"İyi geceler Akasya "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah alarmımın o gıcık olası sesiyle uyandım. Yatakta oturup bir süre okula saydım. Ardından yataktan kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi halledip. Caaaanım dolabımın önüne geçtim. Bu gün bi farklılık yapıp siyah dizimin bir karış üstüne gelen eteğimi ve gri bol kazağı giydim. Siyah sırt çantama bir kaç defter, kalemlik ve cüzdan koydum. Ardından siyah kısa botlarımı da giyip aşağıya indim.
Annemle babam işte olduğu için kahvaltı yapmadan giderdim okula. Zaten sabahın köründe bir şey yiyesim gelmezdi. Saate baktığımda 7 olmuştu, hemen anahtarımı ve holden siyah deri ceketimi alıp çıktım. Okula yürüyerek gitmeyi severdim zaten yakındı. 15 dk sonunda okula varmıştım. Sınıfa çıktığımda daha kimse gelmemişti neden acaba diye düşünürken dersin beden olduğu geldi aklıma. Koşa koşa koşa spor salonuna indim. Umarım geç kalmamıştım. Spor salonuna girdiğimde hocanın daha gelmediğini farkettim ve hemen soyunma odasına doğru yöneldim. İsmimin yazılı olduğu dolabı bulup açtım. Her zaman yedek kıyafet bulundururdum. Mor pembe taytımı ve sporcu atleti mi alıp kabine girdim. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip saçımıda topuz yapınca hazırdım.
Spor salonuna geri döndüğümde gözüm Derya ile Denize takıldı kavga ediyorlar dı ve bütün sınıf onları izliyordu. Bende hemen yanlarına gidip;
"Şşşş bi sakin noldu? Niye böyle bağrıyosunuz? "
"Deniz yüzünden! Giydiğim her şeye karışıyor. Neymiş üstüme hırka giycekmişim."
"Tabi giyceksin kızım. Görmüyon mu nasıl bakıyolar. "
"Görüyorum yada görmüyorum sen bana karışamazsın. "
"Bal gibide karışırım hanım efendi. "
"Bi dakka bi dakka tamam. Deniz öncelikle farkındaysan bütün kızlar aynı giyinmiş ve ortam çok sıcak. Ve birbirinize bağırmaya, kalbinizi kırmaya değermi. Şimdi sarılın barışın bakıyım. Hadi hadi. "
İkiside bu söylediğime tebessüm ederek birbirlerine sarıldılar.
"Teşekkür ederim Akasya. Sen olmasan ben Deniz'i asla ikna edemezdim. "
"Aaa lafı mı olur canım arkadaşlar bu günler içindir. "
Ardından birlikte sıraya geçtik. Hoca yoklama alıp bi kaç ısınma haraket gösterdi ve klasik olan hareketini yapıp salondan çıktı. Gözüm ile Derya'yı arıyordum. Ve spor salonun köşesinde oturduğunu gördüm. Onun yanına giderken bi yandan da söyleniyordum.
"Bu kız ne ara oraya gitti. "
Dememe kalmadan ayağımın kayması ile tam düşüyordum ki bir çift kol beni tuttu. Ve o ses zihnimde yankılandı.
"Dikkatli olmalısın. "
Beni o mu tutmuştu? O zaman şuan havadaydım ah herkez şaşkınlıkla buraya bakıyordur heralde dıyerek ayağa kalktım. Etrafa bakındığımda her kesin donmuş olduğunu gördüm. Bi dakka bu nasıl olmuştu?!
"Ben zamanı dondurdum. Her kesin senin havada asılı kalışını görmesini istemezdin heralde."
"Saol. Yani hem tuttuğun için hemde böyle bir durumdan beni kurtardığın için. "
"Lafı olmaz ancak sencede üstündekiler biraz fazla açık değil mi. "
Bi dakika o beni mi kıskanmıştı. Şuan ruhum halay çekiyordu ve midemde kelebekler uçuyor du anlam veremediğim bir şekilde.
"Şey yani spor kıyafeti bunlar zaten bi ders giyiyoruz. "
Diyebildim zorlukla.
"Peki öyle olsun. "
Dedi. Ardından zamanın akmaya başladığı anlayıp Derya'nın yanına gittim.
"Kızım nerdesin sen yanımdaydın bi baktım yoksun. "
Diye söylendim.
"Ya ben direk buraya geldim. "
"Daha doğrusu Deniz den kaçtın dimi. "
"Yani, şey evet. Ama napıyım yine söylencekti biliyorum. "
İkimiz de bu dediğine gülerken. Aklıma yine o müzip sorulardan biri geldi. Neden ben? Yani dünyada yüzlerce insan varken neden beni seçti Altemur? Bunu kesinlikle ona sormalıydım. Önümde saklanan bir el ile kendime geldim.
"Nerelere gittiniz Akasya hanım? "
"Bilmem öyle dalmışım. "
Diye geçiştirdim. Yarım saat geçmiş zil çalmıştı. Soyunma odasına gidip üstümüzü değiştik ve müzik sınıfına doğru yol aldık. Aaa söyleyi unuttum ben gitar çalıyordum. Yani küçük yaşlarımdan beri müziğe karşı bir ilgim var. Bu yüzden bir sürü kursa gittim. Mesela ; piyano, keman veya gitar. Bu tür kurslarla büyüdüm. Sesimi hep öğretmenlerim beğenirdi ama çekingen bir tipim vardı daha doğrusu gözlerin üstümde olmasından rahatsız oluyor dum.
Müzik sınıfına gelmiştik yerimize oturup hocayı beklemeye başladık. Sonunda hoca gelmişti. Yoklama alıp derse başladı. Bu gün her kese tek tek şarkı söyleteceğini söyledi. Bunu duyar duymaz bir korku kapladı içimi çünkü ilk defa sınıfın önünde şarkı söylicek tim. Ve oldum olası hep bundan kaçmıştım şimdi nasıl kaçıcağımı düşünürken o konuştu.
"Bü sefer kaçmıycaksın, çünkü ben de yanındayım."
İçimden ;
"Ama yapamam ben bunu yapamam. "
"Hayır yapabilirsin bende yanında olcam hatta birlikte söyleyelim. "
"Bunu benim için yapar mısın? "
"Senin için her şeyi yaparım. Sen yeter ki bana güven. İnan ki her şey güzelleşsin. "
"Tamam yapıcam. "
"İşte bu bizim Akasya."
Dediği şeyler karşısında bütün korkum yerini mutluluğa bırakmıştı.
Her kez sıra ile şarkılarını söyledi. Hoca bişeyler not alıyor du ama neydi.
Çıkardı yakında kokusu.Ve sıra bana gelmişti bütün cesaretimi topladım ve ayağa kalkıp tahtaya doğru yürüdüm her adımımda içim bir tık daha kıpır kıpır oluyordu ve tahtaya vardım işte o an o yaptığı hareket ile bütün heycanım kayboldu ve şuan kuş gibi hafiflemiştim. Çünkü o...
**********************
Evet bir bölümün daha sonuna geldik.
Biliyorum biraz heycanlı bir yerde bırktım .
İyi okumalar😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFKAN
FantasyEvrende 7 varlık yaşadığı söylenir ancak sadece 6'sı bilinmekte. Peki 7.'yi hiç merak etmediniz mi? İşte bu hikaye 7. varlıkların hikayesi. "SAFKANLAR" Onlar dünyanın bilinmeyen bir yüzüydü, onlar insanlar ile iç içe olup kimsenin bilmediği bir türd...