7.

414 15 3
                                    

Embry s Paulem seděli u Emily a strachovali se o Lenku s Hermionou , které šly na procházku do lesa , když najednou ucítili bodnutí u srdce a hned věděli , že se jim něco stalo . Na nic nečekali a hned se přeměnili do své vlčí podoby a běželi za jejich pachem . 

Zrychlili , protože ucítili pach několika upírů , který se mísil s vůní Hermiony a Lenky. Neutíkali sami , protože se k nim přidali ostatní členové ze smečky.

Najednou se zastavili v pohybu , protože uviděli jejich dívky , jak z klacky , které měly v rukách vystřelily paprsky směrem k upíry a dva z nich spadli k Zemi . Všichni se zastavili , protože zjistili jejich tajemství ,pak se všechno stalo rychle . 

Najednou byli obě dvě připevněni k zemi a upíři se přibližovali k jejich krkům , to už nevydrželi a vyskočili z roští . Hrozivě na ně vrčeli .

Ony upíry se sebe strhly a toho smečka využila , upíry roztrhala.

Všichni vlci odběhli do lesa  , kde se rozdělili . Zůstali jenom Embry s Paulem , protože s nimi potřebují promluvit v soukromí . Přeměnili se do své lidské podoby , oblékli se a šli zpět za dívkami , aby si řekli pravdu . 

Posadili se na kládu a nevěděl , kdo z nich začne mluvit.

Slova se jako první ujali Embry a Paulem.

,, Jsme vlkodlaci , tedy ne úplně , protože se můžeme měnit , kdy chceme." začal mluvit Paul.

,,Vlčí gen jsme zdědili po našich předcích , ale jen někteří členové kmene ho mají." pokračoval Embry.

,,Chráníme náš kmen , proti naším největším nepřátelům , chladným , neboli upírům."

,,Dávejte si pozor na Culleny , protože jsou upíři , ale liší se tím , že pijí krev zvířat. Naši předci s nimi uzavřeli smlouvu , že nepřekročí hranici."


Po jejich vyprávění , jim zase začaly vyprávět dívky . Nechtěly jim říct , že ví , co jsou oni zač.


,, Jsme čarodějky , od svých jedenácti let jsme začali chodit do Školy čar a kouzel v Bradavicích." začala mluvit Lenka a podívala se na Hermionu , aby pokračovala.

,, V Bradavicích jsme děleni do čtyřech koleji Nebelvír , Mrzimor , Havraspár a Zmijozel. Já jsem chodila do Nebelvíru a Lenka do Havraspáru."

,,Uplynulo několik let a začala válka proti největšímu černokněžníkovi všech dob Lordu Voldemordovy a jeho armádě smrtijedů , kterou jsme díky mému kamarádovy Harrymu vyhráli." 

,,Po válce jsem se stala slavnou spolu s Ronem a Harrym , protože jsme s Ronem pomáhali Harrymu porazit Voldemorda , ale sláva mi po nějaké době začala vadit , tak jsem se rozhodla na nějaký čas odstěhovat sem ke strýcovi Charliemu a dál už to znate." dořekla Hermiona .


Embry s Paulem nemohli uvěřit , že jejich otisky jsou čarodějnice a prožili válku.

,,Ještě jednu věc jsme vám neřekli . My vlkodlaci máme , takovou věc  , říká se tomu otisk." začal mluvit Embry .

,,Otisk je když ji spatříš , střed všeho se ti posune , už tě nepoutá zem , ale ona."

,,Udělal bys pro ni všechno , jsi pro ni přítelem , bratrem a ochráncem."

,,Mluvíte , jako byste to zažili." řekla Hermiona.

,,To ano ,oba dva máme otisk." řekl Embry. Hermiona s Lenkou zesmutnily , protože si myslely , že ony nejsou jejich otisky.

,,Otiskl jsem si tebe Hermiono." řekl Paul a přiblížil se blíže k Hermioně a objal ji.

,, A já jsem si otiskl  tebe Lenko." řekl Embry , a také se přiblížil blíže k Lence a políbil ji.

Embry chytil Lenku za ruku a Paul Hermionu a společně šli k Emily , kde na ně netrpělivě čekali ostatní . 



Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat