" tell me please , mr. J "
- Zion Qee
" jungkook- ah palli !! " jerit yeen kepada jungkook." ndee qee ! " balas jungkook.
Mereka semua terus menuju ke destinasi mereka iaitu di negara X . Jungkook tertanya kenapa nama negara itu X , kerana negara itu hanya orang tertentu sahaja yang bole masuk .
——————————— ꨄ ———————————
" wahhh cantikknya kat sinii " angin pantai terus menyapa wajah seorang lelaki yang lebih pendek berbanding kawannya yang lain.
" emm cantik jgk eh tempat awak tempat Qee "
taehyung tidak lepas memandang pemandangan yang indah di depannya itu." eh mestila inikan Zion Qee " jawap yeen riak dan memandang jungkook yang sedang menutup mata menikmati angin pantai , tanpa yeen sedar dia tersenyum melihat jungkook.
jungkook membuka matanya dan memandang qee yang dari tadi memandangnya sambil senyum - senyum.
" qee ?? awak okayy tak ni ? " melambai tangan depan yeen.
" hah ha nee sa-saya okay " yeen langsung membuang pandangan ke arah pantai.
" emm korang jom la check in , dah petang ni "
kata yeen" okay , malam nanti kita makan luar kan ? qee belanja kan ? eh mestila kan , dah kalah " jimin senyum sinis memandang yeen
" aishh nee nee , dah jom "
mereka berjalan menuju ke hotel sebab jarak hotel dengan pantai memang dekat dan tanpa mereka sedar ada orang yang perhatikan mereka dari jauh
"annyeong ! tuan saya dah tau hotel diorang nak saya tanya mana bilik diorang sekali ke ? "
" tak payah , kau tau kan mana dorang nak pergi malam ni ? "
" emm nae saya tahu tuan "
" okay bagus ! kau bunuh dia , 10 juta kat tangan kau ! " smirk
" baik tuan ! saya akan cuba bunuh dia dan bawa mayat dia jumpa tuan , tapi tuan kawan kawan dia macam mana ? "
" kau bunuh pastu kau buang je kat mana mana , gaung ke , pantai tu ke or nak lagi best kau potong badan diorang tu and kau jual "
" baik tuan " mematikan telefon
" tunggu kau " Yeen " malam ni " lelaki mystery itu meninggalkan kawasan itu
——————————— ꨄ ———————————
" Qee dah siap ke ? lama ni kitorang tunggu nii" jerit jimin dari luar bilik yeen
" nee nee dah siap ni " yeen keluar dari bilik dan mereka membulatkan mata
" yahh qee kan saya dah pesan pakai cantik cantik " jimin menghentakkan kakinya sambil merengek
YOU ARE READING
[OG] Mystery of Qee world ☘︎︎JEON JK
Hayran Kurgu" aku akan balas kesemua perbuataanmu kepadaku termasuk kamatian keluargaku!" - zion qee kim yeen nama yang digunakan saat dia seperti manusia yang tiada dosa manakala Zion Qee nama ketika dia didalam dunia gelap Yeen seorang yang sangat baik tapi...