Medya: Baran
# 4 AY SONRA #
" İrem ben hazır değilim "
" Efendim duyamadım, bir daha söylesene " biliyordu bana yaptıkları yüzünden intikam aldığımı. Son noktaya kadar iyi gelmişti.
" İrem yapma Allah aşkına. Adam benim gibi polis "
" Sen onu bana yaptıklarına say sevgilim " sinsi sinsi gülüyordum. Ah ah babam burnundan getirsinde gör.
" Bırakın onu bunu. Oğlum benim karnım acıktı."
" Anne üç saat önce yedik ya "
" Bana bak eşek sıpası şöyle bir yere çekte yemek yiyelim söyletme beni yersin dayağımı bu yaşta "
" Evet Baran Seher anne haklı bende çok acıktım "
" Tamam lan tamam. Kaynana gelin bir oldunuz yol boyunca burnumdan getirdiniz " ben ters ters bakışlarımın annesinin kafasına vurmasıyla son buldu. Ayy ben Seher anne ile ilk başta gıcık olmuştum dimi bu halle geleceğimizi hiç düşünmezdim.
Mert'ten
" Sen ne yaptığını zannediyorsun Mert! "
" O adamdan uzak durucaksın anladın mı beni "
" Ne sacmalıyorsun sen ha ne! Nasıl benden izin almadan kendini sevgilim olarak tanıtırsın! " şuan sinirden kabini kıracak durumdaydım. Biraz daha burda durursam kendime hakim olamam bu isteyeceğim en son olay bile olamaz.
"İstediğin bu mu gidip gerçeği söylerim çok rahatsız olduysan " cevap vermediğinde kalkıp anlatmaya gidecekken elimden tutup durdurdu beni " boşver Mert. Ben özür dilerim o kadar sert çıkışmamalıydım. Belki böylesi hayırlıdır. "
İrem'den
Tamam Deniz hastanede konuşuruz diyip telefonu kapattım.
Sinirli " Sonunda kapatınız telefonu. O lavukta niye arıyorsa bu saate "
" Ne zaman arasın sevgilim "
Belime kollarını sarıp " hiçbir zaman " dediğinde güldüm. Çok kıskanç bir sözlüm vardı ama benim inadımı bildiği için altan almaya calışıyordu.
" Baran, ilk sevdiğini söylediğin zamanı hatırlıyor musun? "
" Nasıl unutayım güzelim. Bir kaç ay yazmadım. Sonra vurulduğum hafta ilk fırsata dininde bitmiştim tabi aldığım çiçeği kafama kırarcasına kaç defa geçirdiğini hatırlıyorum 😂 "
" Sen dua et yaralıydın yoksa çok cekerdin elimden "
Gülerek " Haa o çektirmemiş halin yani "dediğinde " yaaa Baran " burnumun ucunu öperek hımmm dediğinde gözlerimi kapatmadım değil.
" Çek kollarını babama yakalanırsak görürsün gününü "
" babana değil ama bana yakalandınız "
Zeynep Ebrar'dan
Unutmak mı? Ben hala beceremedim. Ahmad ile denedim olmadı. Mert ile bu yola kalkıştım, suçluluk duygusu içimi kapladı.
Şöyle düşündüğümde de başka birine aşık olup unutmamak durumundayken nasıl başkasına karşı farklı duygular hissede biliyordum?
Ne yapmam gerekiyor? Aff Allah'ım afff bana bir çıkış yolu göster.
Belki Emre karşıma hiç çıkmasaydı ona bunları söyleye bilirdim ama artık söyleyemem.
Ne hissetmem gerektiğini anlamıyorum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT POLİS VAR!!
RomanceTelefondan yazdığım için yazım hatalarım olabilir bunu bilerek başlayın ❤️