Merinette' nin Ağzından 🦄🎃
Kopan gürültüyle uyanmıştım. Hızlıca doğrulup etrafı taradım ve yerde bir adet Adrien ve kabarık tüylü bir kuş vardı.
Kuş Arien'e anlamaz gözlerle bakarken Arien ona öldürücü bakışlar atıyordu.
Mari: Adrien bu neden burada?
Burnundan soluyup.
Adri: Benim makaronlarımı yedi inanabiliyormusun! BENİM!!! ONU TUTTUĞUM ZAMAN TÜYLERİNİ TEK TEK YOLUP KENDİME YASTIK YAPACAĞIM VE MAKARONLARIMIN İNTİKAMINI ALICAĞIM!
Kafasını kaşıyıp bana döndü.
Adri: Tek sorun şu ki yakalayamıyorum.
Aklıma gelen mizahi fikirle
Mari: Hani şu kovboy filmleri olur ya ip sallayarak at yakalarlar sende kuşu yakala.
Önce anlamaz gözlerle bana baktı, gözleri bir şeye erişince
Adri: Kemer var? Olur mu?
Gülmemek için yırtınıyordum.
♨️Birazdan kemer yiyecek olan kuşumuz🎠
Hızlı bir hareketle kuşun üstüne atlayan Adrien kuş kadar hızlı olamadığı için kuşun kafasından poposuna zıplayarak bana doru kanat çırpması bir olmuştu.
Kuş yanıma sokulup Arien'e senin sorunun ne değişik bakışları atmaya başladı.
Mari: Sanırım onu tuttum.
Adrien parlayan gözlerle bana baktı ve cani bir gülümsemeyle
Adri: Şimdi onu duvara vur!
Yastığımı tutup kafasına fırlattım ve
Mari: Adrien kafayı mı sıyırdın?
Adri: Evet! O kuş bu suçu işledikten sonra çok bile yaşadı Merinette onu bana ver. Akşam yemeğimizi hemen yiyelim.
Mari: Adrien! Saçmalamayı bırak ve gidip yat kafan çok güzel de! Saat bilmem kaç bilmiyorum ama daha gün doğmamış sadece uyumak istiyorum! VE SEN GAGALI ARKADAŞ SESİNİ KESİP UYURSAN İYİ EDERSİN YOKSA SENİ O DEĞİL BEN YOLARIM!
Adrien bana anlamış ve biraz şaşırmış gözlerle bakarken kuş bir yere tünemişti bile.
Mari: Aynen böyle.
Ses çıkarmayı bıraktıklarında yorganımı üstüme çekip yattım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE MERİNETTE
FanfictionKK: Leydim akumayı hemen yok etmeliyiz... Leydim? UB: Kara kedi beni ele geçiriyor Kara Kedi koşarak Uğur Böceğinin yanına gitti. Yerde yatan beden kendisini paniğe sokmaktan başka bir işe yaramıyordu. Başından ve göğsünden aldığı yaralar soğuk zemi...