Byl čtvrtek a na na zítřejší den byli dívky pozvány ke Cullenům , což se nelíbili zbytku smečky. Celou dobu přemýšlely , jestli by měly jít , nebo ne . Obě dvě byli dobře vychováni a pozvání je pozvání , ale na druhou stranu upíry moc nemusely.
Hermiona s Paulem seděli na dece na pláži a koukali se do dálky na západ Slunce .
,,Miluji tě!" políbil Paul Hermionu.
,,Taky tě miluji!" odpověděla mu a zase se políbili .
,,Půjdete zítra ke Cullenům?" zeptal se jí nevrle a zavrčel. Hermiona mu dala pusu na tvář , jenž ho uklidnila.
,,Nepůjdeme , omluvili jsme se Edwardovi s tím , že musíme hlídat dělníky na domech." zašeptala mu do ucha. On ji s radostí hluboce políbil.
,,Vím , že je to narychlo a známe se krátkou chvíli . Chtěla by jsem se tě zeptat , jestli bys se mnou nechtěl bydlet , až se dům přestaví?" koukla se na něho s otazníky v očích a doufala kladnou odpověď.
Chvíli se na ní díval , pak se usmál a objal ji.
,,Rád se k tobě nastěhuji."
Embry a Lenka spolu seděli na útesu a koukali se na západ Slunce. Byla celou dobu nervózní , protože ji uvnitř užírala jedna důležitá otázka.
,,Embry?"
,,Ano lásko?"
,,Na tuhle otázku se tě chci dlouho zeptat. Vím je to náhlé , tak pochopím , že odmítneš. Napadlo mě , jestli , až bude dům postavený se nechceš ke mně přestěhovat?" podívala se na ně a bála se jeho odmítnutí.
,,Rád se k tobě , pak nastěhuji."
Blíže se k ní naklonil a hluboce ji políbil.
Jelikož dnes večer měli Embry s Paulem hlídku , tak museli Lenka a Hermiona jet k Charliemu sami.
,, Až bude dům přestavění, tak si zažádám o práci na Americkém ministerstvu kouzel na Oddělení prosazovaní kouzelnických zákonů." řekla Hermiona Lence.
,,Taky jsem nad tím přemýšlela , že bych si , také zažádala práci , ale na Orgánu pro ochranu kouzelných tvorů." přiznala ji Lenka.
Po nějaké době dorazili k domu a hned zalezli do jejich pokoje . Ulehli do postele , ale najednou se začala Lenka smát.
,,Co se , tak směješ ?" zeptala se jí Hermiona.
,,Umíš si je představit na stavbě?" odpověděla jí skrz smích.
Hermiona si to představila a za chvíli se , díky představě, také dostala záchvat smíchu.
,,Dobrou !" popřály si .
Zítra je čekal namáhavý den , protože začne rekonstrukce jejich domů , tak musí na chlapce dohlédnout , aby něco neprovedli.
ČTEŠ
Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)
FanfictionHermiona Grangerová se stěhuje ke svému strýci Charliemu Swanovi . Ve Forks se seznámí s chlapcem jménem Paul Lahote . Hermiona tuší , že ve Forks je vlkodlačí smečka, jejíž členem je i Paul Lahote , ale také ví, že Cullenovi jsou upíři , ale netuší...