Lenka s Hermionou celé dny trávily tím , že vlkodlačí smečce vyprávěli o magickém světě. Všichni tím byli fascinováni , zvlášť ti mladší. Obě dvě strávili v rezervaci víc času než ve Forks.
Edwardovi přišly divné , protože za prvé nemohl jim číst myšlenky a za druhé měly divný pach mísící se s vlkodlačím zápachem. Nejenže na ně nepůsobil jeho dar, ale i dary Alice a Jaspera. Jenom nechápal , proč ho nemá Hermiona ráda a dokonce tuší , co je on a jeho rodina zač. Je si jistý , že Lenka , také ví jejich tajemství. Tušil , že ony nejsou jen tak obyčejní lidé.
Už celý den je nepotkával , protože většinu času strávili v rezervaci , kam nemohl jít. Ještě se na ně dva vlkodlaci z La Push otiskli , takže kam šly ony , tak tam byli i oni. Několikrát se je snažil odchytit , ale vždycky jim byli nablízku jejich vlkodlaci.
Hermiona ,Lenka ,Leah a Emily seděli na pláži a pozorovali kluky , kteří hráli fotbal . Dívky si povídali, ale když otevřeli piknikový košík plný jídla , tak se k nim seběhli všichni kluci a hned se začali nacpávat ,čemuž se musely zasmát ,
,,Ukážete nám nějaká kouzla , prosím." řekl Seth se štěněčíma očima , kterým dívky nemohly odolávat. Podívaly se na sebe a po chvilce na sebe kývly.
,,Fajn, ale jen málo kouzel." řekly naráz směrem k němu . Ostatní byli nadšeni , že uvidí magii v praxi.
,,Ty první ." řekla Lenka a podívala se na Hermionu a ta jenom pokrčila rameny. Obě dvě vytáhly z bundy hůlku.
,,Accio muffin." pronesla Hermiona kouzlo a po chvíli jí přistál v ruce muffin .
,,Jsem na řade." řekla Lenka .
,,Wingardium leviosa." vyslovila kouzlo a namířila hůlkou na muffin , který měla v ruce Hermiona a ten se za chvíli levitoval vzduchu.
Celá smečka je pozorovala se záblesky v očích .
Hermiona s Lenkou na sebe kývly a společně pronesly jedno kouzlo.
,,Expecto Patronum." pronesly společně a z hůlek jím vyletělo světlo , z kterého se vytvořilo zajíc a vydra , kteří proběhli kolem jejich diváků.
Najednou Hermionu něco napadlo , pošeptala to Lence a jí se její nápad zalíbil.
,,Nechtěl by někdo z vás zkusit přemístění?" zeptala se jich Hermiona
,,Já." ozvalo se několikrát.
,,Vydržíte chvilku samotné?" zeptala se Lenka Emily a Leah , které zkusit přemístění zkusit nechtěly. Ony jenom kývly na souhlas.
,,Takže Paule , Jacobe, Same a Sethe vy jděte ke mně. Embry ,Jarede ,Quile vy jděte k Lence."
Jak Hermiona řekla , tak oni udělali .
,,Chytněte se za ruce!" řekly obě obě naráz
,,Cože?" řekli kluci.
,,Prostě to udělejte!" řekly zase naráz. Jak řekly , tak oni udělali
,,Musím vás varovat , po prvním přemístění se většinou zvrací." nahlas řekla Lenka a společně s Herminou se ušklíbat.
,,Cože?" ozvalo se od nich jednohlasně , ale , aby si to rozmysleli bylo už pozdě , protože už mávly hůlkou a všichni byli pryč.¨
Po chvilce se všichni objevili na útesu . Hermiona s Lenkou byli v pohodě , protože jsou na přemisťování zvyklé , ale to se nedá říct o chlapcích , protože hned , jak se objevili se jim zvednul žaludek a celý jeho obsah vyzvraceli.
,,Chcete se přemístit nazpátek?"
,,Ani náhodou." odpověděli jednohlasně , čemuž se ony musely zasmát . Dívky se tedy přemístili bez nich . Za chvíli se objevili na pláži u Leah a Emily , aby jim o tom pověděly.
Za chvíli přiběhla celá smečka ve své vlčí podobě , když je dívky uviděly , tak se jim musely zasmát a oni je propalovali ne moc hezkým pohledem.
ČTEŠ
Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)
FanficHermiona Grangerová se stěhuje ke svému strýci Charliemu Swanovi . Ve Forks se seznámí s chlapcem jménem Paul Lahote . Hermiona tuší , že ve Forks je vlkodlačí smečka, jejíž členem je i Paul Lahote , ale také ví, že Cullenovi jsou upíři , ale netuší...