;;
Ν:Καλά που το κατάλαβες ρε...Θέλω να μιλήσουμε ... Σχόλασες;;;
Αλ:Ναι άντε πάμε σπίτι μου...
Πήγαμε στο γραφείο μας χαιρετήσαμε τους υπόλοιπους συναδέρφους μας και φύγαμε για το σπίτι του.Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε στο σαλόνι.
Αλ:Μα φτιάξω καφέ;;;
Ε:Έχω πιεί...δεν φέρνεις καμία μπίρα!!!
Αλ:Έφτασε!!!
Πήγε στην κουζίνα και γύρισε με 2μπίρες , ποτήρια παγωμένα και φιστίκια...Αρχίσαμε να πίνουμε και να λέμε άσχετα πράγματα...Οι δύο μπίρες τελείωσαν και πήγε κα έφερε άλλες δύο...Μετά από μισή ώρα οι άλλες δύο μπίρες τελείωσαν...Πλέον άρχισα να μιλάω άνετα ...
Ε:Αλέκο δεν μπορείς να με καταλάβεις ρε ... την έχω δαγκώσει άσχημα μαζί της ρε...
Αλ: Μιλά σιγά ρε μαλακά θα ξεσηκώσει την γειτονιά στο πόδι...
Ε: Να μου ρε... Εγώ θέλω να πω τον πόνο μου στον κολλητό μου...
Αλ:Να μου τον πεις , αλλά σιγανά...
Ε: Τι θα κάνω ρε ... πως θα ξαναδώ την Ειρήνη στα μάτια;;;Την άλλη πως θα την κάνω δική μου ;;; Αλλά δεν πρέπει ρε είναι μαθήτριά μου...
Αλ:Μην πίνεις άλλο... θα μιλήσεις αύριο στην Αγγελική... θα δούμε τι θα κάνουμε ...
Δεν πρόλαβα να πω τίποτα ... με πήρε ο ύπνος στον καναπέ του...

Μεριά Αγγελικής😊

Ε:Τι είναι Αλέκο , μας θυμήθηκες και εμάς;;;
Αλ:Να σου πω μικρή ξεχάστηκα...Λες και άργησα να σε πάρω πολύ... μόνο μία ώρα...
Ε:Καλά θα σε κανονίσω από κοντά...
Αλ:Άντε έλα από εδώ να μας κάνεις κάνα καφέ...
Δεν πρόλαβα να πω τίποτα μου το έκλεισε...Τι εννοούσε όταν είπε να ΜΑΣ φτιάξεις καφέ;;;Δεν μας τα λες καλά Αλέκο...Σηκώθηκα και με γρήγορες κινήσεις έβγαλα τις πιτζάμες μου.Έβαλα στα γρήγορα ένα σορτσάκι και μια μπλούζα,παπούτσια και έφυγα...
Έφτασα κάτω από την πολυκατοικία που μένει ο Αλέκος και χτύπησα...Έσπρωξα την πόρτα,πήρα το ασανσέρ και ανέβηκα στον 5 όροφο ...Χτύπησα την πόρτα και από πίσω φάνηκε ένας νυσταγμένος Αλέκος...Μου έδειξε να περάσω και πήγε και έπεσε στον καναπέ...πλησίασα και τι να δω...
Στο άλλον καναπέ κοιμόταν αυτός...


HEY BABY'S...νέο κεφάλαιο ... μικρό είναι το ξέρω... αλλά πονάει πολύ το κεφάλι μου... άργησα το ξέρω... θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά...Θέλω VOTE και σχόλια...SEE YOU SOON😘

''Καθηγητής κόλαση''Onde histórias criam vida. Descubra agora