11. BÖLÜM

65 24 155
                                    

Zeynep Ebrardan

  Sonunda evime geldiğimde İrem'e seslenmiştim fakat evde olmadığı aklıma gelince susmuştum. Elimi ağzıma koyup esneyip mutfağa geçtim kahve yapmak için

Kahvem hazır olunca televizyonun karşısına geçtim boyna esneyip duruyordum çok uykum vardı. Kahve bile işime yaramamıştı.

Çalan kapıyla ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda bir adet mert ile gözlerimi devirdim.

" Birşey mi oldu akşam akşam " diye sordum.

İçeri geçip " Karımın yanına gelmem için birşey mi olması gerekiyor gamzelim " dediğinde göz devirdim.

" Çok yorgunum Mert hadi evine git " dediğimde gözlerini kısıp bana baktı.

" Sen kocanı mı kovuyorsun bakalım " dediğinde bıkkınlıkla ona baktım.

" Ben uyumaya gidiyorum ne halin varsa göre bilirsin " deyip uyumaya gittim.

Birkaç dakika sonra odamın kapısı açılınca " ne var Mert " dediğimde

" Ne halin varsa gör dedin bende uyumaya geldim " dediği de dik dik ona baktım

" İyi git içeri de uyu o zaman " dediğimde bana doğru yaklaşarak

" Karımın yanında uyumak varken neden içeride uyuyayım güzelim " deyip yanıma uzandığında hemen kalktım.

" Ya Mert ben biriyle uyumaya alışkın değilim ve sevmiyorum " dediğimde bana umutsuz vakaymış gibi baktığında

" Hem bak sen benim odamda uyu bende koltukta daha iyi olur. Benimle uyumuşsun gibi olur "

" Güzelim saçmalama " deyip konuşmaya devam ederken ben yastığım ve pikeyi alıp odamdan çıkmıştım.

___

Sabah gözlerimi açtığımda yatağımda uyanmayı beklemiyordum. Yan döndüğümde Mert'in olmaması garibime gitmişti. Benim yanımda değilse neredeydi bu adam?

Odadan çıktığımda koltukta uyuyan Merti görünce bir gülümseme kapladı yüzümü. Elimi yüzümü yıkayıp misafir odasına girdim.

Mert'in yanına gidip koltuğun önünde diz çöktüm anlına gelen saçlarını arkaya atıp yanağını okşadım.

" Mert hadi uyan " dediğimde hemen uyanmıştı beni uyandırmaya çalışsalar asla uyanmazdım zar zor alarmın sesini duyuyordum.

" Günaydın gamzelim "

" Günaydınn. Neden burada uyudun " diye sordum.

" Senin koltukta uyumana izin vereceğimi düşünmedin dimi " dediğinde gülümsemekle yetindim.

" Hadi git elini yüzünü yıka bende kahvaltı hazırlayayım "

" Tamam gamzelim " deyip kalkmıştı. 

Kahvaltımızı yapıp Mert'i işe yol etmiştim. Deli ya bide yanında kıyafet getirmiş.

___

Saat 11 gibi Selma teyze arayıp benimle tanışmaya akrabalar falan geliçeğini söyleyip beni çağırmıştı.

Bende İremi arayıp benimle gelmesini istemiştim verdiği adresle onu almaya gidiyordum.

Verdiği adrese gelince şöyle bir baktım güzel bir evdi Baran gerçekten iyi bir süpriz yapmıştı fakat aldığı bu evden haftalar önce haberim vardı, sadece söylemesini bekliyordum.

İremden

   Oturmuş Baranla kahvaltı yapıyorduk ona gördüğüm rüyadan bahsetmemiştim...

DİKKAT POLİS VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin