13. BÖLÜM

69 23 171
                                    

Gördüklerim kişiler karşısında sinirle Baranın eline tırnaklarımı geçirdim.

Barana baktığımda gülümseyerek bana bakıyordu. Ben bu adamı boğarım!

Baran " İrem, halamın ve kızının sana söyleyecekleri var " dediğinde göz devirdim.

" Neymiş " dedim umursamaz bir ifadeyle

Baran " Hala hadi! " İkazından sonra

Selda Hanım'ın " biz dünkü olanlar yüzünden özür dileriz. Sana haksızlık yaptık affet bizi kızım " kıvranarak dediklerine sinsice gülümsemem yüzümde peydah oldu.

Tek kaşımı kaldırarak Cerene baktım.

Baran " Ceren! Sıra sende "

Ceren ağzında geveleyip " özür dilerim " dediğinde

" Anlamadım birşey mi dedin? " diye sordum

Bir tık daha yüksek sesiyle " özür dilerim "

Barana dönüp " Ben hala duyamıyorum aşkım sen duyuyor musun? " diye sordum.

Benim ne yaptığımı anlayan adam kolunu omzuma atıp gülümseyerek " hayır güzelim polis olmama rağmen bende birşey anlamadım " dediğinde Cerene döndüm.

Sinirden gözleri dolmuş bir ifadeyle bize bakıyordu yakınlığımıza...

" Özür dilerim dediklerim  için  senden  ve " susup Baran'a  baktı  " çocuğunuzdan  özür  dilerim " bağırarak  dediklerinden sonra oda 'dan koşarcasına  çıktı.

Baran'a  döküp  " iyi  geldi " deyip  beline sarıldım. 

" Baran benim kaynanam  nerede  " diye sorduğumda

Baran "  yemek hazırlıyor "  dediğinde  dik dik Baran'a  baktım.

" Ee  senin  burada ne işin  var git annene  yardım  etsene " dediğimde  beni takmadan koltuğa oturdu.

Baran " Güzelim  onu benim  değil senin yapman lazım "

" Evet öyle. Neyse ben bir annene bakıp geleyim "

Baran " Fazla oyalanmayalım Zeynep'le alışverişe gideceksiniz " dediğinde gözlerimi kısıp ona baktım

" Neden? " dediğimde

Baran " Zeynep'in nikah günü için elbise falan seçiçeksiniz "

" Tamam. Gel o zaman annenle vedalaşalım "

___

" Zeynep artık seç birşeyler. Vallaha ayaklarım şişti şişecek " dediğimde sinirle bana döndü.

Zeynep " çok biliyorsan sen seç. "

" Kızım sen normalde de çok zor seçen birisin "  dediklerimi tekrar ederken

" Ay ben elbise falan istemiyorum eve gidiyorum ben. Anne hiç kusura bakmayın siz kendinize seçin. Size kolay gelsin " deyip giderken biz Selma teyzeyle şaka yapıyor sanırken resmen gitmişti.

Selma teyze " Gitti mi o? " dediğinde

" Ben şaka yapıyor sanırken gerçekten gitti. Neyse Selma teyze biz seçelim " beni onaylayıp kendimize birşeyler seçmeye başladık.

Dakikalar sonra hâlâ gelmeyen Zeynep'le şaşkınlığım büyüdü resmen kendi özel günü için hazırlanmıyor

Selma teyzeye dönüp " açaba Mert'e haber versek mi? "

Gülüp " sen bilirsin kızım " dediğinde Mert'i aradım.

" Efendim baldız "

" Senin bu karın hiçbir şey almadan eve gitti " dediğimde

DİKKAT POLİS VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin