🌸 egy kihallgatás sem zajlik a világban furcsa alakok nélkül

50 8 1
                                    

✧・゚: ✧・゚:・゚✧:・゚✧

Fujimaki Chino

25 éves

recepciós

- Szóval.... - kezdett bele a fiatal hölgy mondanivalójába, fényes szinte már parókának tűnő göndör szőke tincseit karcsú mutatóujja köré csavargatva, minek hegyén babarózsaszín műkörmök ékesedtek, mik már inkább egy ragadozómadár karmaira hasonlítottak mintsem emberiekre. - Igazából nem is értem, minek gyanúsítgatnak össze vissza, mikor én éppen késői órákban jelentem meg az épületben az éjszakai műszakom miatt, az egész otthon töltött napom végig aludtam és fáradt voltam, mit képzelnek magukról? - görbítette gömbölyded ajkait a nő, kényes hangja szinte már bántotta az őt türelmetlenül hallgató férfiak halló járatait, kik ezzel arra a következtetésre jutottak, nem véletlen hogy a recepciós körmei egy hárpiáéhoz hasonlítottak hisz a hang mi kijött torkán sem állt messze az előbb megemlített állatétól.

- Kérem ne vegye magára, Chinpo-san. - sóhajtott a rendőr jelmezbe bújt alkalmi munkás. - Tudja ezek csak óvintézkedések, ez nem feltétlenül azt jelenti hogy maga az elkövető.

A szőke hölgy kényesen csapott egyet az asztalra, rózsaszín műkörmei csoda hogy nem repültek minden irányba apró kicsi darabokra töredezve.

- Vigyázz a szádra, én a helyedben nem pofáznék mikor úgy nézel ki mint aki egy elátkozott videófelvétel által látott napvilágot! - rikácsolt ezzel tovább bosszantva Gintokit, ki ezt viszonozva akár hányszor szóra nyitotta ajkait a nő, az betapasztotta füleit tenyerével, rózsaszín nyelvét szinte már az álláig kinyújtva mint egy bohókás kisgyermek aki gúnyolódik a kisebb testvérével.

- Huh? - játszotta meg értetlenkedését a férfi. - Oogushi-kun segíts kérlek, te érted hogy mit rikácsol ez a hárpia itt a csinos kis csőrével?

Toushirou zavartan pillantott a magát mórikáló ezüst hajú és a göndör tincses nő irányába. Szinte már érezte még mielőtt belevágtak volna ebbe, hogy élete egyik legmeggondolatlanabb ötlete volt beavatni a kihallgatás részleteibe a barom Yorozuya főnököt is, így akár mennyire is idegesítette Fujimaki Chino idegtépő hisztirohama, a férfi együttérző arccal annak irányába fordult.

- Elnézést ennek az idiótának a viselkedéséért és amiért a-annak a dolognak nevezett. - kért elnézést illedelmesen az álruhás alparancsnok egy halovány pírral az arcára rajzolva. Ritka alkalom volt, hogy Hijikata Toushirout látni lehetett ahogyan halálosan nyugodt arccal meredt maga elé szinte már dobhártya simogatóan lágy hangnemben beszélve, ebből is látva ez alakommal, mennyire komolyan veszi munkáját még egy ilyen kényelmetlen szituáció leforgása alatt is.

- Nem érdekel, festett szőke barom. - tette keresztbe lábait a nő, szűk neccharisnyája alól szinte már vörösödve púposodott ki az igazából majdhogynem hófehér makulátlan bőre. - Több kell ahhoz, hogy egy összetört szívű, megbántott hölgyet megvigasztaljatok.

Fujimaki Chino egy rendkívül idegesítő személyiségű nőnek bizonyult. Valójában már csak elég volt ránézi és alaposan végigmérni tetőtől talpig hogy rájöjjön az ember, a hölgy valószínűleg nem csak azon okból jár a love hotelbe éjszakai műszakra, hogy 12 órán keresztül a recepciós pult mögött osztogassa a kulcsot a vendégeknek munkatársnőjével az oldalán. Ugyan az előbb oly módon sértegette az előtte ülő rendőr parókáját, hogy festett szőkének néz ki, látszólag próbálva eltitkolni az igazságot, hogy ez a jelző valójában az ő frizurájára jellemző. Nem is beszélve a feltűnően feltöltött ajkairól és hatalmas kebleiről, mik szinte már természetellenesen nagynak bizonyultak.

🌸 responsibility makes the drunk men cry | ginhijiWhere stories live. Discover now