6

10 2 0
                                    

Ve sıra bana gelmişti bütün cesaretimi topladım ve ayağa kalkıp tahtaya doğru yürüdüm her adımımda içim bir tık daha kıpır kıpır oluyordu ve tahtaya vardım işte o an o yaptığı hareket ile bütün heycanım kayboldu ve şuan kuş gibi hafiflemiştim. Çünkü o...

**************************

**************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi tutmuştu. Ve daha da garipi elimi tuttuğu an her kez kaybolmuş sadece biz kalmıştık. Uçsuz bucaksız bir karanlık sadece ben ve onun silüeti. Sonra kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Hazır mısın? "

"Hazırım."

Yani hazırdım. Ardından bir ritim tutturmaya başladı bu benim en sevdiğim şarkıydı. Bende kendimi ritme bıraktım. Şuan şarkı söylüyordum hemde onunla. Daha doğrusu sözler istemsiz ağzımdan çıkıyodu ve ben buna engel olamıyordum. Zaten engel olmak da istemiyordum.

(Medyadaki şarkıyı açarak okumalısınız.)
"Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan
Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan. " 

Şarkı bitmişti aynı zamanda o da elimi bırakmıştı. Etraf yavaş yavaş eski halini aldı ve sınıf görüş alanıma girdi. Bütün sınıf alkışlıyordu. O an birazda olsa kendimi garip hissettim. Hoca teşekkür edip beni yerime gönderdi. Derya direk;

"Kızım senin sesin ne kadar güzelmiş. "

"Saol."

Diye bildim sadece. Her kez hocanın neden not aldığını düşünürken ben sadece onu düşünüyordum. Onun sesi sanki büyülenmemi sağladı ona. Sesi çok güzeldi. Beni ayakta tutmuştu sanki. Sanki onun varlığı bir dal olmuştu ve bende ona sarılıyordum. Çok garipti. Bu düşüncelerimi bozan hocanın sesi oldu. Bende düşüncelerim den kurtulup bütün sınıf gibi pür dikkat hocayı dinlemeye başladım.

"Evet arkadaşlar biliyorum şuan hepiniz aynı şeyi merak ediyorsunuz. Hoca neden bize şarkı söyletti? Çünkü arkadaşlar önümüz deki aylarda bir müzik yarışması düzenlenecek ve bizde bu yıl bu yarışmalara katılma kararı aldık. Ve bu yüzden bir müzik ekibi kuruyoruz. Bunun içinde grubumuza bir vokalist arıyoruz. Ondan dolayı bütün sınıflara bunu yaptık ancak hiçbirinde Akasya daki gibi bir ses çıkmadı. Tebrikler Akasya müzik grubumuzun vokalisti sensin. "

Bütün sınıfın gözleri bana dönmüştü. Ama bu nasıl olacaktı. Evet çok mutlu olmuştum çünkü şarkı söylemek benim için güzel bir şeydi. Ama o kadar kişinin  içinde ahhh napıcaktım ben. Kesinlikle tenefüste bu durumu hocayla konuşmalıydım. O ara gözlerim Merve'ye takıldı. Bana sinirli bakışlarını gönderiyordu. Bu arada Merve okulun popi diye adlandırılan zengin ezik kız. Kendini beğenmişin teki. Kendisi çakma sarışın olup lensle gezen bir kız. Yani her şeyi çakma tavırları da dahil.

Teneffüs zili çalmıştı. Ben de ders boyu karar vermiştim hocanın yanına gidip müzik grubuna girmek istemediğimi söylicek tim. Tam ayağa kalkacaktım ki Merve ve ponpon kızlar adı verdiği sürüsü geldi.

"Merhaba Akasya Kınay. Olayı çok uzatmıycam. Şimdi hocanın yanına gidip müzik grubuna katılmak istemediğini söylüyceksin. Tamam mı bebiş?! "

Sinirlenmiş tim başıma gelmiş bana emir veriyordu bana bana ya ahhh şuan onun o çakma sarı saçlarını yolmak istiyordum ama kendimi tuttum çünkü aklıma bir fikir gelmişti.

"Üzgünüm BEBİŞ ama ben müzik grubundan ismimi çeksem emin ol hoca gelip seni seçmez. Çünkü senin o çatallı sesini kimse dinlemek istemez(yılan şey). ÜZGÜNÜM ama gerçekler acıdır. "

Sinirlendiği her halinden belliydi ama bu beni ilgilendirmezdi.

"Başına büyük bi dert aldın sana okul çıkışına kadar müddet ya gider ismini geri çekersin yada Merve bebiş yollarım ile ben geri çektirmesini bilirim. "

Diyip arkasını döndü ama ben durur muyum hayırrrrrrrr.

"Çok korktum biliyomusun Merve. Şuan kaçıcak delik arıyorum. Aaa dur bi dakika burası senin rüyan değilmiş. "

"Anlamadım!. "

Diyip tek kaşını kaldırarak bana döndü bende son noktayı koydum.

"Anca rüyanda görürsün diyorum. Anladın. "

Diyip sınıftan çıktım. Ama onun o çakma gözlerindeki sinir beni daha da cesaretlendirmişti. Bende Akasya isem o müzik grubunda şarkı söylicem.

Kantine inip kendime çikolata aldım ve Derya ların yanına oturdum. Bana öcü görmüş gibi bakıyolar dı. Onlara ne oldu?  Anlamına gelen bakışımı attım.

"Sende de ne ses varmış be kızım. "

Diye söze girdi Deniz. Bu dediği yüzümü gülümsetmişti. İlk defa bana böyle samimi yaklaşmıştı. Belkide ben çok önemli yargılı davrandım diye düşündüm.

"Kimin kankası buuuuuu, bu benim kankam sesi de ne kada güzelllll."

Diye şarkı söylemeye başladı Derya. Onun bu dediğinin üstüne bir kahkaha koptu masamızda. Herkez bize bakıyodu ama biz aldırmadan masadan kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa girdiğimizde zil çalmıştı. Yerime oturdum bir süre sonra yanıma Derya geldi ve;

"Kızım Merveyi gördün mü. Yüzü kıpkırmızı olmuş. "

O ara yüzümde sinsi bir gülümseme oluştu. Derya bana önce anlamaz bir şekilde sonra şaşkınlıkla baktı ve;

"Nasıl, yani dur bi dakika sen. Ohaaaa hemen dökül hemen! "

Dedi. Saniye yüz tane ifade değişmişti adeta suratı.

"Yani biraz bişeyler oldu... "

Diyip bütün olayı anlattım. Beni adeta nefessiz dinlemişti. Sonun bitince;

"Helal benim kızıma. Ama bi yandan da iyi olmuş bak o olmasa bizi bu sesten mahrum bırakcak tın. "

Dedi ve ikimizde bu dediğine gülmeye başladık.

Dersler bitmiş sonunda kendimi sahile atabilmiştim. Bu gün düşüncek çok olay olmuştu. Hele bide Altemur ile olanlar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarım beğenmişsinizdir.
İyi okumalar😇😇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAFKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin