Încă o zi nouă, încă 6 ore la școală, care o obligau pe Elis să prindă autobuzul în dimineața aceea rece.
Stătea în banca ei și aștepta ca Denis să sosească. Timp în care mesteca o gumă și bătea cu degetele în masă. Ana intrase în clasă doar cu un picior și se rezema cu mâinile de tocul ușii.
Ana: Mariuse, vino repede să-i vezi! L-au doborât aia de a10a pe Alex peste Denis. Mori de râs.
Elis când auzi se ridică repede de pe scaun, fugi pe scări în jos să vadă ce se întâmplă.
Însă când ajunse jos, deja Doamna director îi trimitea pe toți studenții la clasele lor.
Dar voia să-l vadă pe Denis dacă e în regulă. Asta e! Îl zărise, se apropia de secretariat împreuna cu Alex. Începu să fugă spre cei doi, dar o apucă de urechea dreaptă femeia de serviciu.
Elis: Au au au, dă-mi drumul! Doare!
Femeia de serviciu: Tu de ce nu ești la clasă? Orele au început deja domnișoară! Și nu se aleargă pe holuri!
Elis: Au, bine! Dar dati-mi drumul!
Matură fusese dată peste fundul fetei cu putere.
Elis se uită urât la doamna care făcea curat în timp se freca unde își primise lovitura, și se îndrepta spre clasa ei.
După primele două ore de mate, Denis intrase în clasă, era nervos. Elis văzându-l a început să-l consoleze și să vadă care era problema. Însă Denis nu avea chef de linguselile fetei, fiind dat peste cap de întrebările și insisțenta ei, s-a mutat în altă bancă.
Elis nu înțelegea ce făcuse de Denis era asa. Ea în niciun caz nu uitase de aniversarea de mâine, dar el părea ca nu îi pasa.
Atunci Elis își propuse ca în dupa-amiaza de vineri să lase pregătirile ,,pe mai târziu'' și să o sune pe Theo.
Se puse la masa din bucătărie și o apelă pe Theo. Mama între timp ieșea din camera Lizei, apoi o auzi pe Elis cum vorbea, și s-a oprit să asculte.
Elis rotea firul telefonului pe deget în timp ce vorbea.Elis: Deci am știut eu bine ce am știut când am spus că am seara asta liberă. Mersi că mi-ai spus! O să fie și Kevin?
Theo: Nu de data asta. El o sa fie în interior! Noi restul petrecem afara!
Elis: Ce tare! Mă suni cand vii spre mine
Theo: Ok.Apelul se inchise, Elis închise ochii și țipa de bucurie. De după ușa ieși mama cu mâinile încrucișate.
Mama: Domnișoară dragă, iar ti-am spălat eu uniforma! Când o să te înveți și tu să mă asculți?
Elis își aduse aminte de uniforma care trebuia să și-o bage la mașina de rufe, dar prea târziu.. Deja mama o prinsese.
Schițase o privire nevinovată în timp ce avea capul în jos, și se legăna pe picioare când în fată, când în spate.
Elis: Păiiii...Am uitat mamiiii!
Mama se uită cu seriozitate la Elis.
Mama: Nu mai ești un copil! Nu poți să mai faci privirea aceea! Eu nu-mi mai văd capul de treburi, iar tu ești mai răsfățată decât sora ta mai mică. Lucrurile nu mai merg asa. Diseară cand ajunge tatăl tău de la muncă, vom avea o discuție legat de asta.
Elis: Mami te rog nu-i spune! Te implor! E ultima dată când se întâmplă! Ohh... chiar jur că e ultima dată!
Mama îi dădu lui Elis peste mână, și se întoarse în dormitorul ei.
Elis lovi suportul de pahare.
Elis: Mi-o iau diseara....Trebuia să îsi găsească o pereche de pantaloni mai mulată. Nu-i plăceau hainele largi.
Iar sfatul lui Theo ca să atragă băieții era să umble cat mai sexi.
Dar parintii ei nu ii cumparau asa ceva. Oricât ar fi vrut, ei nu ii luau asa haine.
Tot ce a putut lua era o fustă scurtă, de la sora ei Liza. Astfel ar fi fost fusta scurtă și hanoracul larg.
Genul ăsta de outfit era la modă.
Și-a tras repede rândul de haine pe ea și a ieșit subtil din casă.Știa că nu era ok să plece, dar i-a spus mamei că pleacă la o plimbare de numai 2 ore, și așa era. Doar că plimbarea asta avea câteva opriri, mai exact la petrecere. La fel ca data trecută, Theo venise cu mașina.Au pornit la drum. Însă acum Theo o dusese pe Elis pe o stradă plină de lumini. Parcase mașina într-o parcare din mall. Și s-au îndreptat spre o clădire renovată si plină de lumini
CITEȘTI
Zâmbete cu suspine
SpiritualO problemă majoră întâlnită în ultimele secole ale omenirii, este depresia. Dușmanul cu care luptă în general adolescenții. Când lumea are lacătul pus la toate ușile, mai există o ușa ce stă deschisă pentru tine... acolo vei găsi pace, și ai să vezi...