Arkadaşlar kopyalama yapıştır yaptığım için birkaç yer birbirine karışmış olabilir bu sorun için özür dilerim telefonda bunu düzeltmek biraz zor yakın zamanda sorunları çözmeye çalışacağım ☺️
Baran
Barann
Barannn
Defalarca beslenmemin ardından kucağında kızımız ile gelmişti. Aylar sonra bir yaşına basıcaktı benim güzel prensesim.
" efendim güzelim " ben bu adama gün geçtikçe aşık mı oluyorum ne
" yaa ama sevgilim sen böyle deyince YUMUŞAMIYORUM " dedim.
Ben sana demedim mi oraya buraya kıyafetlerini dağıtma diye burnumun ucunu öpüp " güzelim söz daha dikkatli olucam. Hem gel biz güzel kızımla annesine kahvaltı hazırladık " diyince " seni daha önce seviyorum demişmiydim " diyip kızımı kucağıma aldım.
" Demesen bile gözlerin ile beli ediyorsun hatun " diyip yanağımı öptü " hadi yaptığım kahvaltı soğuyacak.
" Ellerine sağlık hayatım. "
" afiyet olsun güzelim. "
Masayı beraber toplayıp oturma odasına geçtik.
Her zamanki gibi sırtımı sevgili eşimin göğsüne yaslamıştım. Kucağımda kızımla.
Taki Baran Elyel'i kucağımdan alanaş kadar.
Sonraki sözleri ise beni mest etmeye yetmişti.
Gözlerimin içine baktı birkaç saniye sonra kızımızın anlını öpüp sonra bana döndü. Ben sizinle ne yapıcam hatun diyip aklımı öptü. Bu sözleriyle gözlerimi kapatmıştım. Taki her...
Zeynep Ebrar'dan
Eda bizimle kalacaktı. İrem baya sinirliydi ama Seher teyze'nin bugünkü davranışı onu baya mutlu etmişti. Inşallah İrem Eda'ya saldırmazdı.
Cahit yemek boyunca arada bir bana soru sorup duruyordu. Bende geciştirici cevaplar vermeye çalışıyordum. Tabi bu Mert Beyin gözünden kaçar mı. Tabiki hayır
***
" Güzel gündü davetin için teşekkürler ve eda içinde "
" teşekkür etmene gerek yok Mert. Aslında ben özür dilemek istedim yani geçen hafta sana çok soğuk davrandım kusura bakma " sadece gülümsemekle yetindi.
" günün nasıldı " dediğinde sahille varmıştık. Bir yere oturup konuşmaya devam ettik " iyiydi ger zaman ki gibi senin nasıl geçti "
" güzeldi ve daha güzel oluyor " dedi bana bakarak. " üşümüyorsun dimi " aslında hafif soğuktu ama seviyordum. " hayır üşümüyorum " dediğimde ceketini çıkartıp omuzlarıma koydu " sen ne yapacaksın tişört le mi duracaksın saçmalama al şu ceketini " ayağa kalkarak dediğimde oda ayağa kalkıp uzatığım ceketi kalıp geri omuzlarıma koydu.
" ben alışkınım ufaklık " diyip gülümsedi.
Biraz daha konuşup eve bıraktı beni. Şimdi mutlu bir şekilde gitmesi beni de mutlu etmişti.
Baran Ali'den
Gece harika geçmişti. Mert ile eve dönüp çok geç olmadan uyudum.
Zır zır çalan telefonun sesine daha fazla dayanamayıp açtım.
" efendim güzelim. "
" alo Ali ben Zeynep şuan buraya gelmen gerekiyor İrem'in sana ihtiyacı var "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT POLİS VAR!!
RomanceTelefondan yazdığım için yazım hatalarım olabilir bunu bilerek başlayın ❤️