Lenka společně s Hermionou strávila většinu času v rezervaci s Embrym a Paulem . Lenka po nějaké době začala chodit s Embrym . Hermiona byla ráda , že si našla takového kluka , jako je Embry. Celá smečka byla ráda , že do jejich rodiny přibyly Lenka s Hermionou.
Paul s Embrym nevěděli , jak jim říct , že jsou vlkodlaci , ale nebyli jediný , protože stejně tak se cítily i Hermiona s Lenkou.
Byl tu další problém , který byl docela vážný . Harry psal Hermioně a Lence , že z Azkabanu utekli smrtijedi , tak ať se mají na pozoru . Dívky doufaly , že se Forks neobjeví , ale jsou pevně rozhodnuty , že kdyby se tady objevili , tak za každou cenu ochrání osoby jim blízký.
Lenka a Hermiona se rozhodly , že se projdou po rezervaci , i přes nesouhlas Embryho a Paula , tak je musely ujistit , že budou opatrné .
Po nějaké době došly na nádhernou mýtinku v lese , kde si sedly do trávy a začaly si povídat.
,,Jaký je Embry?" zeptala se Hermiona Lenky .Lenka se nad její otázkou zčervenala a než stačila odpovědět , tak se na mýtině objevili čtyři nezvaní hosté.
,,Ale ,ale ." řekl jeden z nich.
,,Tak kouzelně voní ." řekl druhý a všichni se k nim blíž .
,,Byla by škoda se do nich nezakousnout. " řekl třetí a olíznul si své špičáky .
Dívky byli připravené se bránit a už držely hůlky v rukách a byly připravené se bránit.
,,Souhlasím , protože jejich krev , je tak lákavá ." přitakal poslední.
Dívky se otočily s tím směrem a hned poznaly , že to jsou upíři podle rudých očích a bledé pleti . Srdce se jim zastavilo a rychle začaly šahat po hůlkách .
Lenka s Hermionou se na sebe kývly a namířili na ně hůlky .
,,Nepřibližujte se ." vyhrkly obě dvě .
Oni se jen zasmály a začaly se k nim přibližovat.
,,Pouta na tebe." namířila Hermiona hůlkou na jednoho upíra , který spadnul k Zemi a okolo něho se začaly utahovat lana , tak , že se nemohl hýbat .
,,Petrficus totalus." namířila Lenka na dalšího a ten jako kámen spadnul k Zemi .
Dva ze čtyřech upírů byli ze hry ,ale stačila chvilka nepozornosti a všechno bylo jinak, protože najednou byly připevněné každá z nich k jednomu stromu a jejich hůlky ležely daleko od nich.
Dívky nevěděly , co dělat , protože byly ve spárech upírů .
Hermionu najednou kopla vší silou upíra do rozkroku a ten se bolestí skácel k zemi. Rozeběhla se pro svou hůlku.
Lenka , také nakopla upíra a běžela pro svou hůlku .
Ale nevyšlo jim to , protože byly obě připnuté k Zemi dvěma upíry , kteří nebyli příliš dobré náladě. Dívky se nemohly pod jejich váhou hýbat , tak upíři měli volný přístup k jejich krkům. Začali se naklánět k jejich krkům a ony zavřely oči a loučily se se životem , ale najednou uslyšely několik hrozivých zavrčení . Nejhrozivěji vrčeli dva našedlí vlci . Dívky hned poznaly Embryho a Paula a celou smečku.
Upíři povolili stisk a dívkám se je povedlo se ze sebe strhnout a do upírů se pustila celá smečka.
Po zlikvidování upírů odběhla celá smečka a za chvíli z lesa vylezli Paul a Embry . Dívky věděli , že jim musí všechno vysvětlit.
ČTEŠ
Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)
FanfictionHermiona Grangerová se stěhuje ke svému strýci Charliemu Swanovi . Ve Forks se seznámí s chlapcem jménem Paul Lahote . Hermiona tuší , že ve Forks je vlkodlačí smečka, jejíž členem je i Paul Lahote , ale také ví, že Cullenovi jsou upíři , ale netuší...