*ARKADAŞLAR BİR KAÇ GÜNDÜR BU
HASTANE ORTAMI BENİ EPEY YORDU
O YÜZDEN BÖLÜM YETİŞTİRMEK BİRAZ ZOR OLDU KUSURA BAKMAYIN.
GERÇEKTEN SABRINIZ VE İLGİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM🤍
🤍BÖLÜM BİRAZ ACELEYE GELDİ O
YÜZDEN BENİM IÇIME SİNMEDİ
AMA ŞİMDİLİK BUNUN İLE İDARE EDELİM
DAHA SONRAKİ BÖLÜMLERİN GUZELLIĞI ILE BUNU TELAFİ ETMEYE ÇALIŞIRIM 🤍🤍🤍*
"Y/NNNNNNN KIŞ UYKUSUNA MI YATTIN BU NE BÖLÜNMEZ BİR UYKU BÖYLE KALK HADİ KALK KAAALLKK"
Sabah sabah Draco'nun kulağımın dibinde bağırması ile uyanmıştım ama hiç kalkasım yoktu.
Y/N: "Hadi kış uykusuna yatmışım gibi davranın ve beni bırakıp gidin!"
Draco: "He hee cezayada tek başıma kalayım dimi!!"
Asla hatırlamasakta Profesörler bir gün boyunca hiç bir derse girmediğimizi söylemiş ve bize ceza vermişlerdi. Resmen hatırlamadığımız bir şey yüzünden cezaya kalıyorduk. Draco ve Ben iksir dersinden sonra atölyede kalıyor ve dökülen iksirleri temizleyip malzemeleri uygun şekilde raflara tekrar diziyorduk. Harry ve Cedric Quidditch antrenmanlarından sonra sahada kalıp, uçuşan yaprakları tırmıklıyorlardı Evet Harry ve Cedric!!! Hadi bizi anladım ama Harry de Cedric de asla dersten kaytarmazlardı. Üstelik Harry ders notları düşerse Quidditch takımından atılacağının gayet net farkındaydı ve bunun olmasından çok korkardı. Pansy maalesefki Prof. Gilderoy Lockhart'in mektuplarını cevaplamada yardım ediyor ve her gece odaya döndüğünde adamı öldürmek ile ilgili yaptığı planları anlatıyordu. Bir de tanımadığımız bir çocuk vardı Prof. Bizi azarlarken yanımızdayız ama ne ceza aldığını bilmiyordum.
Yatakta güçlükle doğrulup henüz açmaya hazır olmadığım gözlerimi biraz zorladım.
Y/N: "Hatırlamamız biraz tuhaf değil mi Draco??! Koskoca bir günümüz hafızamızdan uçup gitmiş!!"
Tam kendimi geri yatağa atıyordum ki Draco kolumdan tutup beni geri kaldırdı.
Draco: "Hadi Y/N hadiii!!! yemin ederim şimdi çıkar gider ve seni bir daha uyandırmaya gelmem. Sonra dersleri yine kaçırır ve cezaya tek başına kalırsın!!"
Y/N: "Pfffff geliyorum!!"
Draco saçlarımı karıştırıp dışarıda bekleyeceğini söylemişti. O gittikten sonra her ne kadar kendimi tekrar yatağa atmak istesemde güçlükle ayağa kalkıp ayılmak için soğuk su ile yüzümü yıkadım. Faydası oldu mu?? Tabiki hayır.
Salına salına üzerimi değiştirip cübbemi dolap askısından kurtararak yatağa fırlattım.Pansy: "Eğer öpüşüyorsanız yada özel bir pozisyondaysanız hemen ayrılın bakın odaya giriyorum ve sizi o şekilde görmek istemiyorum henüz bunlar için fazla masumum!!!!!"
Pansy nin iki günde suyunu çıkardığı esprilere gözümü devirmek ile yetindim.
Y/N: "Gir Pansy gir!!"
Ben aynanın karşısında saçlarımı yaparken Pansy araladığı kapıdan kafasını sokarak sözde gözlerini kapattığı elinin arasından odaya göz gezdirdi. En sonunda kocaman sırıtarak içeri girip dolabın önüne doğru yürümeye başladı.
Y/N: "Suyu çıktı Pansy!! Kaç kere söyleyeceğim bizi yanlış anladın diye!!"
Pansy: "Ben onu bunu bilmem Y/N ciğim Draco senin üzerindeydi ve sen inliyordun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal et ~Orman~
FanfictionHerşey küçük kızın Ormanda kaybolması ile başlıyor... En iyisinden bir dostlu ormanda buluyor... En zorundan bir bulmacayı ormanda bırakıyor... Peki Hogwarts'ın 6. yılında neler oluyor?? Sanki lanetliymiş gibi başima ne geldiyse bu yıl geldi herşey...