20. Bölüm

126 6 0
                                    

Sabah erkenden kalkıp hazırlık yapmaya başlamıştık artık yavaş yavaş misafirler gelmeye başlamıştı.

Allah'ım sen alınma ama resmen eleştiri için geliyorlar her seferinde bu seferde bir olay çıkarsa bir adım atamazlar evime

-" İrem hadi şunu da koy tabaklara herkes geldi neredeyse "

Ağlamaklı sesle " Tamam kanka. Sen git oğlumu kurtar içerdeki lerden huyu suyu değişecek yavrumun " dediğimde gülmeye başladı.

-" beni kim koruyacak yerler beni ham yaparlar " dediğinde gözlerimi devirdim.

" Onu bunu boşver de Mert ile konuşacak mısın, gerçekleri Seher teyzeye anlatacak mısın? "

-" Olaylara göre bakarız "  tabakları alıp içeri girdiğimizde dudaklarımı büktüm.

Ah yavrum benim bir bilse gülücük atığı insanların nasıl biri olduğunu.

Ceren ve Derini görünce burun kıvırdım. Şırfıntılar ne olucak

Herkese tabaklarını verince oğlumu kuçağıma alıp Zeynep'in kulağına fısıldadım.

" Selma teyze durgun gibi birşey mi oldu? "

-" Bilmiyorum İrem Seher teyze de öyle "

Birşey demeden önüme döndüm.

İçlerinden bir teyze " Ee kızlar evlilik nasıl gidiyor? "

" Kem gözlerden sakınsın çok güzel gidiyor teyzeciğim "

+" Maşallah maşallah nazar değmesin. Zeynep kızım sen nasılsın pek sessiz gibisin " dediğinde Zeynep'e baktım

-" İyiyim efendim birazcık yorgunumda "

+ " Ee kızım yok mu bir haber. Neredeyse 3-4 ay oldu "

-" Kısmet efendim "

Selda hanım kendi ağzında homurdanınca sinirle baktım. Allah'ım sabır ver.

Başka bir teyze " Mertle aran nasıl? Zor biridir Mert tanırım "

-" İyi " demekle yetindiğinde Seher teyze hemen araya girdi.

" Bu ara kavgalı gibiler çok üzülüyorum. Gelinimin evinde kalmalar falan bizim zamanımızda öyle miydi " dediğinde sinirle ağzımı açıp birşey diyeceken

Selma teyze araya girip Zeyneple konuşmak istemişti.

Onlar gidince bende müsade isteyip ayağa kalktım. Daha fazla katlanamazdım.

Barlasla odaya gecip Baranı aradım.

- Baran ne zaman geliceksin

+ Ne oldu güzelim yoldayım şimdi

- Çabuk gel ama her an ortalık karışabilir

+ iyi misin sen Zeynep iyi dimi

- yani iyi gibi off bilmiyorum baran

+ Tamam güzelim tamam bi 10 dakikaya evdeyim

-  tamam Baran dikkatli sür

deyip kapatmıştım.

Oğlumun altını değiştirip geri içeri girmiştim.

İçeri girdiğimde Mert'in koluna sarılmış bir adet Zeynep beklemiyordum.

Kaşlarımı çatıp yanlarına gittim.

Zeynep " Aaa bakın İremde geldi yoksa yenge mi demeliyim " dediğinde kaşlarımı çatım

Yok canım herşeyi anlatmış olamaz degil mi?

Herkesin fısıldaşmaya başlamasıyla anlatığını anlamıştım.

Zeynep mert'e dönüp yorulduğu eve gidip dinlenmek istediğini söyleyince evden çıkmışlardı.

Yavaş yavaş herkes dağılırken Seher teyzeye baktım. Selma teyzede birşey demeden gidince ikimiz kalmıştık.

Ağlıyan kadına ne diyeceğimi bilememiştim.

Zeynep Ebrar

Evden içeri girdiğimde gülümseyen ifademi silip Merten uzaklaştım.

" Güzelim beni bir dinler misin " deyip kolumu tutunca kurtarmaya çalıştım.

" Neyini dinleyecem Mert nasıl aptal yerine koydunu mu!? "

" Beni bir dinle yemin ederim seni çok seviyorum Aslıyla da aramda birşey olmadı "

Gözlerim dolu dolu bakarken sarılmaya çalışmasıyla itmeye çalışmıştım ama kolumu kaldıracak bir güç bulamıyordum.

" Sen beni kandırdın Mert sana olan güvenimi yerle bir ettin uzak dur benden "

" Herşeyi yap fakat senden uzak durmamı bekleme "

" Yoruldum Mert dinlenmek istiyorum "

" Tamam güzelim sen dinlen ben sana birşeyler hazırlayayım "

Göz devirip odaya geçtim. Zaten yorgun olduğum için Hemen uykuya dalmıştım.

🦋🦋🦋

Gelen mide bulantısıyla uykumdan uyanmış midemdeki herşeyi çıkartmıştım.

DİKKAT POLİS VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin