Aku bermain dgn sebatang pen sambil di kepala ku memikirkan tugasan yang anak buah ku lakukan malam ni .
" Ish . aku risau 'barang' tu tak sampai kat pihak anak buah aku je . silap - silap 'barang' belum sampai , pihak polis dulu yang dh serbu . mmg rugi besar lah aku . " kata ku perlahan sambil menyatukan kedua tangan .
Sedang asyik ku berfikir , telefon di laci berbunyi . Aku membuka laci lalu mengangkat panggilan yang dilakukan anak buah aku .
" Hello ? kau dh dpt semua belum ? " sahut ku belum sempat orng disana memanggil ku .
" Dah bos . semua ' barang 'ade kat kami . "
Aku menarik nafas lega selepas diberi tahu pasal barang tu selamat ke tangan mereka .
" Okey , bagus . pastikan kerja korang semua bersih dan tidak meninggalkan sebarang objek dan kesan di lokasi . aku nak 'barang' tu sampai kat rumah aku malam ni pukul 9 . "
" Okey . tpi bos , kami telah menembak salah sorang daripada mereka . "
" Hah ? Ape ?!! Ape korang dh buat ni ?!! Kan aku dh cakap kalau diorng mengganas , jangan tembak . Nanti diorng bgitau daddy aku mcm mne ? mcm mne aku nak jawab kat daddy aku ?!! "
" Kami mintak maaf bos . pihak sebelah cuba untuk mencederakan pasukan kami . "
" Ish korang semua ni harap kan je anak buah . tpi tak boleh diharap langsung ! "
" Walau apa sekali pun , aku nak korang tak kan tinggalkan jejak kat lokasi tu . aku tak nak pihak polis kesan kerja kite ! sebelum gerak , pasti kan lokasi bersih ! "
" Okey boss . "
" Mayat tu , aku nak korang simpan dlm tong minyak besar then bakar . after bakar , campak tong tu dlm sungai . jangan biar ade jejak sekali pun . faham ? "
" Okey boss "
" Dah . jumpa kat rumah aku nanti . "
- panggilan dimatikan -" Huh ! satu - satu hal lah ! " keluh ku lalu mencampakkan fhone ke fail .
" Aih , ade orng lagi ke ? " aku memandang ke luar pejabat . Pejabat kelihatan terang di bahagian sudut .
Aku memanjang kan sedikit kepala untuk melihat suasana pejabat yang sedikit sunyi .
" Aih , aku dh pesan bnyk kali dh . still jugak tak ingat . hmm , dan akhir nya aku jugak yang padam kan . " aku mengemas barang di atas meja lalu mencapai beg tangan di bawah meja .
Selepas mengunci pintu pejabat , aku pergi ke arah suis lampu lalu menutup nya .
Sampai di satu bilik yang ditempatkan untuk mengambil kertas , aku berhenti lalu tersenyum sinis .
" Aku tau kau kat sini . " bisik hati kecil ku .
Aku meneruskan langkah ke lift lalu menekan butang 'G' .
Sampai diaras 'G' , pintu lift terbuka lalu aku keluar dengan senyuman sinis yang terukir di bibir .
Sampai di parking kereta , aku tidak menghidupkan enjin malah menunggu seseorang keluar dari bangunan Amir Company .
YOU ARE READING
The Prince With Pyscho Mind 🤴🏻
Romance✩ second story at wattpad ♥️🌻✩ ✩ date of update : monday , wednesday and friday only ☝🏻✩ ✩ slow update ☝🏻🌻✩ ✩ thanks because read and vote my second story at wattpad ♥️✅✩ - mengisahkan tentang perjalanan hidup seorang remaja yang bernama A...