Ölmedim<3
Siz içime pek sinmeyen bölümü okumaya başlayın :)
Bende cevap veremediğim yorumlara cevap vermeye kaçayım
Çok seviyorum be sizi <33
Tom'dan
Draco oturduğu yerden saniyesinde kalkıp Blaise'ye yumruk atarak yere düşmesine sebep olmuştu.
Draco: "NE DİYON LAN SEN!!!"
Blaise: "Neden bu kadar sinirlendin ki Draco?!"
Hızla oturduğum yerden kalkıp, tekrar Blaise'ye saldırmak için hazırlanan Draco'yu omuzlarından ittirip biraz alan açarak yerde olmasına rağmen halinden memnun görünen Blaise'yi ayağa kaldırdım.
Draco: "KARDEŞİM LAN O BENİM KARDEŞİM!!!! ONUN HAKKINDA BENİM YANIMDA NASIL BÖYLE BİR ŞEY SÖYLERSİN!!"
*Kardeşim deme lazım olur*diye mırıldandı Blaise.
Blaise: "İyi yanından bak Draco!! "Kardeşin(!)" Yabancıya gitmiyor!!"
Draco: "Şimdi siktim oğlum seni!!"
Blaise'yi yakasından tutup geriye doğru iterek aralarına geçtim.
Tom: "DRACO!!!" "SAKİN OL!!"
Draco öldürücü bakışlarını bir saniye bile Blaise den ayırmadan sabır diler gibi ellerini saçlarına geçirip hafif bir şekilde çekiştirdi. Ben beklenti içinde ona bakıp sakinleştiğinden emin olmaya çalışırken Blaise yatağına oturmuş sırıtarak burnundaki kanı koluna siliyordu. Draco en sonunda bakışlarını Blaise den çekip bana çevirerek derin bir nefes aldı. Sakinleştiğini düşündüğüm için onu tutan kollarımı hafif bir şekilde gevşetmiştim ki Draco saniyesinde öne doğru atıldı.
Draco: "BAK BİR DE SIRITIYOR!!"
Sırf onlar kavga ediyor, bir de ben ateşlemiyim olayı diye içimde tutmaya çalıştığım öfkem, gün yüzüne çıktığında kendimi sıkmaktan neredeyse birbirine yapışmış olan dişlerimi gevşetip asamı Draco'ya doğruttum.
"Everte Statum"
((Everte Statum: kişiyi birkaç metre uzağa uçurur ve duruma göre acı verir bu acı uzun sürmez kalıcı hasara yol açmaz))
Draco yatağa çarpan kafasını ovalayarak bu seferde öfke kusan bakışlarını bana çevirdi. Ama ben sabırlı bir insan değildim ve bu gereksiz kavgayı sırf Blaise zarar görmesin diye ayırmak benlik bir iş değildi. Sadece kavga izlemek istemiyordum ve normal bir arkadaş gibi bu kadar süre dayanabiliyordum. Draco bakışlarımda ki sabırsızlığı görmüş olsa gerek gözlerini benden kaçırıp sinirli bir şekilde üzerini düzelterek Blaise'ye döndü. Bende onun ile aynı anda asamı hiç yere indirmeden o tarafa doğru döndüm.
Tom: "Gevşek gevşek davranıp benim asabımı bozma!!!! Y/N den mi hoşlanıyorsun!!????"
Son sözlerim ile Draco'nun sert bir nefes verdiğini duydum. Ama bakışlarımı Blaise den ayırmadım.
Tom: "Emin misin yani??"
Blaise elimdeki asa ile bir süre bakıştıktan sonra duruşunu düzeltip burnunu silerek bana döndü.
Blaise: "Yani ne biliyim daha önce hiç aşık olmadım ama daha önce de hiç böylesine güçlü bir duygu hissetmedim."
Draco sabırsızlık ile küfürler mırıldanmaya başladığında, Blaise de kaçamak bakışlar ile onu süzüp tekrar bana döndü. Epey sakin görünüyordu, ona doğrulttuğum asa da dahil bütün öldürücü bakışları hatta benim sabırsız tavrımı göze almış... bunları planlamış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal et ~Orman~
FanfictionHerşey küçük kızın Ormanda kaybolması ile başlıyor... En iyisinden bir dostlu ormanda buluyor... En zorundan bir bulmacayı ormanda bırakıyor... Peki Hogwarts'ın 6. yılında neler oluyor?? Sanki lanetliymiş gibi başima ne geldiyse bu yıl geldi herşey...