1.

550 22 1
                                    

Hermiona Grangerová není normální holka , protože je to čarodějka .  S Ronem jí to nevyšlo , protože byli spíš kamarádi než partneři , tak se v dobrém rozešli a zůstali kamarády . 

Po válce se Harry , Ron a Hermiona stali slavnými a celý kouzelnický svět je obdivoval . Harry a Ron se stali bystrozory a Hermiona začala pracovat Odboru mezinárodní kouzelnické spolupráce v jedné advokátní kanceláři .

Hermioně po nějaké době začal vadit , že jí všude pronásledují reportéři z Denního věštce , tak se rozhodla přestěhovat na nějaký čas , ke svému strýci Charliemu do Forks , aby si nějaký čas odpočinula od magického světa , ale netuší , co jí tam čeká .

Charlie Swan byl nadšený , že se k němu na nějakou dobu Hermiona stěhuje , protože u něho byla naposledy , když byla malé dítě . Hermiona Charliemu řekla , kdy a v kolik hodit přiletí letadlem , protože mezikontinentální přemisťování je velmi náročné a Charlie neví , že Hermiona je čarodějka .

O týden později:

Hermiona čekala v letištní hale a dívala se , jestli náhodou nezahlédne svého strýce . Najednou v dálce uvidí svého strýce , pustí svoje kufry a rozeběhne se jeho směrem . Charlie se otočí jejím směrem k Hermioně , když jí viděl , jak k němu běží , tak rozpřáhl ruce . Hermiona narazila do jeho náruče , objala ho a její strýc Charlie jí objetí opětoval .

,,Strýčku tolik jsi mi chyběl . " řekla Hermiona .

,,Ty mě taky . " řekl.

Charlie pomohl Hermioně se zavazadly a společně šli k policejnímu autu a vyrazili směr Forks .

Po nějaké době dorazili k bílému domu , který Hermiona , jako malá navštěvovala , když vstoupila dovnitř , tak zjistila , že se uvnitř skoro nic nezměnilo . Charlie jí pomohl s kufry do schodů a dovedl , do jejího pokoje , ve kterém vždy spala , když byla ve Forks. Po vybalení zavazadel , sešla schody do obývacího pokoje a sedla si na pohovku vedle Charlieho , který se díval na zápas v televizi. Bylo jí divné, že ještě neviděla Bellu, tak se rozhodla zeptat svého strýce.

,, Kde je Bella? "zeptala se.
,, S Edwardem" řekl zamračeně.
,, Proč se ti Edward nelíbí? "zvědavě se zeptala. Charlie jí vysvětlil důvody , proč se mu Edward nelíbí . 

Hermiona byla unavená , tak si šla lehnout a rozhodla se , že zítra půjde do rezervace navštívit Billyho a Jacoba .

Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat