Aku berjalan seorang diri pulang ke rumah di hujung lorong . kata - kata Sherry dan Lana masih terngiang - ngiang di otak .
" lah kesian , anak pelacur baru sedar takde family . HAHAHAHHA "
Seakan - akan ayat tersebut berbisik ke telinga ku .
" Hiks . " tangis ku . aku berhenti di sebuah kedai yang tidak jauh dari rumah ku .
nasib baik kedai tu tak buka . kedai ni buka malam serta khas untuk para lelaki menunggu 'permintaan' mereka .
" Sape aku sebenarnya ? sapa family aku ? knpe aku di ambik anak angkat ? mne pergi mak dgn ayah aku ? hikss ." tangis ku sendiri .
" Auw ! " rintih ku apabila kesan cengkaman yang kuat di lengan terkena titisan air mata yang mengalir .
Pedih yang aku rasa kan . ramai yang ingat aku hidup bahagia dgn family angkat . tapi mereka semua silap . aku di seksa hnya kerana DUIT !
" Dah lah kena ambik anak angkat , lepastu kena seksa mcm ni lagi !!! " marah ku sambil menumbuk meja .
" ARHHHHHHH " aku menjerit lalu menangis seorang .
Flashback
" Oi mia . MIA !!! " panggil mak dari ruang tamu . aku berlari mendapatkan mak di ruang tamu .
" Ye mak . " sahut ku .
" Eh kau pekak ke aku panggil kau dari tadi ? hm ? pekak eh ? telinga kau ade masalah ke ? " marah mak lalu menarik rambut ku membuat kan aku mendongak memandang mak .
" Mak sakit . Hiks mak lepas kan Mia " rayu ku .
" Haaa tau pula sakit . aku ni lagi sakit duk panggil kau dari tadi mcm orng gile !! eh ayah kau mne ? " tnya mak lalu mak menarik rambut ku kuat membuatkan aku semakin mendongak .
" a-ayah dh keluar . " jawab ku dgn sisa tangisan .
" Pegi mne ! " tengking mak .
" Mia tak tau mak . Mia tak tau . Lepas ayah makan , die terus keluar . " kata ku teresak - esak .
" Hish ! Sial punya jantan ! Duit semalam habis kau ambik dari laci aku ! " marah mak lalu melepaskan rambut ku .
Aku terjatuh di lantai sambil mengelap air mata yang mengalir di pipi .
" Hey kau bangun ! Boleh tak jangan jadi lemah depan mata aku !! " marah mak .
" Ni semua salah kau lah !!! kalau kau dengar cakap aku dari dulu , takde nye kite nak duduk merempat kat sini ! ni tak ! Beria sangat nak sekolah ! kau ingat kau pandai sangat ke beria sangat nak sekolah ! boddoh !!! " mak menarik lengan aku lalu mencampakkan aku ke kerusi kayu .
" Aaaa mak !!! Sakit !!! Hikss " aku menahan sakit apabila tulang rusuk ku terkena pada kayu kerusi .
" Aku mmg dari dulu lagi suruh kau layan nafsu lelaki . tpi kau tak nk ! ganti tempat aku , kau tak nk ! degil sangat nak sekolah !! " marah mak lalu menampar muka aku .
" Hiks . Mia tak nak buat semua kerja tu mak . haram lah mak " kata ku berani .
" Oo dh pandai melawan lah sekarang . dh besar sangat lah " tangan mak sudah naik ke atas bersedia untuk menampar aku buat kali kedua dan aku hnya redho menahan sakit .
" Mak mak ! Ape mak buat kat Mia ni ! "
Tiba - tiba muncul satu suara di luar rumah .
YOU ARE READING
The Prince With Pyscho Mind 🤴🏻
Romance✩ second story at wattpad ♥️🌻✩ ✩ date of update : monday , wednesday and friday only ☝🏻✩ ✩ slow update ☝🏻🌻✩ ✩ thanks because read and vote my second story at wattpad ♥️✅✩ - mengisahkan tentang perjalanan hidup seorang remaja yang bernama A...