Merinette' nin ağzından🍂
Sabahki yaygaranın ardından tekrar uyanmıştım. Kolumun altında bir hareketlilik vardı.
Bunu görmüş olmak istemiyorum ama Adrien yorgun gözleri ile beni izliyordu. Ona baktığım gibi yüzüm alev almaya başlamıştı. Rezillik...
Garip bir gülümseme takındı yüzüne.
🔱Ahh Adrien üzümlü kekim...🔱
Durumu kontrol altına almalıyım
Durumu kontrol altına almalıyım
Durumu kontrol altına...
Hızla kalkıp Adrianı ezerek yataktan indim ve götüne tekme attım.Mari: Ne yaptığını sanıyorsun yanımda sen öyle ya
Adri: Kabus gördüm mari-chaaaan
Kafayı mı yedi bu?
Mari: Sen iyimisin?
Etrafa hızlı bir bakış atıp masadaki şişelere gözüm takıldı. Kaç tane içmişti o? Sen liselisin kendine gel. Hışımla ona döndüm
Mari: Ulan pezeveng sarhoş mu oldun sen kalk duşa gir bir kahve yaparım sana bende kalk.
Adri: Ama Mari-chaaaan sende bana eşlik edermisinnn? Hıck lüt- Hıck şütfeeeyn.
Aptal kedi 9 canın 9unu da az önce harcadı haberi yok.
Saçlarından tutup sürükleyerek banyonun kapısına fırlattım.
Hoşttur yani namusumuz var bizimde.
Adri: Ama Mari-chaaaan ben sadece biraz temas ist- hıck istemiyştiiiiim.
Tepki vermeden banyonun kapısı suratına kapattım ve kavanozlardan kahve aramaya başladım. Çay, bitki çayı, susam ne alaka ya..
Banyodan su sesi gelmeye başlayınca gülümsedim. Kaslı Adrien. Yakışıklı Adrien. Üzümlü kekim...
Oh kahve kavanozu. Lanet şey neden üst rafta boyu kısalar bunu nasıl alsın. Hayat bana yine son tokatını vurdu.
Parmak uçlarımda durup kavanoza yetişmeye çalıştım.
Ama nafile elimin ucu bile deymemişti.
Tezgaha bardak ve biraz atıştırmalık çıkardım.
Son olarak kahve kalmıştı. Son bir kere şansımı denesem sorun olmazdı. Raflara yönelip dolabın kapağını açtım ve rakibimle bakışmaya başladım. Tekrardan yükselip almaya çalıştım. Başımın arkasından uzanan kolları görünce arkamı döndüm.. Dönmesemiydim o görsel şölen peki. Adrien'in ıslak ve dağınık saçları. Saçlarından damlayan damlalaların karın kaslarının üstünden süzülüşü. Çok yakındı aman tanrım.
Yutkunup gözlerime hakim olmaya çalıştım sadece havlusu vardı. Kaslı bacakları da beni benden alıyor. İlk başta sağlam basıyor tamammı oh..
Kafamı ona çevirip geri çekilmesini söyleyecektim ki dudağıma değen dudakları beni şok etkisine soktu.
Vücudum ürperdi diken üstünde gibiydim kalbim dakikada 300 atıyor olabilirdi ya da durmuştu. Neden geri çekilmiyor?? Ben neden geri çekilmiyorum asıl?
Adrien etkisi mi yoksa bu. Hoşuma gitmedi değil.
Adrien benden uzaklaşınca kendime geldim tam gözlerimin içine bakıyordu dahasını istiyor gibiydi. Yok canım daha neler. Eli belime gitti. Hiç iyi şeyler olmuyor.
Lan LAN LAN
Bakın bulundukları durumu şu olarak düşünün fotoğrafı gördüm bende şok oldum heyecan falan ne ararsan
Ama kostüm yok Adrien taşımda
Yani götünde tek bu var
Bu arada özür dilerim gerçekten hiç vaktim yok . Normalde yazmayacaktım ama sürekli yb isteyen -SeytaninAvukati sağ olsun :)
Tekrar özür dilerim . Ama sizi seviyorum oy falan atmanıza gerek yok benim yanımda olduğunuzu hissettirin sadece buna ihtiyacım var..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE MERİNETTE
FanfictionKK: Leydim akumayı hemen yok etmeliyiz... Leydim? UB: Kara kedi beni ele geçiriyor Kara Kedi koşarak Uğur Böceğinin yanına gitti. Yerde yatan beden kendisini paniğe sokmaktan başka bir işe yaramıyordu. Başından ve göğsünden aldığı yaralar soğuk zemi...