4.

496 18 0
                                    

Hermiona byla ve Forks už týden a za tu dobu se stihla seznámit se přítelem její sestřenice Edwardem Cullenem , okamžitě poznala , že Edward i celá jeho rodina jsou upíři .

Jednoho dne si ho odchytla a začala mu vyhrožovat , že jestli jí ublíží , tak ho spálí za živa . Naznačila mu , že ví , co je on i jeho rodina zač.

Edward vytušil ,že ho nemá ráda . Překvapilo ho , že jí nemůže číst myšlenky , jako Belle. Doufá , že ho začne mít ráda.

Těšila se , až zase uvidí Paula . Každou noc viděla pod jejím oknem stříbrného vlka a tušila , že je to Paul.

Rozhodla se , že navštíví rezervaci a uvidí Paula . Netěšila se jenom na Paula , ale těšila se také na všechny ostatní , které poznala u ohně . 

Stála před domem Billyho a Jacoba , zaklepala na dveře a po chvilce otevřel dveře Jacob , když uviděl Hermionu , tak se usmál a objal ji . Hermiona mu objetí opětovala . Jacob uhnul ze dveří , aby mohla vejít dovnitř . Uvnitř Hermiona objala Billyho , chvíli si uvnitř povídali.

,,Mio, nechtěla bys se mnou jít k Emily ?" zeptal se mě Jake.

,,Půjdu ráda ." řekla . Jacob se usmál a šli směrem k Emily . Cesta nebyla dlouhá , celou dobu si spolu povídali. Hermiona se těšila , až zase uvidí Paula .

Když došli k domku , ve které žili Sam a Emily , tak vešli dovnitř . Uvnitř se na ně všichni otočili . Jako první jí šli obejmout Seth s Leah , pak se přidali ostatní . Několikrát uslyšela zavrčení vycházející od Paula , které utichlo , když objal Hermionu. Ostatní se nad jeho chováním zasmáli. Hermiona se v Paulově objetí zčervenala ,což si všichni přítomní všimli a zasmáli se ještě víc. Posadila mezi Leah a Paula a vzala si výborný muffin , který ji nabídla Emily. Znala je krátce , ale cítila se mezi nimi jako doma .

,,Mio , nechtěla bys provést po La Push?" zeptal se Paul Hermiony . 

,,Ano , ráda ." řekla Hermiona s červenými tvářemi . Paul se usmál , odtáhl Hermioně židli od stolu , aby mohla vstát a nabídl jí rámě , který přijala a společně vyšli ze dveří .

Ostatní seděli zaraženě uvnitř , protože je překvapil Paul s jeho gentlemanským chováním. Než se setkal s Hermionou byl vulgární , také měl velké výkyvy nálad a nakonec rád flirtoval s děvčaty, ale díky tomu , že se vtiskl do Hermiony , která to na něm všechno změnila. Někteří byli rádi , že se Paul otiskl , ale někteří na něho žárlili , že našel svůj otisk.

Procházka po La Push byla nádherná . Paul ukázal Hermioně plno nádherných míst , která Hermionu okouzlila. Svojí procházku zakončili na pláži , ale najednou Hermiona zakopla , ale naštěstí ji Paul chytil těsně nadzemí . 

Koukla se do jeho očí a on zase do jejích. Chtěla , aby ji políbil , a tak se stalo. Naklonil se k ní a a políbil ji . Když se políbili , tak okolo nich všechno zmizelo , byli to jen oni dva.

,,Miluji tě ." řekl Paul a doufal , že mu Hermiona odpoví stejně.

,,Taky tě miluji." řekla s rudými tvářemi. 

,,Budeš mojí dívkou?" zeptal se jí.

,,Ano, ráda budu tvojí dívkou." odpověděla a radostí mu skočila kolem krku a hluboce ho políbila.                                                                                                                                                                                      Chytili se za ruce a vydali se zpět k Emily a cestou si vyměnili pár láskyplných polibků.

Když vešli dovnitř v ruku v ruce , tak ostatní začali pískat a tleskat. Sedli si ke stolu stolu a navzájem si šeptali a jedli muffiny . 

Paul přemýšlel , jak řekne Hermioně , že je vlkodlak a ona je jeho otisk.

Hermiona přemýšlela o tom , jak řekne Paulovi , že je čarodějnice. 


Hermionu z myšlenek vyrušily otázky ostatních .

,,Tak , jak se ti zatím líbí ve Forks?" zeptala se jí Emily.

,,Jo líbí se mi tady ." odpověděla .

,,Potkala si Culleny ?" zeptal se jí Sam se zamračením .

,,Potkala jsem zatím Edwarda , nepadli jsme si zrovna do oka a nemám ho moc v lásce." odpověděla a ostatní se zasmáli její odpovědi . Nikdo z nich neměl Culleny zrovna v lásce.

Povídali si spolu ještě dlouho , pak Paul odvezl Hermionu domů a cestou Paul pozval Hermionu na rande a ona přijala.

Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat