Stavba domů pokračovala podle plánů , ale bez dalších zranění se to neobešlo.¨
Všichni seděli u Emily a jedli oběd, který připravila , když najednou dveřmi proletěla sova, ale nepřistála normálně , protože skrz jídlo na stole a spadla přímo do Paulova talíře a hned se zvedla.
,,Co to proboha je?" zavrčel Paul. Zatímco ostatní se mu smáli
,,Erroll!" řekli Lenka s Hermionou najednou.
Erroll se k nim otočil a vypadl mu ze zobáku dopis . Dívky ho pohladili po hlavě a dali mu pamlsek , které hned sezobl , ale než vyletěl ze dveří , tak narazil do futer a spadl k zemi. Hermiona zvedla ruku " Errolle!"
On vzlétl a přistál ji na ruce . Hermiona s ním vyšla ven , kde ho vypustila a on letěl směr Velká Británie.
Hermiona se vrátila ke stolu , vedle Paula , který naštvaně vytahoval peří ze svého oběda .
Ostatní se mu posmívali , ale Hermina se nad ním slitovala , a tak pomoví hůlky peří odstranila.
,,Děkuji lásko!" poděkoval Paul , políbil ji na tvář a dál se ládoval svým jídlem.¨
Lenka mezitím otevřela dopis a začala ho číst.
,,Kdo píše?" zeptala se jí Hermiona.
,,Ginny." odpověděla ji a podala ji dopis. Po přečtení dopisu se usmála.
,,Lenko vypadá to , že brzo se vrátíme na nějaký čas do Anglie." pověděla ji , ale najednou bylo ticho.
,,Proč?" vyhrkli ze sebe Paul s Embrym.
,,Ginny se s Harrym budou brát , tak jsme zvané ." odpověděla jim Lenka.
,,Můžete jít s námi." podívala se Hermiona na Paula a Embryho.
Bylo na nich vidět , že o tom uvažují , ale než stačili odpovědět , tak spolu s celou smečkou hlasitě zavrčeli a vyběhli ze dveří . Venku se přeměnili do svým vlkodlačích podob, což znamenalo jediné , na blízku jsou upíři.
Po nějaké době se všichni vrátili živí a zdraví. Embry a Paul své otisky odtáhli ven.
,,Tak jsme nad tím přemýšleli." začal mluvit Paul.
,,Domluvili jsme se , že s vám na svatbu budeme dělat doprovod." dořekl Embry .
Ony na ně vykulili oči , pak každá skočila kolem krku svého přítele a láskyplně je políbili.
ČTEŠ
Dva světy se střetnou ( Harry Potter a Stmívání FF)
FanfictionHermiona Grangerová se stěhuje ke svému strýci Charliemu Swanovi . Ve Forks se seznámí s chlapcem jménem Paul Lahote . Hermiona tuší , že ve Forks je vlkodlačí smečka, jejíž členem je i Paul Lahote , ale také ví, že Cullenovi jsou upíři , ale netuší...