Κεφάλαιο 32

502 40 34
                                    


-Ότι δεν ένιωθες καλά και ότι ήσουν στο μπάνιο. Λοιπόν τώρα λέγε που ήσουν;

Ξεκίνησα να του λέω ότι βγήκα από το δωμάτιο επειδή δεν μπορούσα να κοιμηθώ λόγο του ροχαλητου του. Του είπα επίσης και για την σκιά που είδα.

-Ποιος λες να ήταν;

-Δεν ξέρω όμως σίγουρα δεν ήταν καθηγητής.

-Ωραία. Τώρα νυστάζω θα κοιμηθώ θα σου έλεγα να κανείς το ίδιο αν θες να τα πας καλά στην πρώτη σου προπόνηση.

-Ναι καληνύχτα

Δεν απάντησε τίποτα και απλός άρχισε να ροχαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. ΘΈΛΩ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΆ ΜΟΥ!

꧁Επόμενο πρωί ꧂

Ξύπνησα και πήγα γρήγορα στο μπάνιο διότι εάν ξυπνήσει ο άλλος θα είναι στο μπάνιο για καμιά μέρα. Ο ύπνος στο πάτωμα δεν ήταν και από τις χειρότερες εμπειρίες μα τι να κάνουμε τουλάχιστον σήμερα έρχεται και το άλλο κρεβάτι. Ας ελπίζουμε δηλαδή. Με αυτές τις σκέψεις μπήκα στο ντουζ.

Η ώρα είναι 6 και μισή και πλέον έχω βγει από το ντουζ και ντυνομαι. Πως το έπαθα και ξυπνάω νωρίς ούτε εγώ δεν το ξέρω ή μάλλον το ξέρω. Ε ναι εάν είναι να κοιμάμαι με ένα βόδι στο δωμάτιο. Μάλλον πρέπει να του αλλάξω "παρατσούκλι" διότι με το να τον αποκαλώ βόδι προσβάλω τα βόδια. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το δυνατό χτύπημα στην πόρτα του μπάνιου.

-Αντε τελείωνε 10 ώρες.

-Καλά καλά περίμενε.

Πέρασαν πέντε λεπτά και βγήκα αυτός να είναι σε κατάσταση τρέλας. Τα μαλλιά του είναι λες και τους είχες βάλει κόλλα και αυτά ανακατευτηκαν και έχουν μείνει πλέον έτσι μόνιμα.

-Πως στο καλό το έκανες αυτό;

-Ούτε εγώ δεν ξέρω. Θα μου πάρει πάνω από ώρα για να τα φτιάξω.

-Μπα δεν το νομίζω, είπα και έβγαλα το ραβδί μου από την τσέπη του μανδύα της στολής μου το ετινα προς το κεφάλι του και εκείνος σήκωσε ψιλά τα χέρια σε στιλ παραδινομαι ένα γέλιο μου ξέφυγε και είπα.

-ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΙΟΥΣ! Πολύ καλύτερα έτσι τι λες και εσύ;

-Τι στο........ δεν τον άφησα να τελειώσει και έφυγα.

Πήγα στο common room και εκεί είδα τον Justin να συζητάει με το Adrian. Τους πλησίασα και τους χαιρέτησα. Μιλήσαμε λίγο και μετά πήγα έξω για να βρω τον Χάρι.

Δεν τον βρήκα πουθενά οπότε υπέθεσα ότι κοιμόταν. Και τότε μου ήρθε η τέλεια ιδέα. Πήγα στον κοιτώνα του griffindor και προσπαθούσα να σκεφτώ ποιος θα μπορούσε να είναι ο κωδικός. Ευτυχώς εκείνη την στιγμή έβγαινε έξω η Ginny.

𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝑴𝒂𝒈𝒊𝒄//𝑫.𝑴Where stories live. Discover now