Seveda ne morem kar naenkart odpikati Parkerja. Zato sem stekla k njemu in ga odvlekla na samo. Ko sem mu povedala kaj se je zgodilo je rekel: "poslušaj, dokler si z mano se ti ne bo nič hudega zgodilo. Skupaj bova ugotovila kdo je za tem in verjemi, da bom to osebo nabil, če se te kadarkoli samo takne. Rad te imam in nočem, da se ti karkoli zgodi."
Nato me je objel. Tako sva stala skoraj, da dve minuti. A je ta prelep, čaroben trenutek prekinil Tony. Vprašal me je, če se lahko na samem pogovoriva in v očeh je imel tisti pogled, ki ti pove, da ni vse vredu. Parkerju sem rekla, naj me počaka pred šolo, jaz pa sem odšla s Tonyjem.
Hodila sva vsak na svoji strani šolskega hodnika, proti nogometnemu igrišču. Ko sva prispela do tja je gledal naokoli, če je slučajno kdo v bližini, ker ni bilo nobenega je začel govoriti: " Samantha ti je povedala, da se drži proč od Parkerja, a se tega nisi držala. Namesto, da bi se oddaljila od njega si stekla naravnost v njegov objem mu povedat kaj se je zgodilo." Malo sem bila presenečena saj nisem vedla, kako je izvedel za to kar sva se pogovarjali z gospodično samovšečnico, a potem sem začela povezovati tisto kar mi je povedal Parker glede Tonyja in kaj mi je povedala Samantha in ugotovila, da je oseba s katero ona dela pravzaprav fant ki stoji pol metra proč od mene. Nadaljeval je z govorom: "nisem želel, da pride do tega saj si res vredu in luštna punca, samo pač ti in Parker nista za skupaj. On je bogat ti si pa revna, še živiš pri njemu ker sta z mamo ostali brez hiše. Veš bila si mi kar všeč, a Samantha je lepša, sej tudi ona noče Parkerja, želi ga izkoristiti ker je bogat. In to bo lahko tudi storila ko tebe ne bo več." Iz hlač je potegnil pištolo in jo usmeril v mojo glavo. Ostala sem kot pribita. Nisem več vedela kaj naj storim. Kar naenkrat se je zaslišalo kako je nekaj počilo. Pa ne pištola, ampak nekaj je udarilo Tonyja po glavi. Bil je Parker. Še nikoli nisem bila tako vesela da se je nekomu nekaj zgodilo, a ostala sem živa. Tony je ležal na tleh bil je nezavesten. Parker je pobral njegovo pištolo in si jo vtaknil v nahrbtnik.
Prijel me je za roko in odšla sva proti avtu. Ko sva se vsedla vanj me je vprašal če sem ok. Seveda sem bila ok, nisem umrla.
Kar nekaj časa sva bila tiho, saj sva bila po pravici povedano oba malo prestrašena. Nato sem pa jaz prekinila tišino. Zanimalo me je kako je vedel da me bo Tony napadel. Rekel je da ni, vendar je pa vedel da ne more biti vse vredu, če nekdo človeka izvleče na samo. Zato nama je sledil. Nasmehnila sem se. Tudi on se je.
Ko sva parkirala pred hišo. Se je obrnil k meni in me poljubil. Seveda sem mu vrnila poljub.... Tako mehke ustnice ima. Poljub je bil kar dolg in ko sva končno prenehala opletati drug po drugemu sem občutila da postajam rdeča, zato sem pogledala proti njemu. Tidi on je imel malo rdečice na obrazu. Prijela sva se za roke in vkorakala v hišo. Ko sta naju mami videli sta spogledali njuna usta pa so se razširila v nasmeh ki je prekrival celotno površino obraza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHY ME (v slovenščini)
RomantizmZgodba govori o revni deklici Luni, ki je živela s svojo mamo. Nista imeli denarja, da bi plačevali najemnino za hišo v kateri sta živeli, zato ju je lastnik vrgel na cesto. Lunina mama je imela prijateljico, katere mož je zelo bogat. Vzela sto ju p...