BAB 2

37 3 46
                                    

" ingt perancangan kite , ini adalah hadiah untuk kamu Evis . jaga elok-elok perancangan kite . nnti bgitau yg lain dan rahsiakan . " pesan uncle Carlos kpda ku .

" Okey uncle . thanks sbb dh mudah kan kerja Evis . " balas ku . uncle mengganguk lalu memerhatikan langkah aku menuju ke kereta .

Aku masuk lalu menghidupkan enjin kereta dan terus bergerak pulang .

" akhir nya aku dh dpt . nasib uncle dh mudahkan kerja aku . thanks Uncle " gumam ku sendiri di dlm kereta .

KRING KRING KRING ....

[ Irwan Shah ]

" Hello ade ape call ni ? "

" Woi ! kau kat mne sekarang ? "

" Dlm kereta lah . asal ? "

" Kau free tak ?  ke still kat rumah Uncle kau ? "

" Tak dh balik  . Asal ? " jawab ku selamba .

" Mlm nnti jumpa jom ? Aku ade bende nk bagitau kau ni ."

" Okey . and aku pun sebenarnya ade bende juga nk bagitau kau ni " kata ku sambil mengukir senyuman sinis .

" Okey boek lah . jumpa kat club mlm ni . kau okey ? "

" Okey . tempat biasa eh pkl 10 mlm . "

-panggilan dimatikan-

Aku menamatkan panggilan lalu fokus semula kpda pemanduan lalu mengukirkan satu senyuman sinis .
____________________________________

Kelab malam ;

Aku masuk lalu duduk di satu meja yang telah aku tempah . khas untuk aku dgn Iwan .

" Can I take your order ? " tnya seorng gadis seksi sambil melentikkan tubuhnya .

" No thanks " tolak ku sambil tersenyum .

"Sure ? " tnya gadis seksi itu lagi sambil menyentuh lembut bahu ku .

Aku mengangguk lalu mengalihkan pandangan dari nya . Nasib baik aku bukan penafsu mcm Iwan . Iwan kena jentik sekali terus bawak balik .

Beberapa minit kemudian , muncul kelibat Iwan dari jauh . aku melambai ke arah Iwan dan Iwan dpt melihat lambaian aku tadi . Dia segera dtng ke meja aku . eh , kami .

" Sorry bro , lmbat sikit . jalan sesak tadi . " kata Iwan sambil membuka sedikit zip hoddie nya .

" Tkpe . lagi pun aku baru dtng je . " kata ku

" Kau dh order apa - ape ke ?" tnya Iwan sambil melilau mencari waiter .

" Waiterr " panggil Iwan . Tetapi bukan waiter yang dtng . seorang gadis seksi yang dtng . whatt ????

" what your drink ? " tnya gadis itu .

Iwan memandang gadis itu dari atas hinggalah ke bahagian bawah kaki .

Gadis itu dtng ke meja kami dgn berpakaian skirt pendek paras peha dan baju yang tidak menutupi bahagian bahu . malahan belahan dada nya tampak . dh nama CLUB .

" Why are you look so sexy " kata Iwan sambil lidah nya menjilat bibir bawah .

" Woi Iwan . kau dtng sini  nk bincang ke nk ngorat awek ni ? " marah ku apabila mata Iwan tidak beralih dari gadis itu .

" Ish kau ni kacau daun lah . i nak dua botol heineiken ( ermmm tktau eja (༎ຶ ෴ ༎ຶ) )  dgn ais " pesan Iwan lalu dia berbisik pada gadis itu .

The Prince With Pyscho Mind 🤴🏻Where stories live. Discover now