0.2

182 15 8
                                    

Merhabalar aq ilk hikayem hatalarım varsa affola içerik üretmeye çalışan bir patatesim ben lütfen yorum yapıp öneride bulunun. ✔️

➿Merinette' nin ağzından〽️

Gözlerimi açtığımda tahta tavanla karşılaşmıştım. Kafamın içi bom boş gibiydi. Ama belirli bölgelerde ağrılarım vardı. Bu yabancı küçük evde tektim. Ayaklanıp camdan etrafa bakınca bilinmedik bir konumda olduğumu fark ettim. Burası Paris değildi. Ya da bilip gördüğüm bir yer. Kulübe' nin kapısı açılınca oraya döndüm.

Adri: Aman tanrım Merinette sonunda uyandın!!

Cevap vermeme izin vermeden elindeki odunları yere atıp bana koşup sarıldı. Ne yaptığını idrak edemeden konuştum.

Meri: Adrien burada ne işimiz var?

Kollarını indirip aramıza mesafe koydu

Adri: Merinette Uğur Böceği olduğunu biliyorum ve bu biraz saçma ve ya ürkünç gelebilir ama bende Kara Kedi Hawk Hoth' un sana arkadan saldırması ile binadan düştün. Yaşadığın korku ve ya başka bişey yüzünden seni akumaladı. Ama baygın olduğun için akuma etkisini gösteremedi...

Yutkundu.

....Hawk Moth' u öldürdüm bende ve seni Usta Fu ya götürdüm uzun süreli şifa ve belirli büyüler yaptı. Odasından çıkınca tek dediği buradan seni götürmemdi. Ve küpelerin çok zarar görmüştü. Tikki Usta Fu ya eski antik bir büyüden söz etti ve küpelerinin mucizesini elindeki yüzüğe aktardı. Fakat aktarma sırasında başka mucizeler de etki gördü ve yüzüğe geçti artık sadece Uğur Böceği değilsin.
  Tekrar yutkunurken.

Mari: İnanamıyorum. Tikki şu an bunun içindemi.... ?
Elimi kaldırıp yüzüğü gösterirken

 ? Elimi kaldırıp yüzüğü gösterirken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍭Yüzük bu 🍬

.... Hangi mucizeler etkilendi? Sen Kara Kedi sin aman tanrım.

Kafama giren ağrıyla yere çöküp başımı sıkmaya başladım.

Yanıma eğilip kolumdan tuttu ve beni kucaklayıp geri ayaklandı.

Adri: Şu an kendini bu kadar yormamalısın. Yatıp uyu.

Kafamla onayladım ve beni bıraktığı yumuşak koltuğa uzandım.

Mari: Son bir soru

Uğraştığı şömineyi bırakıp bana döndü.

Adri: Pekala

Mari: Yeni kwamim Tikki' mi yoksa başkası mı?

Adri: Bu soruyu kendin cevaplayacaksın şimdi biraz dinlen çünkü bende bilmiyorum. Sadece Işılda demen gerek. Sabah deneyelim olur mu?

Hayır.

Mari: Tamam

SADECE MERİNETTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin