4 AY SONRA
" İrem.. bu çok tatlı "
İrem " Tabi kızım ben doğurdum onu ancak ebemi ağlatı, nöbet tutarken bu kadar yorulmuyordum "
Dediklerine karşı gülümsedim.
Barlas bize mutluluk getiriyordu. Doğalı iki ay olmuştu ilk kucağıma aldığımda İrem kadar duygulanmıştım. Hele şimdi etrafına bakan ela gözlerine hayranlıkla bakıyordum.
İrem " Zeynep nereye daldın sana sesleniyorum "
" Hiç "
İrem " Mertle nasıl gidiyor "
Gülümsedim " İyi "
İrem " Hımm aman iyi olun yeterki. Zeynep senden birşey isteyeceğim "
" Tabi, söyle "
İrem " Ben azıcık uyusam sende barlasa baksan olur mu? Çok uykum var "
" Sorman hatta güzelim. Teyzesi ona iyi bakacak haddi sen git uyu "
Yanağı mı öpüp teşekkür etti.
İrem gidince oturma odasına getirdiğimiz beşikte uyuyan barlasa baktım.
Barlas çok yakışıklı olucaktı aynı babası Baran gibi.
Barana arada bir abi diyordum ağabeylik yapıyordu. Kazada ölen abimin yerine koydum onu hatta daha da bağlıydım.
Mert... Ne diyeceğimi bilemiyorum nasıl davranacağımı artık hamile olamıyacağımı o da biliyordu. Ne diyebilirim ki yıkılmıştı. Gelip sarılmıştı ağlamamı durdurmak için elinden geleni yapmıştı. Elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyordu. Barlası gördüğünde gözleri ışıldıyordu. Yanımdayken Barlasa bile bakmamaya özen gösteriyordu fakat farkında olmadığı şey benim daha fazla üzüldüğümdü. İlk öğrendiği zamanlar hem sitresli hemde çekinceli birine dönüşmüştüm.
Barlas kıpırdanma ya başlayınca yavaş yavaş beşiği salladım tekrar uyusun diye. Birkaç dakika sonra tekrar uyumaya başlayınca mutfağa girip Barlası düzenli kontrol ederek yemekleri oçağın üzerine koymuştum.
Şuan Barlası kuçağıma almış pış pışlıyordum.
İremin odaya girmesiyle Barlası ona uzatım emzirmesi için.İrem dikkat ederek Barlası kucağımdan alınca mutfağa girip pişmek üzere olan yemeklere baktım.
Salatayı da yapıp mutfaktan çıkınca telefonumun çalmasıyla çekimden çıkartım. Arayan Mert'i daha fazla bekletmeden açınca
+ " Gamzelim.. "
" Efendim sevgilim "
+ " Özledim "
" Bende seni özledim "
+ " Daha fazla özletirmeyeyim o zaman nasıl olur "
" Harika fikir ne zaman geliyorsun? "
+ " 1 saate yanında olurum gamzelim. Gelirken istediğin birşey var mı? "
" 1,90 boylarında, yakışıklı ve kahve gözlü bir adet seni istiyorum "
+ " hımm benden 32 santim kısa hatunumun yanına gelmek için sabırsızlanıyorum "
" gıcık ne olucak "
+ " Bende seni seviyorum gamzelim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT POLİS VAR!!
RomanceTelefondan yazdığım için yazım hatalarım olabilir bunu bilerek başlayın ❤️