17.Bölüm

2K 92 277
                                    

...
Burnumda hissettiğim huyanmayı her ne kadar yok sayıp uyumaya devam etmek istesemde gerçekten rahatsız edici bir noktaya gelmişti. Bedenim artık tamamen uyanmaya hazır bir şekilde algılarını açmış fakat gözlerim bir türlü açılamamıştı.

Draco: "Yapmasana Pansy!!"

Draco nun sesi ile nerede olduğumu kestirmeye çalışarak gözlerimi hafif bir şekilde araladım. Kafamı hareket ettirmeye halim olmadığı için gözlerim ile etrafı süzdüm. Draco nun dizlerindeydim?? Kafamı dizlerine yaslamış boşta kalan ayaklarımı ise bizim sıra ile birleştirilen yan sıranın oturaklarına uzatmıştım. Kaşlarımı çatıp kıpırdandığımda üzerimde olan ağırlığı hissedip hafif bir şekilde başımı kaldırdım. Üzerime bir Slytherin cübbesi serilmişti burnuma dolan hoş erkeksi koku ile cübbenin Draco ya ait olduğunu rahatlıkla anlayabiliyordum.

Pansy: "İyi be yemedik kıymetlini!!"

Draco: "Boş yapmada çek şu tüy kalemi kızın burnundan, uyandıracaksın!!"

Pansy: "Senin çenene uyanmıyorsa buna hiç uyanmaz merak etme!!"

Her zamanki aptal saptal kavgalarına göz devirerek yattığım yerden doğruldum.

Draco: "Al işte uyandırdın kızı!!!"

Onları takmadan ayağıma doğru kayan cübbeyi alıp omuzlarıma atarak kafamı sıraya gömdüm

"Y/N"dedi Pansy nin endişeli sesi "İyimisin bebeğim?!"

"Başım çatlıyoooorrrr" dedim kafamı kaldırmadan boğuk çıkan sesim ile

"Y/N"dedi bu seferde Draco nun endişeli sesi "Bana bak bi bakayım"

Çenemi tutup kafamı kaldırarak yüzümü kendine doğru çevirdi.

*Lan bu ne karizma böyle!!!*

Cübbesi olmadığı için gömleğinin kollarını yukarı doğru kıvırmış ve büyük ihtimal uyurken rahatsız ettiği için kravatını çıkarıp gömleğinin yakasını biraz açmıştı.

Draco: "Ağladın mı sen!!"

*Beni bu kadar iyi tanıma be!!*

Kafamı hayır anlamında sallayıp güven vermek ister gibi gülümsedim.

Y/N: "Soğuk çarptı galiba!"

Şüphe ile beni süzdükten sonra bu seferde o başını benim dizlerime yerleştirdi.

Draco: "İnanmadım!!"

"Bugün bana neden bu kadar yakın davranıyorsun Draco" dedim gerginliğin verdiği etki ile saçmalarken.

Draco: "Koşullar öyle gerektirdi!!"

Dedi lafı dolandırmaya gerek bile duymadan.

Y/N: "He geçici yani!?"

Dedim tek kaşımı kaldırıp üzüntümü gizlemeye çalışarak.

"Hayır" Dedi dizlerime iyice yerleşirken "Bundan sonra böyle"

*Ben buna neden sevindim ki şimdi!?*

Gülümseyip, tam gözlerime odaklanmış bakışlarının derinliklerine doğru ilerledim okyanus mavisimiydi gözleri yoksa mavi yansımış sıcak gri mi?? Neden bu kadar güzel di?!. Ellerim benden izinsiz hareket ederek tek gözünün kirpiklerine karışmış sarı saçlarını geriye doğru itti.

Draco: "Gözlerin çok güzel"

Y/N: "Gözlerin çok güzel"

Aynı anda söylemenin verdiği şaşkınlık ile birkaç  saniye birbirimize baktıktan sonra yine aynı anda gülmeye başladık. Bizim gülüşlerimiz arasında Pansy iğneleyici sesi ile oturduğu yerden kalktı

Draco Malfoy ile Hayal et ~Orman~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin