Capitolul I

87 4 0
                                    


Autobuzul staționase în fața liceului, ploua și Elis nu avea o umbrelă la îndemână, și-a ridicat jacheta de pe spate pe cap, ghiozdanul a rămas agățat pe un umăr, și cu ochii pe jumătate deschiși aleargă la mașină.
Ajunge-n fața ei, urcă în ea și se uită de un loc unde să se așeze. Zărește în spate un loc lângă geam,asta era perfect pentru ea. Se făcuse comodă și scoase telefonul din jachetă, avea câteva picături de apă, le șterse repede cu mâneca de la bluză în timp ce și aprindea telefonul, se parea că avea multe notificări, își dă ochii peste cap în timp ce își conectează căștile la telefon, apoi porneste muzica și privește pe geam tot drumul.

Până ajunsese acasă, ploaia se oprise, cerul era senin și optimist. Vremea de afară o făcea pe Elis să vrea să uite de proiectul de la biologie și să facă o plimbare alături de Denis, colegul ei de bancă, și nu numai, era prietenul ei încă de la grădiniță, între ei nu existau secrete, își spuneau totul, erau de incredere unul cu altul, știți voi.. The best friend.
Printre notificările de la școală, mai avea un mesaj de la Denis.
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eliiiiiiis, pe unde umbli fato? 
                                                          12:50 PM


                                                                                                  Ah Denis..
                                                                                                  Ne-a tinut aia de mate
                                                                                                  si stii cum sunt ai mei 

                                                                                                 de la un timp de vreme
                                                                                                 ma vor punctuala
                                                                                                 acasa la 15:00..
                                                                                                 Din cauza stresului lor
                                                                                                 am si uitat de tine 😂
                                                                                                 Vii la o plimbare?..
                                                                                                Nu am chef de nicio tema
                                                                                                              16:00 PM



Am venit👍
                        16:03 PM

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   >> select emoji <<                       Message to Denis . . .                                                    take a photo
     
                                                                                                           

Zâmbete cu suspineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum