Bir anlık cesaretle ayağa kalktım ve korkumu sesime yansıtmamaya dikkat ederek sordum;
Kimsin?!"
******************
Ancak sesim titremişti. Cevap gelmedi ama emindim bu oda da yanlız değildim, hissediyordum. Tekrar sordum ama bu sefer korkumu saklayamamıştım sesim daha da titremişti.
"KİMSİN?! "
Ve o an o ses, duyduğum en güzel ses, hem büyülenmeme hemde korkmama sebep olmuştu.
"Seni korkutmak istememiştim, özür dilerim. "
Kim olduğunu, ne olduğunu bilmediğim ses benden özür diliyordu. Ama bu ses sadece kafamın içindeydi. Önce korktuğum için kafamda kurduğumu düşündüm, ardında delirdiğimi düşünüyordum ki o ses tekrar konuştu. Sanki varlığını ispatlamaya çalışırmışcasına;
"Ne ben senin kurduğun bir hayalim, ne de sen delisin Akasya. "
Bu nasıl olabilirdi ben içimden düşünmüştüm? O neydi? Veya o bir varlık mıydı? Allah'ım nolur bunlar bir rüya olsun diye geçirdim kafamdan ama değildi biliyordum bu gerçekti. Nerdeyse yarım saat yatağımda oturup düşündüm gerçek miydi bu yaşadıklarım, şuan hayali bir ses benimle mi konuşmuştu? Yarım saatin sonunda içimdeki savaşı bitirip cesaretimi topladım merakım korkumu bastırmıştı.
"Nesin sen? "
Diye sordum evet odamdaki hayali sese soru sormuştum. Evet bunu birinden duysam güler geçerdim hayal derdim ama değildi işte ben o sesi iliklerime kadar hissetmiştim. Nasıl olabilirdi ki bu. Ama galiba her şey hayaldi 10 dakika olmuştu hala bir cevap gelmemişti galiba çok yoruldum bu gün biraz yatmalıyım diye düşünüp ayağa kalktım ve bir bedene çarptım buna emindim. Nasıl ya nasıl olabilirdi bu? Odamda biri vardı! O an kendimi tutamadım ve bir çığlık attım 2 dk sonra kapı bi anda açıldı ve annemle babam bana endişe ile bakıyordu.
"Kızım iyi misin noldu? "
"Kızım bir şey söylesene? "
"Bi yerini mi vurdun kızım? "Diye soru yağmuruna tutmuşlardı beni onlara anlatamazdım çünkü kanıtlıycak bir şeyim yoktu. Beni deli sanmalarını istemiyordum. O yüzden;
"Bişey yok sadece serçe parmağımı vurdum. "
Diye geçiştirdim. İkiside dikkatli ol diyip odadan çıktılar. Neydi bu şimdi ben neye çarptım?
"Ben bir safkanım. "
Cevap verdi. Artık sadece ses değildi bir beden de vardı odamda bu neydi şimdi safkan ne demek di? Hemen bilgisayarımı elime aldım safkan yazdım ama sadece atlar ve köpekler vardı. Odam da ki kişi bunlardan biri değil di, yani değildir. Allah'ım dayanamıycam.
"S safkan ne d demek? "
Ah bravo şimdi de kekelemiştim noluyordu bana. Bü sefer cevap hiç beklemeden gelmişti.
"Safkan da insanlar, hayvanlar, cinler gibi bir tür biz bu evrende bilinmeyen 7.varlıklarız."
Dedi. Şuan sanki bir insanla sohbet ediyordum. Kendime inanamıyorum insanlarla bile muhattap olmak istemeyen ben şuan sadece türünün ne olduğunu bildiğim aynı zamanda korktuğum varlık ile konuşmak istiyordum. Onun neye benzediğini öğrenmek istiyordum. İçimde ki ses ona itiyordu beni onu merak etmek den alı koyamıyor dum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFKAN
FantasyEvrende 7 varlık yaşadığı söylenir ancak sadece 6'sı bilinmekte. Peki 7.'yi hiç merak etmediniz mi? İşte bu hikaye 7. varlıkların hikayesi. "SAFKANLAR" Onlar dünyanın bilinmeyen bir yüzüydü, onlar insanlar ile iç içe olup kimsenin bilmediği bir türd...