11.

365 16 3
                                    

Dneska začne renovace dvou domů v rezervaci v La Push , které koupily Hermiona s Lenkou. Jelikož na jejich domech budou pracovat chlapci , kteří tvoří rovněž  vlkodlačí smečku , tak proto nakoupily hodně obvazů , náplastí a dezinfekcí. Dokonce připravily mast na léčení modřin , Esence z třemdavy na řezné rány a lektvar na čištění ran. Sice mají rychlou regeneraci , ale jistota je jistota


Hermiona s Lenkou stáli před domky a čekaly na chlapce , než se objeví . Každá z dívek měla v jedné ruce přenosnou ledničku. Lenka v ní nesla sendviče a Hermiona v ní měla nápoje. Navíc Hermiona měla bezednou kabelku , ve které nesla obvazy, náplasti , dezinfekci plus léčivé mastě a lektvary.

Za chvíli se objevili spolu s Emily a Leah. Oni měli na sobě starší oblečení , aby se při práci neumazali. Mladé čarodějky jim předaly plány na přestavbu , dohodly se , že ze Sama udělají hlavního velitele , protože za prvé byl nejstarší a nejrozumnější a za druhé byl jediný , který má s přestavbou nějakou zkušenost , protože předělával jeho a Emily dům. Ostatním se to nejdřív nelíbilo , ale stačilo je jenom zpražit pohledem a byl klid.

Dívky jim chtěly s přestavbou pomoc , ale oni je odbili tím ,že to zvládnou sami , tak si dívky sedly na deku a listovaly s časopisy o bydlení . Chlapci vyměňovali na domech shnilá prkna. Šlo jim to od ruky , když najednou uslyšely ránu a pak křik , otočily se tím směrem .Uviděly Setha , jak si drží levou ruku a nedaleko něho leží kladivo. Lenka k němu rychle přispěchala a opatrně chytla jeho ruku.¨

,,Máš ji zlomenou. Můžu ti ji opravit kouzlem ,pokud budeš chtít."

Seth kývl na souhlas , tak vytáhla hůlku.

,,Brachium enmendo." pronesla a po chvilce byla jeho ruka pořádku.

,,Příště si dávej větší pozor ." řekla mu a vrátila se zpět k dívkám. 

,,Měl ji zlomenou ." oznámila jim.

,,Vyhrála jsem dámy , takže dávejte!" ušklíbla se Leah . Natáhla pravou ruku a ostatní dívky ji otráveně daly každá deset dolarů , protože prohrály . Každá z nich se sázela o to , kdo se jako první zrání. Hermiona sázela na Jacoba. Lenka vsadila na Paula. Emily nakonec vsadila na Embryho. Leah , která vyhrála sázku vsadila na svého bratra Setha.


,,Kluci svačina!" zavolala na ně Hermiona . Oni seběhli jako včely med a za chvíli všechno jídlo zmizelo , jako pára nad hrncem. Ony nad nimi jenom kroutili hlavou.

,,Jak pokračuje práce?" zeptala se Lenka Sama.

,,Dobře shnilá prkna jsou vyměněné , zbývá je jenom nabarvit." odpověděl ji Sam a dál se ládoval. 





Dívky doufaly , že se na pracích na domě nestane víc nehod , ale nestalo se.


Hermiona pozorovala kluky , jak natírají její dům na tmavě červenou barvu.

,,Fakt nechcete s tím pomoct?" zeptala se jich po několikáté.

,,Zvládneme to sami Herm." odpověděl ji Paul. Seth podával ze z hora barvu dolů k Jacobovi a Paulovi. Hermiona pokrčila rameny a otočila se , ale najednou uslyšela nádavky , které byli následovány veselím smíchem. Koukla se tím směrem , začala se smát a málem si i složila k zemi, protože uviděla Jacoba a Paula , jak jsou od hlavy , až k patě polití červenou barvou a Setha , jak se jim směje. Jelikož byla dobrosrdečná , tak se jim rozhodla od barvy pomoct.

Namířila na ně hůlkou a pronesla : ,, Pulírexo !" a za chvíli z chlapců zmizela červená barva. Oni ji začali děkovat a Paul ji dal láskyplný polibek. Netrvalo to dlouho , protože začali pronásledovat Setha , který začal radši rychle zdrhat. Ona nad nimi jenom zakroutila hlavou a pokračovala dál svou cestou.

Stalo se i víc nehod , třeba Jared propadl shnilou podlahou na terase. Embry si zas sedl na shnilou kuchyňskou linku , jenž pod ním rupla , ale nejbolestivější pád zažil Quil , který se propadl stropem . Jediný , kdo vyzrál bez zranění byl Sam.

Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat