9.

390 14 1
                                    

Jelikož Lenka s Herminou trávili veškerý svůj čas v La Push , tak se do ní rozhodly přestěhovat. Smečka byla z jejich rozhodnutí nadšená , ale nejvíc Embry s Paulem , protože chtějí mít své otisky blízko sebe. Při procházce po rezervaci narazily na dva opuštěné dřevěné domky , které stály blízko sebe. Ony v nich viděly potenciál , tak se zeptaly Billyho a ostatních starších  , jestli by je mohly koupit. Rada starších souhlasila jelikož byly obě docela bohaté čarodějky , tak s cenou neměly problém . Nemohly přestavovat dům pomocí kouzel , protože moc kouzel na to neexistovalo a tak jim nezbývalo nic jiného než dům přestavět bez kouzel.



Lenka s Herminou seděly u Emily a společně pozorovaly , jak se celá smečka nacpává , jako by celý měsíc nejedla.

,,Tak , jak to vypadá z domy?" zeptala se jich Emily.

,,Dobře , ale neexistuje moc kouzel na rekonstrukci domů , tak jsme se s Lenkou rozhodly , že dům opravíme bez kouzel ." odpověděla jí Hermiona.

,,Po víkendu seženeme nějaké řemeslníky." řekla Lenka a Hermiona přikývla na souhlas.

,,Doufám , že budou hezcí a svalnatí." zakřenila se na ně Leah.

Než stačily něco dvě čarodějky říct , tak se do toho vložili chlapci v čele s Paulem a Embrym , protože se jim nelíbila představa hezkých , svalnatých řemeslníku , jak opravují domy jejich čarodějek.

,,Nač hledat řemeslníky , když vám ty domy opravíme my." řekl Paul a podíval se po chlapcích, kteří přikyvovali na souhlas.

,,Když já nevím." podívala se na ně Lenka.

,,Veřte nám , jsme nejlepší opraváři v La Push." řekl Embry a ostatní souhlasně přikyvovali.

,,Taky jich tady moc není." začala se nahlas smát Leah a chlapci na ni vrhli zlostné pohledy.


,,Já s tím souhlasím." řekla Hermiona.

,,Také s tím souhlasím." pověděla Lenka.

,,Ale necháte si zaplatit za práci." řekly naráz .



Chlapci s tím nakonec souhlasili , ale museli běžet , protože na jejich území se objevili upíři , které museli zneškodnit. Emily, Lenka  a Hermiona probíraly zařizování domu.






Jelikož se už stmívalo , tak Paul s Embrym odvezli zpět do domu Charlieho Swana. Charlie nebyl doma , protože měl noční službu . Čekalo je překvapení , protože přijeli i Edward Cullen s Bellou. Kluci na Edwarda varovně zavrčeli , aby se držel dál od jejich otisků . Edward je ignoroval a doprovodil Bellu ke vstupním dveřím , kde ji dal pusu, rozloučil se a šel zpět ke svému autu , ale cestou zastavil a obrátil se k Hermioně a Lence .

,,Jste v pátek zvané k nám domů , celá moje rodina by ráda poznala sestřenici mé přítelkyně a její kamarádku." podíval se na ně a nastoupil do auta dřív než by se na něho dva vlkodlaci naštvaně vrhli a roztrhali ho. Dva vlkodlaci celou dobu naštvaně vrčeli , uklidnil je , až láskyplné polibky od jejich přítelkyň.

Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat